Mitkä olivat viimeiset sanasi ikävoinnin kohteellesi

Anonyymi-ap

Ja milloin? Mitä olisit sanonut jos olisit tiennyt että ne jäävät viimeisiksi -ainakin toistaiseksi?

93

1870

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Liian monta kysymystä. Tätä sekamelskaa ei kukaan kuitenkaan ymmärtäisi,joten ❤️🫠

• Anonyymi

Viikko sitten jotain ihan hiton turhaa. Onneksi ei jää viimeisiksi.

• Anonyymi

Mitä sanoit?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitä sanoit?

Jotain tosi arkista. Hän näytti taas todella kivalta. Olisin voinut vaikka sen kertoa.

• Anonyymi

Viimeinen sana taisi olla ihan vain "hei", kun lähdin pois. Sain sanottua hänelle mitä halusin sanoa ja ymmärsin käymästämme keskustelusta, että se jäisi tosiaan viimeiseksi kerraksi kun nähdään. Edelleen toivon, että näin ei olisi ollut.

• Anonyymi

Oma häviösi ja päätöksesi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oma häviösi ja päätöksesi.

Ei sovi tapahtuneeseen taikka minun ja kaivattuni väliseen tilanteeseen tuo kommentti, joten ohi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sovi tapahtuneeseen taikka minun ja kaivattuni väliseen tilanteeseen tuo kommentti, joten ohi.

Mikäs sopii?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikäs sopii?

Joulupuu on rakennettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä se kaivattu jo rauhaan kiusaaja!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jätä se kaivattu jo rauhaan kiusaaja!

Haluatko tarinatäti avata tätä kommentaaria hiukan? Sivusta

• Anonyymi

"Antaa sit olla" tjs.

• Anonyymi

Minä lähden nyt.

• Anonyymi

”Halattaisko?”

Hän poistui paikalta. Ei tullut halausta😔

• Anonyymi

En halaile exiä.

• Anonyymi

Katkeruus jää

• Anonyymi

"Nähdään vielä" Mielestäni kaikki kiteytyi siihen eikä hetki antanut mahdollisuutta enempään. Se kaikki oli liian kaunista ja huimaavaa, hymyillen jatkoimme tahoillamme ja hymyillen ajattelen sitä kaikkea, ja näin toivon hänenkin tekevän. Tahtoisin hänet näkeväni joskus vielä, ajattelen useinkin että huomaisin hänet vaikka isossa kaupassa tai tapahtumassa, katselisin hieman salaa kuinka kaunis hänestä olisi tullut, ja kuinka hän liikkuisi siellä, olisiko hänellä jo perhettä tai miesystävä seuranaan? Mutta jos hetki olisi otollinen, saattaisin lähestyä häntä ja ehkä yllättääkin hänet, koskettaisin takaa hänen olkapäätänsä ja hänen kääntyessä puoleeni, jos en hämmästyisi ja hämmentyisi itse hänestä, tervehtisin niillä sanoilla jotka olen vuosien varrella suunnitellut. Hän on hyvin hauska ihminen ja luulen että näkisin maailman kauneimman hymyn lisäksi ilon hänen kauniiden silmien tuikkeesta. Joskus mietin halaisimmeko jos näkisimme pitkästä aikaan? Osaisinko siinä hetkessä halata tavalla, joka tuntuisi lämpimältä kohtaamiselta eikä olisi syntymäpäivä halaus tai nopea töksähtävä kosketus, josta irtoaminen olisi liian nopeaa ja jättäisi kylmän tunteen. Joskus elämässä tapahtuu kivoja asioita ja hän oli sellainen, muistan hyvin pieniä yksityiskohtia lyhyestä yhteisestä matkastamme, ja kuinka ne tuotti hyvää mieltä. En olisi myöskään halunnut hämmentää häntä muilla sanoilla, koska me tiesimme ne sanomattakin.
      https://www.youtube.com/watch?v=cpfRmjXyvAc&list=RDcpfRmjXyvAc&start_radio=1

• Anonyymi

Iloista vappua, hei hei! Enpä aavistanut että rakkaus poksahti rikki kuin vappupallo.

• Anonyymi

Aja varovasti, muista että olet tärkeä ja rakas.

• Anonyymi

Moi.

• Anonyymi

Älä mene sinne jäälle, se ei kestä.

• Anonyymi

Tämä oli hyvä!

• Anonyymi

En muuttaisi mitään. Jälkeenpäin ei olisi kannattanut alkaa jossittelemaan koska olisin sitten sanonut mitä vaan, hänen vastausta ei voi väärin tulkita.

• Anonyymi

Taisin laittaa kuvan miehelle, johon hän ei vastannut mitenkään.

• Anonyymi

Tunsi myötähäpeää sun alaston kuvasta 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hih hih

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä ollut ja en koskaan sellaista laittaisi. Ihan huumori kuva oli.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kyllä ollut ja en koskaan sellaista laittaisi. Ihan huumori kuva oli.

Niin se sun alaston kuva oli huumoria 🤣

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiva yksinkeskustelu, palstasetä. Sinulle riittäisi kuva vaikka naisen sukasta

• Anonyymi

Sanoin, että hei hei. Olisin sanonut, että tykkään hänestä, jos olisin tajunut.

• Anonyymi

Vastasin ”hei” kun hän käveli ohitseni ja sanoi minulle ”hei” ja lähti ovesta ulos. Olisi pitänyt sanoa, että hei, onko hetki aikaa, minä olen lähdössä pois ja tämä on viimeinen päivä täällä tänään minulla.

• Anonyymi

Mihin katosit etkä edes vihjaissut lähdöstäsi. Mulla tuli sinua ikävä. Sanoit aina mulle hei. En käsittänyt että tarkoitit hei hei?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mihin katosit etkä edes vihjaissut lähdöstäsi. Mulla tuli sinua ikävä. Sanoit aina mulle hei. En käsittänyt että tarkoitit hei hei?

Sen puhelumme jälkeen minulta vedettiin kaikki työvuorot siitä kohteesta pois. Oli ensin latettu paljon työvuoroja (ihanaa!), mutta juttelumme jälkeen minulle tuli uusi työvuorolista ja siitä oli vedetty kaikki jo laitetut työvuorot pois siitä kohteesta. Eli puhelumme oli liikaa jollekulle? Vai sanoitko itse siitä jollekin? Sen on pakko olla se puhelu, mikä aiheutti tämän, eiks niin?

En tarkoittanut todellaan hei hei vaan en itsekään tiennyt siinä hetkessä, että se jäisi viimeiseksi. En tiennyt vihjaista edes, koska minulla ei ollut itsellänikään yhtään mitään aavistusta asiasta. En olisi halunnut lähteä pois, en tietenkään (!) Minullekin tuli kauhea ikävä sinua.

• Anonyymi

Viestitin vinkin hyvinvointinsa edistämiseen.

• Anonyymi

Ei sanoja viimeinen katse.

• Anonyymi

Näin tais olla, ellei viestejä lasketa.

• Sanoin: Kiitos vaan itsellesi ja lisäsin siihen jotenkin, että olisi kiva tavata uudelleenkin. En kai minä siinä tilanteessa olisi voinut mitään muutakaan sanoa. Ei kai tuon selvemmin voi kiinnostustaan ilmaista.

• Anonyymi

Oli kyllä selkeästi ilmaistu. Itselle ei ainakaan jäisi mitään epäilyksiä.

• Anonyymi

Ei ollut tilaisuutta sanoa naamatusten mitään, se viimeinen päivä oli täynnä ihan kummallista pyöritystä, aina muita paikalla, ja sitten yhtäkkiä olikin jo kiire pois.

• Anonyymi

hyvästi !

• Anonyymi

Hyvästi toivotukset myös täältä, vaikka en sinua koskaan kaivannutkaan! Ei tule ikävä, vaikka en näkisi sinua enää koskaan!

• Anonyymi

Kaikkea hyvää sulle.

• Anonyymi

Katselin loittonevaa selkääsi varmaan.

• Anonyymi

Varmaan monilla ihan peruskohteliaisuuksia. Jälkeen päin vain ei enää saa jostakin syystä yhteyttä tai ei törmää kaivattuun.

• Anonyymi

En kyllä enää muista, mitä sanoin. Varmaan "Hyvää kesää!" ja "Hei". ☺️ Hän ihmetteli, kun ei ollut nähnyt minua. Joskus elämä on niin vaikeaa ja ristiriitaista. Olisimme voineet sopia riidat, mutta ei osattu kumpikaan sopia. 😔 n>m

• Anonyymi

Katsoin hänen tissejään, siis paidan läpi 🤭😍☺️😘

• Anonyymi

Oliko edes hyvät näkymät?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oliko edes hyvät näkymät?

No oli 😋

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No oli 😋

🙌🙌🙌🙌

• Anonyymi

En ikävöi ketään, joten ei ole sanojakaan kenellekään!

• Anonyymi

Silloin kun juteltiin, olin ystävällinen.
      Jos olisin tiennyt että jäävät viimeiseksi, niin en olisi voinut tehdä mitään toisin.
      En olisi voinut muutenkaan tehdä mitään toisin.

• Anonyymi

Ikävöin miestä, joka voisi sanoa noin. 💔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ikävöin miestä, joka voisi sanoa noin. 💔

kuin joku perustarve puuttuisi. 😞

• Anonyymi

Sen ruman Kotkan takaa ammuit nuolen joka kertoi kaiken... kiitos ja ei.

• Anonyymi

Ei sanoja, suukko poskelle.

• Anonyymi

Piti kertoa vihjaavasti mihin olen menossa, jos saisin vaikka sinusta seuraa, mutta kuulinkin mitä olet menossa tekemään, kun kerroit sen jollekin. Tuli sellainen jysähdys päähän-hetki. Pettymys. Taisin huutaa jotain: moi moi. Tms. En tiedä, vastasiko hän. Päässä hoin yhtä kirosanaa kun astelin mäkeä alas.
      Nainen

• Anonyymi

Sanoin varmaan jotain että kyllä me täällä vielä törmätään myöhemmin. No ei törmätty ja nyt harmittaa. Muutamia viikkoja.

• Anonyymi

Enpä muista. On siitä sen verran aikaa jo

• Anonyymi

Ei mitään käsitystä niistä sanoista, koska ei minulla kaivattua ole ollut yli kymmeneen vuoteen!

• Anonyymi

Menisit sitten kirjoittelemaan näitä juttujasi johonkin muualle täältä ikävältä… 🙄

• Anonyymi

Älä mene.

• Anonyymi

Surullista...

• Anonyymi

uuf

• Anonyymi

Et pyytänyt jäämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et pyytänyt jäämään.

Jos viimeiset sanat on "Älä mene", niin eikö se juuri tuota tarkoita? 🙄

• Anonyymi

Minä sanoin nuo sanat mielessäni kun katselin naisen lähtevän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä sanoin nuo sanat mielessäni kun katselin naisen lähtevän.

Mikset sanonut ääneen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mikset sanonut ääneen?

Näin hänellä olevan jo toisen mielessään.

• Anonyymi

Viimeisimmät sanat, jotka hänelle sanoin, olivat jotain tyyliin "pistäthän viestin, kun olet perillä". Kirjoittanut olen sen jälkeenkin. Viimeisimmät kirjoittamani sanat olivat jotain sen kaltaista kuin "se elokuva ei tosiaan ollut katsomisen arvoinen".

• Anonyymi

Arrivederci.

• Anonyymi

Väärät.

• Anonyymi

En muista, me ei puhuta ääneen enää/vielä 🤐 Varmaan heippa 👋🏻🥺...

• Anonyymi

Kyllä galluppeihin kannattaa jo nyt alkaa luottamaan heh hyvä siitä vielä tulee.

• Anonyymi

Sekö ajatus pyörittää molemmilla akselilla sinun ajatuksiasi?

• Anonyymi

Huusit et nyt se tulee ja juoksit…vissii joku kiskoilla kulkeva

• Anonyymi

Annoin synninpäästön ,siunasin Herran siunauksella ja Isä -meidän rukouksen ja uskontunnustuksen luin hänelle. Hän muutti Taivaaseen pian sen jälkeen. Niin vasta tämä oli ,että vedet tulevat yhä silmiini häntäajatellessa.

• Anonyymi

Voimia🤍
        Sivusta

• Anonyymi

"Kiitos."

• Anonyymi

Puhuttiin puhelimessa mut ei mitää muistikuvaa mitä oon sanonut lopuksi. Varmaan vaan moikka tai soitellaan jne. Viestin muistan mut en kehtaa tänne laittaa.

• Anonyymi

Laita vain, saat luvan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laita vain, saat luvan.

Laita mitä.En enää halua laittaa.

• Anonyymi

Sanon nyt että on "hieman" ikävä. Kuinka voit mies?

• Anonyymi

"Hyvää päivän jatkoa". Oon vähän idiootti. Noin kiva nainen tulee juttelemaan niin lopetan sen tuollaiseen kun tulee pieni hiljainen hetki. Ei varmaan enää koskaan edes törmätä.

• Anonyymi

Nainen sanoi, että kyllä me vielä nähdään. Ikävä vain jäi musertamaan rintaani.

• Anonyymi

Tänään. Niin pitkään keskustelu meni hyvin kun keskityin asiaan täysin. Sit kun rentouduin ja hän hymyili, meni sanat sekaisin, enkä ihan tarkasti muista, mitä mä selitin. 🥴😏

• Anonyymi

Et voisitko olla väläyttelemättä sitä hymyä? 🤪

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et voisitko olla väläyttelemättä sitä hymyä? 🤪

Voin olla vakava sun seurassa mut älä sit saa väärää kuvaa 😁

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiitos. En mä nyt enää tässä vaiheessa saa hänestäväärää kuvaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Et sä kuitenkaan pysty. ❤️

• Anonyymi

Toivottavasti viimeisiä sanoja ei tule koskaan ❤️

• Anonyymi

Menehän nyt reippaasti suojatien ylitse, tuo auto pysähtyy.

• Anonyymi

Olikohan se se kakstoista tms? Ehkä.

• Anonyymi

En ole ikävöinyt ketään lähes kahteenkymmeneen vuoteen, joten..

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivän Sanna: Nvidia sijoittaa miljardi dollaria Nokian osakkeisiin

Nvidia merkitsee osakkeet 6,01 Yhdysvaltain dollarin osakekohtaisella merkintähinnalla tavanomaisten toteutumisehtojen t
      Maailman menoa
      53
      5510
    2. Palkansaajilta kupattiin 27,5 mrd euroa työeläkkeisiin

Jo pelkän himmelin toimintakulut olivat 400 miljoonaa euroa, jolla olisi mukavasti tuottanut myös sote-palveluja hyvinvo
      Maailman menoa
      94
      3408
    3. Suomessa Pohjoismaiden tyhmimmät demarit......aijaijai..

Lasse Lehtinen sanoo suoraan, että Ruotsissa on fiksummat demarit kuin Suomessa. Ja Tampereella fiksummat demut kuin Hel
      Maailman menoa
      45
      3299
    4. Lehtinen: "Oli demareidenkin onni, että valkoiset voittivat sodan 1918"

Lasse Lehtisen mukaan vasemmalla on radiohiljaisuus hänen uutuuskirjastaan, "Läheltä piti. Kansakunnan hurjat hetket" L
      Maailman menoa
      76
      2477
    5. SDP:n valtuutettu valehtelee koulutuksensa

SDP:n helsinkiläinen kaupunginvaltuutettu Mahad Ahmed käyttää maisterin titteliä suoritettuaan 60 opintopisteen epäviral
      Maailman menoa
      56
      2354
    6. Nepotismi jytkyttää porvaristossa

Taas uutisoidaan, että useampi perussuomalainen kansanedustaja on palkannut oman perheenjäsenensä eduskunta-avustajaksi
      Maailman menoa
      75
      1877
    7. Persut palkkaavat verorahoilla

avustajikseen lapsiaan ja naisystäviään. Juuso on palkannut avustajakseen oman poikansa. Hänen koulutustaustastaan ei
      Maailman menoa
      299
      1705
    8. Anteeksi T

Aamulla olit iloisena huomenta toivottamassa ja minä naama mutrussa sanoi huomenet takaisin. Tajusin vasta yläkerrassa
      Ikävä
      7
      1096
    9. Ville Rajainmäki, 25, omaishoitaja

Hän on 65 eläkeikääntyneen avustajana 24/7 Kerrankin omaishoitajaa arvostetaan ja maksetaan asiaankuuluvaa, 3000€, pal
      Maailman menoa
      22
      1076
    10. Harmittaako että

Annoit niin paljon positiivista huomiota ja rakkautta kaivatullesi
      Ikävä
      99
      936
    Aihe