Jos töitä hakee ja töihin ei oteta, on täysin väärin koskea 595 euron työmarkkinatukeen

Anonyymi-ap

T. Duunarimies 52

40

541

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Orpo on kyykyttäjä

• Anonyymi

Sadistinen tossun alla oleva mulkku

• Anonyymi

Kyllä P. Orpo on Suomen pääministeri ja se kyykyttäjä on joku polkkatukkainen vihräasuinen laulaja.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä P. Orpo on Suomen pääministeri ja se kyykyttäjä on joku polkkatukkainen vihräasuinen laulaja.....

On oikein leikata työttömien tukia koska työttömyys korvaukset maksaa työväenluokka

Pummien rahat on oikeasti duunarin omaisuutta

• Anonyymi

On kyllä onneton rupuraha.

• Anonyymi

Tämä työmarkkinatuki-summa on niin valtavan pieni, että se pitää taata ihan kaikille jotka oikeasti etsivät töitä!!

• Anonyymi

MISSÄ LUPAAMANNE TYÖPAIKAT OVAT HALLITUS?! Meitä motivoituneita työttömiä on puoli miljoonaa!!!

• Anonyymi

Voi hellalettas sentään äidin lellikitkermaperseet kun ette ihan itse osaa hakea sitä työtä vaan hallituksen sekin pitäisi tehdä?????
        PRKL mitä juntteja täällä elätetäänkin, voi vid--saat....n, selkäsauna olisi näille junteille paikallaan ja oikein kunnolla! PRKL!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voi hellalettas sentään äidin lellikitkermaperseet kun ette ihan itse osaa hakea sitä työtä vaan hallituksen sekin pitäisi tehdä?????
        PRKL mitä juntteja täällä elätetäänkin, voi vid--saat....n, selkäsauna olisi näille junteille paikallaan ja oikein kunnolla! PRKL!

Voi hyvä sylvi, kun ei persun päähän mene ettei niitä töitä ole tarjolla pilvinpimein vaikka kuinka hakisit niitä. Ja työttömillä on PAKKO hakea töitä tietty määrä kuukausittain, ett saa tuon päivärahan...PRKLE MITÄ JUNTTI, kun ei mee tuokaan millään persun päähän vaikka se sille taottaisiin kaaliin joka päivä kellon ympäri. Ei mene kupoliin, niin ei mene. Missähän työssä tuollasta ääliötä pidetään...eduskunnassako lie.

• Anonyymi

Haluamme uuden köyhälistön työttömistä (niistäkin jotka on poispotkittu ilman omaa syytään)

• Anonyymi

Juuri näin. Ei mitään syytä koskea tukiin jos haluaa työllistyä, mutta kukaan ei ota töihin!

• Anonyymi

Olen myös viisikymppinen duunari ja täysin samaa mieltä aloittajan kanssa!

• Anonyymi

asiaa

• Anonyymi

eli siis irselleni soveltuvia työpaikkoja olisivst joissa eisaa käyttää käsiä 3eikä jalkkoja, toist5aiseksi..

pelkästään pippwlli ja aivot toimivat, toistaiseksi.

• Anonyymi

Olen täysin samaa mieltä!

• Anonyymi

Vitut mihinkään pääse töihin yli 50:nen duunari vaikka työkokemusta on yli 25 vuotta.

Muutuinko paskaksi kun firma antoi loparit ja veroja maksellut koko ikäni?

Ikärasismi on käsinkosketeltavaa ja kusetusta asian ympärillä kaikkialla.

• Anonyymi

Työsuhteet ovat aina toistaiseksi olevia eikä mitään vakituista ja ikuista paikkaa ole koskaan ollut olemassakaan! Olisiko viimein aika herätä todellisuuteen ja 2000-luvulle?

• Anonyymi
    • Anonyymi

Miksi?
      Eikös rahaa saa työtä tekemällä ei työstä pois olemalla!
      On tullut elämäntavaksi ajatella, että rahaa tulee seinästä joten ei sitä työtä tarvita.

Ihmiselle kuuluu saada n180€ /kk elämiseen kaikki muu on ylitukea jos käteistä enemmän annetaan. Kelahan maksaa työttömien asumisen jossa on lämmitys vaikka joku peltihallin nurkkaus olisi työttömille ihan riittävä suoja nenän kaivamiselle kun muuta ei osta eikä haluta tehdä!

• Anonyymi

Ymmärtkö, että on vaikeaa tehdä työtä jos ei ole työpaikkaa eikä sellaista saa mistään kun ei yrittäjät ota töihin vaikka töitä hakee ja kyselee!

• Anonyymi

Kyllä minulle kelpaisi tuo 180€/kk jos kela maksaa asunnon, lämmityksen ja veden ja vielä tarjoaa välineet joilla voin käydä täyttämässä työkkärin minulle määräämät velvoitteet.

• Anonyymi

Työtä tekevä joutuu monta tuntia tekemään kyseiseen rahaan sitä työtä, mutta työtön vain saa sen ja se jos mikä oikeasti väärin!

Työtön asuntoloihin ja soppatykki p-paikalla vierailee arkisin kerran päivässä. Vkl on vapaata kaikilla myös työttömillä!

• Anonyymi

Ketä kiinnostaa sun puheesi?

• Anonyymi

On työn hakeminenkin tavallaan työtä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

On työn hakeminenkin tavallaan työtä.

Niinpä. Pitää hakea töitä, ett saa tuon päivärahan, jotkut onnettomat kuvittelee ett se on vastikkeetonta rahaa, ettei sen eteen tarvi mitään tehdä. Työpaikkoja haettava kuukausittain sovitusti vähintään 1-4 paikkaa, muuten tulee seuraamuksia. Se on jännä ett ne jotka noista asioista hallituksessa säätää ja päättää, yksikään ei ole ikinä omin avuin työtä saanut vaan suhteitten kautta ja lähinnä vaan oman puolueen sisäisiä hommia eli paperinpyörittelyä ollut, miten tuollaiset edes älyää mitään tavallisten ihmisten arjesta, kun ikänsä on suhteilla edenneet ja eläneet suojatyöpaikoissa ja nuo samat hyväkkäät sitten kuvittelee, ett KAIKKI työttömät on laiskuuttaan työttöminä, ett pitää rankaisemalla pakottaa hakemaan töitä....vittu, kun niitä työpaikkoja ei vaan ole! Ottaisivat kermaperseet päät pois omasta perseestä ja oikeasti katsoisivat missä tässä maassa mennään, ehkä sitten älyäisivät ettei ole töitä mitä hakea. Ei hekään ole hallituksessa ja eduskunnassa hamaan eläkeikään asti, joku päivä heilläkin edustajatyö loppuu ja hekin joutuvat palaamaan todelliseen elämään sieltä suojatyöpaikastaan.

• Anonyymi

Uusi dinosaurislaji taas löydetty ja sillä on luukupoli päässään.

• Anonyymi

Onkohan se ollut persujen esi-isä??

• Anonyymi

Työn hakeminen se vasta raskasta (henkisesti) työtä onkin.

• Anonyymi

Duunarimies puhuu asiaa!

• Anonyymi

Samaa mieltä!

• Anonyymi

Itse ainakin iskisin kallot halki vastuussa olevilta jo tuolla kiturahalla olisin.

• Anonyymi

juu, kallot halki

• Anonyymi

Kirveellä suoraan ohtaan koiria!!

• Anonyymi

Duunari on oikeassa

• Anonyymi

Hirveet velvoitteet työttömällä muutaman satasen eteen jolla juuri ja juuri hengissä pysyy. 😂

Mitenkä niistä roposista jää matkarahoja kun hyppyytetään tyhjänpäiväisissä haastatteluissa. Eikö ne voisi hoitaa sähköisesti tai puhelimella. Ihan sairasta mennä tiskille horisemaan jonninjoutavia kun työpaikkoja ei ole.

• Anonyymi

Turhaa ihmisten kiusaamista että toisella puolen pöytää joku saa tyhjästä ja turhasta hommasta palkkaa ja vieläpä verorahoista.

• Anonyymi

Pitää hakea työhön johon otetaan, se asian idea!

• Anonyymi

Olet idiootti. Olen hakenut noin 750 työpaikkaan, mutta se on TYÖNANTAJIEN vika kun eivät palkkaa minua. Vaikka olen työhaluinen ja todella motivoitunut. T. M56

• Anonyymi

Missä sellainen paikka on johon otetaan? Kerro se? PS Minun isälläni ei ole omaa firmaa johon se on sinut ottanut!

'

• Anonyymi

Duunarimies on kyllä aivan oikeassa

Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      58
      5555
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      179
      4511
    3. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      16
      3952
    4. Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?

Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k
      Maailman menoa
      49
      3540
    5. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      51
      3481
    6. Voiko normaali ihminen ryhtyä vasemmistolaiseksi?

Tätä jäin pohdiskelemaan.
      Maailman menoa
      65
      3259
    7. Mitä on tapahtunut myllymäessä ?

On poliisit Sepänkadulla myllymäessä
      Kankaanpää
      10
      3110
    8. Puukotus Lidlissä

Kuka sai puukkoo Lidlin pihas tänään. Ja kuka oli tekijä?
      Kankaanpää
      27
      2722
    9. Mulle riittäisi halaukset

Ja juttelut mut sulle ei taida riittää
      Ikävä
      46
      2307
    10. Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia
      Maailman menoa
      33
      2290
    Aihe