Yksin vai yhdessä

Anonyymi-ap

Mihin puoliso tarvitsee mua kun viikolla tulee töistä aiinä klo 19-20 ja viikonloppuisin lähtee mäkille.
Onko kellään muulla vaataavaa tilannetta ettei puolisolle ei oo juurikaan aikaa?
Kaupaasa käydään tai joskus kävelyllä iltaisin.
Onko mitään järkeä olla toisen kanssa jos toisella ei oo aikaa antaa juurikaan.

10

268

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa tuo riippuu elämäntilanteesta ja oheisvaikutuksista?
      Päinvastainen tilanne. Elimme 12 vuotta järjestelmässä jossa minä olin viikot ok:ssa hoitaen kaikki asiat. Alkuun opetin lapsia koti- ja pihatöihin. Sittemmin jäin yksin.
      Mieheni tuli kotiin perjantaisin noin klo 18 tietämissä. Käveli baarikaapille ja katoi itselleen tanakan drinkin. Riisui pois työmatkavaatteensa.
      Kotiviikonlopun aikana ei pukeutunut lainkaan päivävaatteisiin.
      Maanantaisin lähti töihin jossakin klo 4 - 5 tietämissä ilmestyäkseen takaisin seuraavan perjantain alkuillasta.
      Tätä kesti 12 vuotta.
      Viikonloppuisin hän ei tehnyt mitään. Osoitti sentään minulle "kohteliaisuutta" lauantaisin ja sunnuntaisin.
      Tuo sopi meidän silloiseen elämäntilateeseemme ja tavoiteisiin.
      Tämänkin asian ja pitkään kestäneen tilanteen voisi esittää hyvinkin "uhrautuvassa" hengessä.

Mutta tuo kertomasi mäkille lähtemisestä? Miksi et mennyt mukaan mäkille mitä se sitten onkaan.

• Anonyymi

Koska haluaa omaa aikaa ja mökille menne hah hah aha. Onneka mulla on huu.ori tallella,muuten oisin kuallu ajat sitten

• Anonyymi

Lapset ei varmaan oppineet tuntemaan isäänsä?

• Anonyymi

Mäkki on McDonalds eli hampurilaispaikka. Näin sen ajattelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkki on McDonalds eli hampurilaispaikka. Näin sen ajattelen.

Noin määki sen ajattelen ja nauroin kippurassa mokalleni.. mutta siis on mökki. Ei oo pe-su 24 /7 Mäkissä vaan mökillä.

• Anonyymi

Itsellä on. Toinen tekee töitä aamusta myöhäiseen iltaan, jonka jälkeen treenaa.
      Kunnollinen mies, mutta siinä ei paljon ehdi näkemään ☺️

• Anonyymi

Sepä se. Mää en taida vaan jaksaa kun en tiijä missä edes menee ja milloin tulee. Asutaan samaa taloutta. Kännykkää tai tablettia raplaa ennen nukahtamistaan. Ei kysy koskaan mun kuulumisia eikä kerro omiaan vaikka kysyn. On ihan ulkopuolinen olo. On mullakin omia menoja mutta kyllä mua kiinnostaa mitä toiselle kuuluu!!ja mitä mieltä on asioista. Mitään ei voi edws suunnitella kun toinen on jo auunnitellut omat menonsa ja menee j tulee. Ilmestyy välillä makaamaan känykälleen. Ihan kuin oisin huonekalu talossa.

• Anonyymi

No voi että.

• Anonyymi

NIin se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Diesel-ammattilainen kehuu Sanna Marinia

"Sanna Marinin (sd) hallitus loi neljä vuotta sitten väliaikaisen polttoaine­tuki­järjestelmän, kun energianhinnat nousi
      Maailman menoa
      46
      3108
    2. Pitkänperjantain kunniaksi tekoälyn analyysi Riikka Purran kirjoituksesta

🧠 Mitä se kertoo "riikka"-nimimerkin lähijunassa tapahtuneesta? 1. Asenteellinen ja epäasiallinen sävy: Kirjoitus purs
      Maailman menoa
      46
      2911
    3. Iso poliisioperaatio Lapualla

Paikalla oli silminnäkijän mukaan myös kolme ambulanssia. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011924650.html Onko virpo
      Lapua
      53
      2584
    4. 100 prosentin perintövero korjaisi myös Hitas-ongelman

Moni ei uskalla kieltäytyä perinnöstä maineen menettämisen uhalla, joten sitten tulee näitä tilanteita, joissa joutuu es
      Maailman menoa
      51
      2525
    5. Riikan antisakset leikkaavat bensan hintaa ylöspäin

Sannan aikoina bensaa sai 1,3 euron litrahinnalla ja Riikka leikkasi sen euron ylemmäksi reiluun 2 euroon. Joko on saks
      Maailman menoa
      32
      2106
    6. Olen aika varma

että meidän tiemme risteäminen oli ainutkertainen tapahtuma elämässäni. En tule koskaan kohtaamaan ketään muuta, joka sa
      Ikävä
      58
      1860
    7. Oletko nähnyt hänet ilman...

Vaatteita!?
      Ikävä
      45
      1789
    8. Sukupuolineutraalit liikennemerkit yksi persujen älynväläys

Samassa rytäkässä kaikki syrjäseutujen bussipysäkkien liikennemerkitkin vaihdettiin, vaikkei bussia ole liikennöinyt enä
      Maailman menoa
      44
      1645
    9. Oon niin surullinen

Ettei meistä tullut sitä mitä toivoin
      Ikävä
      48
      1582
    10. Mitä sitten odotat

Jos seurailet vain tekemisiäni
      Ikävä
      26