Suomessa on pulaa erityisosaajista. Nyt on alkanut erityisosaajia tulla omin avuin ilman sossun tukeakin.
Pulaa on mm:
1 ) koukun keittäjistä
2) palkkamurhaajista
3) velan perijöistä
4) koka diilereistä
5) MDMA keittäjistä
6) alemman tason jakelijoista
7) torpeedoista
8) jakelijoita kentälle ja tukkutasolle
Suomeen saapuu erikoisosaajia joukoittain
9
136
Vastaukset
- Anonyymi
Noita Bandidos jengiläisiä Tanskasta ja muualta Euroopasta ei päästetty Suomeen . Matka tyssäs Vantaan lentokentälle .
- Anonyymi
Ei suomalaiset osaa eikä ikinä ole osannut noita töitä .
- Anonyymi
Italian mafiaa Suomi ei tarvitse. Kun meillä on oma eliitin hyvä veli kerho .
- Anonyymi
On kyllä surkuhupaisaa miten Suomen päättäjien linja tosiaan on se, että oma maakin pitää lastata täyteen sitä itteään, ennen kuin alkaa kiinnostaan. Aina muuten pitää niin kiimaisesti matkia länsinaapuria.
Jos muu Eurooppa sulkee ovensa, luulenpa, että tänne suihkuaa vaan kovemmalla paineella tavaraa ja Suomi sulkee ovensa viimeisenä jos sulkee. Se väh. 25% palleroita on saatava! - Anonyymi
euro tulee kahtena 🤣
- Anonyymi
Kun maailman isoja valtoja hallitsevat rikollisyhteyksillä vallassa pysyvät diktaattorit, joilla on lupa valehdella, varastaa ja haalia lisää valtaa itselleen, sanoisin, että mitä isot edellä, sitä pienet perässä!
KGB-agenttina Saksassa toimiessaan Putinin tehtävänä oli toimittaa huumeita, aseita, prostituoituja länsimaihin. Ok, meillä oli ostajia! Tarkoitus oli rahoitaa demokratian vastaisia voimia, jotka hajoittavat yhteiskunnat.
Mutta eipä se ollut vierasta Neuvostoliitossakaan. Päinvastoin. - Anonyymi
Nyt kun eletään tänä päivänä Suomessa, ei täällä muille taida töitä ollakaan.
Kun äänestetään uusi jytky persuille, saadaan työpaikkoja oman maan sisäiselle poliisille, joka aloittaa laajamittaisen perkauksen lloisien ja hyödyttömien kansalaisten keskuudessa. Ja toisinajattelijoiden.
Äärioikeistohallitus on ajanut maamme suureen kurjuuteen ja toivottomuuteen.- Anonyymi
Tyttöhallitus sen kuseen järjesti.
- Anonyymi
Tosta puuttuu mm rakkaus huijarit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352156
- 841283
- 561258
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...321172- 631151
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39864Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122749- 27694
Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55555Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi20541