Seksuaaliset tarpeet loppujen lopuksi pätevä syy erota suhteesta? En ymmärrä mikä minua vaivaa, kun kaikki suhteeni päättyvät samasta syystä. Olen itse aktiivisempi osapuoli ja koen valtavaa riittämättömyyden tunnetta, kun seksuaalinen himo ja halukkuus eivät kohtaa suhteessa toiseen.
Onko erilaiset
11
937
Vastaukset
- Anonyymi
Useimpien on jossain vaiheessa sopeuduttava, että ei enää halua,pysty, kiinnosta.On tärkeää nähdä ihmisessä muukin puoli.Todennäköisesti sinussakin on jotain eroavaisuutta kumppaniisi,siis niitä asioita joita hän toivoisi ja silti vaan rakastaa sinua.
- Anonyymi
On mielestäni. Jos kokee tulevansa jatkuvasti torjutuksi ja halut ei kohtaan. Vaikuttaa se väkisinkin jossain vaiheessa omaan itsetuntoon negatiivisesti. Toisaalta ei voi vaatia toistakaan muuttumaan.
- Anonyymi
Naiset sopeutuvat helposti miehen tahtiin, mutta pihtaavaa naista harva mies sietää.
- Anonyymi
niin ja vaihdevuodet on miehille hepreaa
- Anonyymi
Eikä kyllä pihtaavaa miestäkään kukaan kattele.😉
- Anonyymi
On paljon kiinni miehestäkin, kuinka usein nainen haluaa seksiä. Huomioidaanko ja kosketetaanko muulloinkin, kuin silloin, kun tahtoo seksiä ja sekin kuinka hyvin huomioidaan se mistä nainen nauttii.
on muuten tutkittu, että naiset, jotka tekevät enemmän kotitöitä, haluavat vähemmän seksiä eli ei todellakaan haittaa, jos mies hoitaa osansa kotitöistä. Anonyymi kirjoitti:
On paljon kiinni miehestäkin, kuinka usein nainen haluaa seksiä. Huomioidaanko ja kosketetaanko muulloinkin, kuin silloin, kun tahtoo seksiä ja sekin kuinka hyvin huomioidaan se mistä nainen nauttii.
on muuten tutkittu, että naiset, jotka tekevät enemmän kotitöitä, haluavat vähemmän seksiä eli ei todellakaan haittaa, jos mies hoitaa osansa kotitöistä.On myös paljon naisesta kiinni kuinka paljon miehet haluavat seksiä. Tekeekö nainen aloitteita muutenkin kuin antamalla ymmärtää ja silloinkin kun tahtoo seksiä on itse aktiivinen.
On muuten tutkittu, että naiset, jotka tekevät aloitteita saavat enemmän seksiä.
- Anonyymi
kai sekin liittyy seksuaaliseen tarpeeseen, jos haluaa joka kerta tunteatonta miestä. jotain jännityksen hakemista varmaan ja sitoutumisen pelkoa.
- Anonyymi
Sitä löytyy muualtakin jos ei suhteesta saa
Luulen, että asetat seksin liian tärkeään osaan elämässäsi. Ylivoimainen osa elämästä on kuitenkin muuta kuin seksiä, niin pitäisi kohtuullinen määrä seksiä riittää.
- Anonyymi00010
Riippuu kuinka se sinuun vaikuttaa. Jos se alkaa syödä itsetuntoasi ja koet jääväsi jostain paitsi ei se ole mikään pieni asia. Ketään ei voi muuttaa. Muttei epätyydyttävään suhteeseen kannata jäädä jos se vaikuttaa itseen negatiivisesti.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen886033Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3085357Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk513374Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään123065Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062739Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t111710Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171608Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211600Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321469Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1821132