Mies, hyvää seksiä ja rakkautta

Anonyymi-ap

Hei,

miehet eivät usein tiedä että me herkät naiset olemme yleensä paljon huono itsetuntoisempia mitä arvaatte.

Jos haluatte hyvää seksiä ja toimivan parisuhteen, on teidän miesten oltava hyviä vaimollenne. <3

Rakastakaa itseänne jotta voitte kunnioittaa vaimonne.

Etsikää kanavaa saada nainen kertomaan ajatuksistaan, sekä itse pyrkikää selittämään itseänne oikeassa tilanteessa.

Saakaa vaimonne tuntemaan itsensä teidän silmiinne upeimmaksi naiseksi. Olette erityinen pari. <3

Auttakaa vaimonne saamaan hyvä seksuaalinen itsetunto niin saatte nauttia todennäköisemmin hyvästä seksistä. <3

Olkaa uskollisia ja kunnioittava toisillenne kaikessa. <3

14

319

1Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pitäähän se nyt naisella olla kunnon daisarit, kiinteä iso peppu ja tiukka toosa sekä naamakin katottavassa kunnossa ennen kuin alkaa mieheltä mitään vaatimaan! Ja näin se nyt vaan menee!!

• Anonyymi

Itselläni on kyllä täysin päinvastainen kokemus. Siis se, että miehet eivät tiedä herkillä naisilla olevan yleensä paljon parempi itsetunto kuin he kuvittelevat. Minua on yritetty koko ikäni miesten taholta haukkua mollata ja eri tavoin tökkiä, tarkoituksena ihan vain saada suostumaan heidän tahtoonsa. Ei tietenkään kaikkien miesten taholta, mutta yllätävän suuri enemmistö miehistä yrittää käyttäytyä noin kun huomaa naisen herkäksi yksilöksi. Jokainen noista on myös aina yllättynyt, kun yrityksensä ei ole lainkaan toiminut.

• Anonyymi

"Jos haluatte hyvää seksiä ja toimivan parisuhteen, on teidän miesten oltava hyviä vaimollenne."

Tämän kuitenkin allekirjoitan täysin, näin hyväitsetuntoisenakin herkkänä naisena. Menetän kiinnostukseni, jos mies on jotenkin k.päinen tai ei ota yhtään huomioon. Ei tietenkään ihan pienistä. Jokainen ihminen on toisinaan veemäinen ja ajattelematon, mutta jos sellainen toistuu turhan usein, niin ulkoistan itseni siitä kuviosta.

• Anonyymi

Meillä ukko karjuu ja minä itken. Seksit hoidetaan dildolla ja fleshlightilla

• Anonyymi

Miten niin herkillä naisilla. Kyllä tuo pätee mihin ihmissuhteeseen tahansa

Mutta kirjoitus onkin hyvä esimerkki (muka) herkän naisen kirjoituksesta. Yleensä naiset jotka kertovat olevansa herkkiä, ovatkin vain omaan napaansa tuijottavia hyvinkin kovia naisia, jotka niin mielellään olisivat herkkiä

Mutta AP kerropa mitä käsität sanalla herkkä nainen, kun luulet se olevasi?

• Anonyymi

Sillain että oon herkkä "sieltä" että ei saa koskea kuin hellästi enkä halua koskea miehen "siihen" tai ainakaan imeä "sitä" tai muutenkaan en halua että mies ahdistelee

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sillain että oon herkkä "sieltä" että ei saa koskea kuin hellästi enkä halua koskea miehen "siihen" tai ainakaan imeä "sitä" tai muutenkaan en halua että mies ahdistelee

Entä kakkoseen? Otatko sinne?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei sinun tarvitse. Miehesi saa tarvitsemansa muualta.

• Anonyymi

Hauskaa, miten osa porukasta onnistuu aina muuttamaan parisuhdekeskustelun tisseiksi, perseiksi ja peräaukoksi. Ehkä se kertoo enemmän teidän omasta “herkkyydestä” kuin naisista.

AP:n pointti oli hyvä: jos haluaa hyvää seksiä ja suhteen joka toimii, siihen kuuluu myös kunnioitus, uskollisuus ja se, että saa toisen tuntemaan itsensä arvokkaaksi. Jos se kuulostaa liian vaikealta, niin ehkä kannattaa jatkaa dildon ja flashlightin seurassa. Ne ei ainakaan pety teidän käytökseen.

• Anonyymi

Samaa mieltä! Jos naisella on jotain herkkyyttä tai valkovuotoa niin mitä se kenelläkään kuuluu ellei liity asiaan??! Ihme porukkaa joka täälläkin päivystää ja pelkät kakkareiät mielessä! Pitäisi AIKUISEN ainakin ymmärtää ettei naisen kakka-aukkoasiat ole mitään vitsiä tai ylipäätään järkeviä aiheita! Mutta täällä on ilmeisesti monella ne hieromasauvat ja muut vatkaimet ihan siinä keittiön pöydällä ja asiattomuudet vaan mielessä!!

• Anonyymi

Ihan älyttömän hyvä kirjoitus. Niin pienistä asioista se tosiaan voisi olla kiinni, että saisi onnellisen parisuhteen. Itselleni on vaan osunut ne väärät miehet, jotka ovat halunneet nöyryyttää ja alistaa. Jatkumoa lapsuuden perheelle. Nyt elellyt vuosia jo yksikseni, vaikka toipunut olen jo aika paljon. - naiselta

• Anonyymi

Elämä on paljon helpompaa, kun ei ole enää minkäänlaisia haluja harrastaa seksiä kenenkään kanssa!

• Anonyymi

Eihän se ainakaan hyväksi ole kun yksinään elää ja kaikkia korvikkeita käytetään!Että naisetkin kurkuilla ja kynttilöillä!! Mutta nykyään kuulemma miehetkin sinne reikäänsä!! Eikö siinä jo takapuoli halkea!! Ei ole hyväksi ainakaan enkä usko että naimisissa olevat miehet sellaista itselleen edes kehtaisivat tehdä (mahdollisuus että vaimo näkee tai löytää ulosteisen kurkun roskista)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eihän se ainakaan hyväksi ole kun yksinään elää ja kaikkia korvikkeita käytetään!Että naisetkin kurkuilla ja kynttilöillä!! Mutta nykyään kuulemma miehetkin sinne reikäänsä!! Eikö siinä jo takapuoli halkea!! Ei ole hyväksi ainakaan enkä usko että naimisissa olevat miehet sellaista itselleen edes kehtaisivat tehdä (mahdollisuus että vaimo näkee tai löytää ulosteisen kurkun roskista)

😁 Voi miksi mun mielikuvitus läväytti pjaskaisen kurkun verkkokalvolleni, jaiks.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin

Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http
      Maailman menoa
      244
      4318
    2. Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi

se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?
      Maailman menoa
      120
      2774
    3. Miten löydän sinut

Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit
      Ikävä
      41
      2532
    4. Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla

Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?
      Heinola
      85
      1529
    5. Vaikea tilanne

Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te
      Ikävä
      116
      1476
    6. Milloin kaivatullasi

.. on nimipäivä?
      Ikävä
      48
      1199
    7. Kehtaisitko näyttäytyä

kaivattusi seurassa?
      Ikävä
      81
      1135
    8. Ne viimeiset kerrat

Kun katsoit minua niin lämpimästi. En unohda sitä ❤️
      Ikävä
      59
      993
    9. Missä kunnassa kaivattusi asuu

Kuinka tarkkaa uskalla sanoa?
      Ikävä
      45
      986
    10. Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!

Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En
      Maailman menoa
      176
      977
    Aihe