Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?
Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi
93
1870
Vastaukset
- Anonyymi
Liian monta kysymystä. Tätä sekamelskaa ei kukaan kuitenkaan ymmärtäisi,joten ❤️🫠
- Anonyymi
Viikko sitten jotain ihan hiton turhaa. Onneksi ei jää viimeisiksi.
- Anonyymi
Mitä sanoit?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä sanoit?
Jotain tosi arkista. Hän näytti taas todella kivalta. Olisin voinut vaikka sen kertoa.
- Anonyymi
Viimeinen sana taisi olla ihan vain "hei", kun lähdin pois. Sain sanottua hänelle mitä halusin sanoa ja ymmärsin käymästämme keskustelusta, että se jäisi tosiaan viimeiseksi kerraksi kun nähdään. Edelleen toivon, että näin ei olisi ollut.
- Anonyymi
Oma häviösi ja päätöksesi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma häviösi ja päätöksesi.
Ei sovi tapahtuneeseen taikka minun ja kaivattuni väliseen tilanteeseen tuo kommentti, joten ohi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei sovi tapahtuneeseen taikka minun ja kaivattuni väliseen tilanteeseen tuo kommentti, joten ohi.
Mikäs sopii?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs sopii?
Joulupuu on rakennettu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä se kaivattu jo rauhaan kiusaaja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jätä se kaivattu jo rauhaan kiusaaja!
Haluatko tarinatäti avata tätä kommentaaria hiukan? Sivusta
- Anonyymi
"Antaa sit olla" tjs.
- Anonyymi
Minä lähden nyt.
- Anonyymi
”Halattaisko?”
Hän poistui paikalta. Ei tullut halausta😔- Anonyymi
En halaile exiä.
- Anonyymi
Katkeruus jää
- Anonyymi
"Nähdään vielä" Mielestäni kaikki kiteytyi siihen eikä hetki antanut mahdollisuutta enempään. Se kaikki oli liian kaunista ja huimaavaa, hymyillen jatkoimme tahoillamme ja hymyillen ajattelen sitä kaikkea, ja näin toivon hänenkin tekevän. Tahtoisin hänet näkeväni joskus vielä, ajattelen useinkin että huomaisin hänet vaikka isossa kaupassa tai tapahtumassa, katselisin hieman salaa kuinka kaunis hänestä olisi tullut, ja kuinka hän liikkuisi siellä, olisiko hänellä jo perhettä tai miesystävä seuranaan? Mutta jos hetki olisi otollinen, saattaisin lähestyä häntä ja ehkä yllättääkin hänet, koskettaisin takaa hänen olkapäätänsä ja hänen kääntyessä puoleeni, jos en hämmästyisi ja hämmentyisi itse hänestä, tervehtisin niillä sanoilla jotka olen vuosien varrella suunnitellut. Hän on hyvin hauska ihminen ja luulen että näkisin maailman kauneimman hymyn lisäksi ilon hänen kauniiden silmien tuikkeesta. Joskus mietin halaisimmeko jos näkisimme pitkästä aikaan? Osaisinko siinä hetkessä halata tavalla, joka tuntuisi lämpimältä kohtaamiselta eikä olisi syntymäpäivä halaus tai nopea töksähtävä kosketus, josta irtoaminen olisi liian nopeaa ja jättäisi kylmän tunteen. Joskus elämässä tapahtuu kivoja asioita ja hän oli sellainen, muistan hyvin pieniä yksityiskohtia lyhyestä yhteisestä matkastamme, ja kuinka ne tuotti hyvää mieltä. En olisi myöskään halunnut hämmentää häntä muilla sanoilla, koska me tiesimme ne sanomattakin.
https://www.youtube.com/watch?v=cpfRmjXyvAc&list=RDcpfRmjXyvAc&start_radio=1 - Anonyymi
Iloista vappua, hei hei! Enpä aavistanut että rakkaus poksahti rikki kuin vappupallo.
- Anonyymi
Aja varovasti, muista että olet tärkeä ja rakas.
- Anonyymi
Moi.
- Anonyymi
Älä mene sinne jäälle, se ei kestä.
- Anonyymi
Tämä oli hyvä!
- Anonyymi
En muuttaisi mitään. Jälkeenpäin ei olisi kannattanut alkaa jossittelemaan koska olisin sitten sanonut mitä vaan, hänen vastausta ei voi väärin tulkita.
- Anonyymi
Taisin laittaa kuvan miehelle, johon hän ei vastannut mitenkään.
- Anonyymi
Tunsi myötähäpeää sun alaston kuvasta 😂
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hih hih
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä ollut ja en koskaan sellaista laittaisi. Ihan huumori kuva oli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä ollut ja en koskaan sellaista laittaisi. Ihan huumori kuva oli.
Niin se sun alaston kuva oli huumoria 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiva yksinkeskustelu, palstasetä. Sinulle riittäisi kuva vaikka naisen sukasta
- Anonyymi
Sanoin, että hei hei. Olisin sanonut, että tykkään hänestä, jos olisin tajunut.
- Anonyymi
Vastasin ”hei” kun hän käveli ohitseni ja sanoi minulle ”hei” ja lähti ovesta ulos. Olisi pitänyt sanoa, että hei, onko hetki aikaa, minä olen lähdössä pois ja tämä on viimeinen päivä täällä tänään minulla.
- Anonyymi
Mihin katosit etkä edes vihjaissut lähdöstäsi. Mulla tuli sinua ikävä. Sanoit aina mulle hei. En käsittänyt että tarkoitit hei hei?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mihin katosit etkä edes vihjaissut lähdöstäsi. Mulla tuli sinua ikävä. Sanoit aina mulle hei. En käsittänyt että tarkoitit hei hei?
Sen puhelumme jälkeen minulta vedettiin kaikki työvuorot siitä kohteesta pois. Oli ensin latettu paljon työvuoroja (ihanaa!), mutta juttelumme jälkeen minulle tuli uusi työvuorolista ja siitä oli vedetty kaikki jo laitetut työvuorot pois siitä kohteesta. Eli puhelumme oli liikaa jollekulle? Vai sanoitko itse siitä jollekin? Sen on pakko olla se puhelu, mikä aiheutti tämän, eiks niin?
En tarkoittanut todellaan hei hei vaan en itsekään tiennyt siinä hetkessä, että se jäisi viimeiseksi. En tiennyt vihjaista edes, koska minulla ei ollut itsellänikään yhtään mitään aavistusta asiasta. En olisi halunnut lähteä pois, en tietenkään (!) Minullekin tuli kauhea ikävä sinua.
- Anonyymi
Viestitin vinkin hyvinvointinsa edistämiseen.
- Anonyymi
Ei sanoja viimeinen katse.
- Anonyymi
Näin tais olla, ellei viestejä lasketa.
Sanoin: Kiitos vaan itsellesi ja lisäsin siihen jotenkin, että olisi kiva tavata uudelleenkin. En kai minä siinä tilanteessa olisi voinut mitään muutakaan sanoa. Ei kai tuon selvemmin voi kiinnostustaan ilmaista.
- Anonyymi
Oli kyllä selkeästi ilmaistu. Itselle ei ainakaan jäisi mitään epäilyksiä.
- Anonyymi
Ei ollut tilaisuutta sanoa naamatusten mitään, se viimeinen päivä oli täynnä ihan kummallista pyöritystä, aina muita paikalla, ja sitten yhtäkkiä olikin jo kiire pois.
- Anonyymi
hyvästi !
- Anonyymi
Hyvästi toivotukset myös täältä, vaikka en sinua koskaan kaivannutkaan! Ei tule ikävä, vaikka en näkisi sinua enää koskaan!
- Anonyymi
Kaikkea hyvää sulle.
- Anonyymi
Katselin loittonevaa selkääsi varmaan.
- Anonyymi
Varmaan monilla ihan peruskohteliaisuuksia. Jälkeen päin vain ei enää saa jostakin syystä yhteyttä tai ei törmää kaivattuun.
- Anonyymi
En kyllä enää muista, mitä sanoin. Varmaan "Hyvää kesää!" ja "Hei". ☺️ Hän ihmetteli, kun ei ollut nähnyt minua. Joskus elämä on niin vaikeaa ja ristiriitaista. Olisimme voineet sopia riidat, mutta ei osattu kumpikaan sopia. 😔 n>m
- Anonyymi
Katsoin hänen tissejään, siis paidan läpi 🤭😍☺️😘
- Anonyymi
Oliko edes hyvät näkymät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oliko edes hyvät näkymät?
No oli 😋
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No oli 😋
🙌🙌🙌🙌
- Anonyymi
En ikävöi ketään, joten ei ole sanojakaan kenellekään!
- Anonyymi
Silloin kun juteltiin, olin ystävällinen.
Jos olisin tiennyt että jäävät viimeiseksi, niin en olisi voinut tehdä mitään toisin.
En olisi voinut muutenkaan tehdä mitään toisin.- Anonyymi
Ikävöin miestä, joka voisi sanoa noin. 💔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ikävöin miestä, joka voisi sanoa noin. 💔
kuin joku perustarve puuttuisi. 😞
- Anonyymi
Sen ruman Kotkan takaa ammuit nuolen joka kertoi kaiken... kiitos ja ei.
- Anonyymi
Ei sanoja, suukko poskelle.
- Anonyymi
Piti kertoa vihjaavasti mihin olen menossa, jos saisin vaikka sinusta seuraa, mutta kuulinkin mitä olet menossa tekemään, kun kerroit sen jollekin. Tuli sellainen jysähdys päähän-hetki. Pettymys. Taisin huutaa jotain: moi moi. Tms. En tiedä, vastasiko hän. Päässä hoin yhtä kirosanaa kun astelin mäkeä alas.
Nainen - Anonyymi
Sanoin varmaan jotain että kyllä me täällä vielä törmätään myöhemmin. No ei törmätty ja nyt harmittaa. Muutamia viikkoja.
- Anonyymi
Enpä muista. On siitä sen verran aikaa jo
- Anonyymi
Ei mitään käsitystä niistä sanoista, koska ei minulla kaivattua ole ollut yli kymmeneen vuoteen!
- Anonyymi
Menisit sitten kirjoittelemaan näitä juttujasi johonkin muualle täältä ikävältä… 🙄
- Anonyymi
Älä mene.
- Anonyymi
Surullista...
- Anonyymi
uuf
- Anonyymi
Et pyytänyt jäämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et pyytänyt jäämään.
Jos viimeiset sanat on "Älä mene", niin eikö se juuri tuota tarkoita? 🙄
- Anonyymi
Minä sanoin nuo sanat mielessäni kun katselin naisen lähtevän.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minä sanoin nuo sanat mielessäni kun katselin naisen lähtevän.
Mikset sanonut ääneen?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikset sanonut ääneen?
Näin hänellä olevan jo toisen mielessään.
- Anonyymi
Viimeisimmät sanat, jotka hänelle sanoin, olivat jotain tyyliin "pistäthän viestin, kun olet perillä". Kirjoittanut olen sen jälkeenkin. Viimeisimmät kirjoittamani sanat olivat jotain sen kaltaista kuin "se elokuva ei tosiaan ollut katsomisen arvoinen".
- Anonyymi
Arrivederci.
- Anonyymi
Väärät.
- Anonyymi
En muista, me ei puhuta ääneen enää/vielä 🤐 Varmaan heippa 👋🏻🥺...
- Anonyymi
Kyllä galluppeihin kannattaa jo nyt alkaa luottamaan heh hyvä siitä vielä tulee.
- Anonyymi
Sekö ajatus pyörittää molemmilla akselilla sinun ajatuksiasi?
- Anonyymi
Huusit et nyt se tulee ja juoksit…vissii joku kiskoilla kulkeva
- Anonyymi
Annoin synninpäästön ,siunasin Herran siunauksella ja Isä -meidän rukouksen ja uskontunnustuksen luin hänelle. Hän muutti Taivaaseen pian sen jälkeen. Niin vasta tämä oli ,että vedet tulevat yhä silmiini häntäajatellessa.
- Anonyymi
Voimia🤍
Sivusta
- Anonyymi
"Kiitos."
- Anonyymi
Puhuttiin puhelimessa mut ei mitää muistikuvaa mitä oon sanonut lopuksi. Varmaan vaan moikka tai soitellaan jne. Viestin muistan mut en kehtaa tänne laittaa.
- Anonyymi
Laita vain, saat luvan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laita vain, saat luvan.
Laita mitä.En enää halua laittaa.
- Anonyymi
Sanon nyt että on "hieman" ikävä. Kuinka voit mies?
- Anonyymi
"Hyvää päivän jatkoa". Oon vähän idiootti. Noin kiva nainen tulee juttelemaan niin lopetan sen tuollaiseen kun tulee pieni hiljainen hetki. Ei varmaan enää koskaan edes törmätä.
- Anonyymi
Nainen sanoi, että kyllä me vielä nähdään. Ikävä vain jäi musertamaan rintaani.
- Anonyymi
Tänään. Niin pitkään keskustelu meni hyvin kun keskityin asiaan täysin. Sit kun rentouduin ja hän hymyili, meni sanat sekaisin, enkä ihan tarkasti muista, mitä mä selitin. 🥴😏
- Anonyymi
Et voisitko olla väläyttelemättä sitä hymyä? 🤪
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et voisitko olla väläyttelemättä sitä hymyä? 🤪
Voin olla vakava sun seurassa mut älä sit saa väärää kuvaa 😁
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos. En mä nyt enää tässä vaiheessa saa hänestäväärää kuvaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sä kuitenkaan pysty. ❤️
- Anonyymi
Toivottavasti viimeisiä sanoja ei tule koskaan ❤️
- Anonyymi
Menehän nyt reippaasti suojatien ylitse, tuo auto pysähtyy.
- Anonyymi
Olikohan se se kakstoista tms? Ehkä.
- Anonyymi
En ole ikävöinyt ketään lähes kahteenkymmeneen vuoteen, joten..
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin
Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t535510Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin
Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo943408Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..
Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel453299Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"
Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L762477SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa
SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral562354Nepotismi jytkyttää porvaristossa
Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi751877Persut palkkaavat verorahoilla
avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei2991705Anteeksi T
Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa71096Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja
Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal221076- 99936