RIP Robert Redford

Näyttelijä Robert Redford on kuollut. Hän oli kuollessaan 89-vuotias. Läpimurtonsa hän teki elokuvassa Butch Kassidy ja Sundance Kid (1969). 1970-luvulla hänestä tuli yksi elokuvataivaan menestyneimmistä miesnäyttelijöistä. Hänen uraansa mahtuu monenlaisia elokuvia, esim. 1970-luvulla tehdyt Puhallus ja Kultahattu, 1980-luvulla tehty Minun Afrikkani ja 1990-luvulla tehty Hevoskuiskaaja.

https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000011498293.html

13

302

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Mun lemppari näyttelijä🥰komea mies oli 💔sydän hajosi nyt🥺😭

• Minä olen joskus pentuna nähnyt elokuvan, jossa R R lenteli kaksitasolentokoneella. Sitten joku putosi koneesta. Tämä innoitti minut rakentamaan lego-palikoista kaksitasolentokoneen. Myös siitä putoili ihmisiä.

Toinen myöhemmin mieleen jäänyt on Korppikotkan kolme päivää. Sitä en enää simuloinut legoilla.

• Anonyymi

Oli elokuvassa "Minun Afrikkani", mikä kertoi Karen Blixenistä.
      Vilma

• Anonyymi

Eli hyvän ja antoisan elämän. Jaksamista läheisille, jos luette näitä juttuja täällä?

• Anonyymi

Hyvä ja filmaattinen näyttelijä 💓 Pitkän rikkaan elämän sai.
      Olen nähnyt nuo kaikki elokuvat, kas kummaa.

- Sheena

• Anonyymi

SYMPPIS UKKO JA SELLANEN ET TULEE VEDET SILMII KUN TÄTÄ KATTOO ELI BUTCH CASSIDY

• Katoin eilen elokuvan Butch Cassidy ja Sundance Kid.

• Anonyymi

Red Ford, verenpunainen Ford-merkkinen auto kuolee.

• Anonyymi

Aivan huikea persoona ja aina pilke silmäkulmassa. Fanitin.

• Anonyymi

ai pilke silmäkulmassa kun hän suri poikansa kuolemaa viimeiset vuodet.

• Anonyymi

Yksi lempparinäyttelijöistä. Hänessä oli jotain menneen ajan charmia, mutta ei pölyttyneellä tavalla. Upean jäljen jätti elokuvahistoriaan ja muuhunkin, edisti mm vähemmistöjen asioita, josta iso kunnioitus hänelle.

Aletheias

• Ja vastusti Donald Trumpia.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen kannatusromahduksen syynä bensan ja kaljan hinnan nostot

Marinin aikaan bensalitra 1,3e ja laatikon Sandelsia sai Lidlistaä 22 eurolla. Nyt hinnat ovat nousseet noin 50 prosent
      Maailman menoa
      81
      2785
    2. Juhana Vartiainen(ex-sd): Köyhien pitää tehdä jotain elämälleen säilyttääkseen tukensa

Juhana Vartiainen ehdottaa Suomeen ”Tanskan mallia”, jossa sosiaaliturvaa saadakseen pitäisi hakea ensisijaisesti etuuks
      Maailman menoa
      190
      2760
    3. Miksi tunnustukselliset muslimit saapuvat länteen?

Onko koskaan kysytty, että miksi islamilaisesta maailmasta tuleva tunnustuksellinen muslimi tarvitsisi turvapaikkaa väär
      Maailman menoa
      109
      1997
    4. En ymmärrä näitä SDP:n ja muun vasemmiston kannattajia

Eivätkö ihmiset tiedä, että Suomen ongelmat johtuvat vasemmistolaisesta yhteiskuntamallista? Suomessa on ollut vasemmis
      Maailman menoa
      114
      1556
    5. Kuka tekee näitä aloituksia

jotka aina ovat tällaisia.... Nämä on jonkun saman ihmisen käsialaa, joka paukuttaa tänne loputtomasti ketjuja, joissa
      Ikävä
      28
      1495
    6. Mikä on mielestäsi paras miestyyppi?

Esimerkit kärjistettyinä: a) perustavallinen/tasainen b) himourheilija c) varakas, turvallinen elättäjä d) puolikrimina
      Ikävä
      200
      1267
    7. viikonloppu lähestyy

ja tiiän sen jo valmiiks et en pysty olee selvinpäin. oisitpa kieltämässä ja rauhoittamassa minua. en tiedä olisiko sinu
      Ikävä
      12
      940
    8. Rippituoli

Kerro joku synkkä tai outo salaisuus, joka liittyy ikävääsi kaivattuasi kohtaan. Tee tunnustus anonyyminä. Se helpottaa
      Ikävä
      62
      935
    9. Ei rakennuslupaa

Eihän hyvinvointitalon työmaalla tehdä luvattomia ja keskeytettyjä töitä pimeyden turvin?
      Pyhäjärvi
      83
      871
    10. Harmi, etten koskaan saa tietää

Olinko vai olenko sun kaivattusi, Jii…
      Ikävä
      106
      833
    Aihe