Älkää puhuko typeriä että maahan muuttajat ratkaisisivat työllisyyden,huonosti työllistyy ja ei pelasta veron maksajina eläkkellä olevia.,hennaa ja ovat vain keskenään
Maahan muuttajat heikosti työllistyneet.
6
117
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö tuo ole 8llut selvää jo parikymmentävuotta
- Anonyymi
"Eikö tuo ole 8llut selvää jo parikymmentävuotta "
Niin paitsi erään ryhmän kanssa aikaa on vierähtänyt jo " muutaman kalenterinkierron kauemmin, noin 500 vuotta.
- Anonyymi
Tämä voisi olla uutinen, jos vuosi olisi 2000
- Anonyymi
Käen poikasia suomen väki joutuu elättämään. Vastoin tahtoaan
- Anonyymi
Ketkä ratkaisisi työllisyyden paremmin?
- Anonyymi
" Ketkä ratkaisisi työllisyyden paremmin? "
Ihan varma en ole mitä kysymyksellä haetaan mutta jos sitä mitä luulen niin taas yksi todiste vihervassarin aivolahosta lisää. Siis jos kotimaisin keinoin ei työvoimapulaa ole saatu ratkaistua niin paras keino sen ratkaisuun on haalia lisää vielä vaikeammin työllistyviä kehitysmaista.
Tosin ongelma on ollut jokseenkin hankala ratkaista kun sitä ei edes ole ollut. Joistakin osaajista satunnaisesti eri yrityksissä on ollut pulaa mutta ei koskaan valtakunnan mittakaavassa. Kehityskulun jatkuvan nykymallissaan pian toki saattaa olla pulaa esim. vanginvartijoista ja Kelan virjailijoista, ainakin siinä tapauksessa että avataan kyseisille laitoksille uusia toimipisteitä.
Taitaa olla niin että maahanmuutolla on niin suuri työllistävä vaikutus että työttömiä olisi yhtä paljon ilman maahanmuuttoakin. Toki kotimainen työtön tulisi paljon halvemmaksi mitä tulee pelkkiin tukiin eri muodoissaan. Samoin keppostelutilastoihin ei merkintöjä tulisi niin paljoa ja kiihtyvään tahtiin.
Niin ja julkisen puolen työntekijä tulee valtiontalouden kannalta kalliimmaksi kuin työtön niin en sitten tiedä hyötyykö maahanmuutosta kukaan muu kuin korkeintaan muuttaja itse ja eliitti omistuksineen ja osakesalkkuineen.
Palstan vihervassarit ovat jankutuksineen maahanmuuton puolesta niin sinnikkäitä että heidän on pakko olla tuota eliittiä tai heidän palkkaamiaan. En meinaa jaksa uskoa että kukaan on niin tyhmä ettei näe maahanmuuton haittoja ollenkaan jos kuitenkin sen verran älliä löytyy että osaa kirjoittaa ja lukea.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 16457
- 10412
- 16347
- 3341
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...13206- 1103
- 090
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä090Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa
76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68367- 161