Yksin vai yhdessä

Anonyymi-ap

Mihin puoliso tarvitsee mua kun viikolla tulee töistä aiinä klo 19-20 ja viikonloppuisin lähtee mäkille.
Onko kellään muulla vaataavaa tilannetta ettei puolisolle ei oo juurikaan aikaa?
Kaupaasa käydään tai joskus kävelyllä iltaisin.
Onko mitään järkeä olla toisen kanssa jos toisella ei oo aikaa antaa juurikaan.

9

215

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa tuo riippuu elämäntilanteesta ja oheisvaikutuksista?
      Päinvastainen tilanne. Elimme 12 vuotta järjestelmässä jossa minä olin viikot ok:ssa hoitaen kaikki asiat. Alkuun opetin lapsia koti- ja pihatöihin. Sittemmin jäin yksin.
      Mieheni tuli kotiin perjantaisin noin klo 18 tietämissä. Käveli baarikaapille ja katoi itselleen tanakan drinkin. Riisui pois työmatkavaatteensa.
      Kotiviikonlopun aikana ei pukeutunut lainkaan päivävaatteisiin.
      Maanantaisin lähti töihin jossakin klo 4 - 5 tietämissä ilmestyäkseen takaisin seuraavan perjantain alkuillasta.
      Tätä kesti 12 vuotta.
      Viikonloppuisin hän ei tehnyt mitään. Osoitti sentään minulle "kohteliaisuutta" lauantaisin ja sunnuntaisin.
      Tuo sopi meidän silloiseen elämäntilateeseemme ja tavoiteisiin.
      Tämänkin asian ja pitkään kestäneen tilanteen voisi esittää hyvinkin "uhrautuvassa" hengessä.

Mutta tuo kertomasi mäkille lähtemisestä? Miksi et mennyt mukaan mäkille mitä se sitten onkaan.

• Anonyymi

Koska haluaa omaa aikaa ja mökille menne hah hah aha. Onneka mulla on huu.ori tallella,muuten oisin kuallu ajat sitten

• Anonyymi

Lapset ei varmaan oppineet tuntemaan isäänsä?

• Anonyymi

Mäkki on McDonalds eli hampurilaispaikka. Näin sen ajattelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkki on McDonalds eli hampurilaispaikka. Näin sen ajattelen.

Noin määki sen ajattelen ja nauroin kippurassa mokalleni.. mutta siis on mökki. Ei oo pe-su 24 /7 Mäkissä vaan mökillä.

• Anonyymi

Itsellä on. Toinen tekee töitä aamusta myöhäiseen iltaan, jonka jälkeen treenaa.
      Kunnollinen mies, mutta siinä ei paljon ehdi näkemään ☺️

• Anonyymi

Sepä se. Mää en taida vaan jaksaa kun en tiijä missä edes menee ja milloin tulee. Asutaan samaa taloutta. Kännykkää tai tablettia raplaa ennen nukahtamistaan. Ei kysy koskaan mun kuulumisia eikä kerro omiaan vaikka kysyn. On ihan ulkopuolinen olo. On mullakin omia menoja mutta kyllä mua kiinnostaa mitä toiselle kuuluu!!ja mitä mieltä on asioista. Mitään ei voi edws suunnitella kun toinen on jo auunnitellut omat menonsa ja menee j tulee. Ilmestyy välillä makaamaan känykälleen. Ihan kuin oisin huonekalu talossa.

• Anonyymi

No voi että.

• Anonyymi

NIin se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Sanna niin nättinä Amsterdamin Business Foorumilla

Upeasti edustaa taas Suomea ulkomailla meidän kansainvälinen superstaramme. Miksei persuilla ole ketään siedettävän näk
      Maailman menoa
      156
      9861
    2. Stubb jo paljon tunnetumpi kuin kaikki persut yhteensä

Nyt on aika ottaa mittaa tunnettavuudesta, herrat ja narrit! Joku tuolla toisessa ketjussa väitti, että "persujen rivimi
      Maailman menoa
      2
      9141
    3. Työeläkkeiden maksaminen on lopetettava

Suomen talous on palkansaajien vuosikausia heikentyneen ostovoiman vuoksi niin kuralla, että palkkasumman jakamisessa ta
      Maailman menoa
      130
      7956
    4. Sofia Virran pahoinpitelyä puolustetaan netissä

HS soitti Virran pahoinpitelyä puolustaneille https://www.hs.fi/politiikka/art-2000011516353.html
      Maailman menoa
      260
      7492
    5. Purra tekee hyvää työtä, me suomalaiset haluamme että hän jatkaa myös

seuraavan hallituksen valtiovarainministerinä. Kovina aikoina pitää olla kova.
      Maailman menoa
      123
      6167
    6. Koska Minja Koskela ja Sofia Virta kääntyy islamiin?

Sekä vihreät että vasurit selvästi pitävät islamista ja muslimeista, varsinkin naiset, joten voidaan olettaaa että nuo k
      Maailman menoa
      87
      5957
    7. Persu Keskisarja on politiikan Uuno Turhapuro

Asiantuntija luonnehtii Keskisarjaa Trumpin ajan Turhapuroksi, joka ärsyttää kokoomusta. – Keskisarjan känni-imago j
      Maailman menoa
      53
      5762
    8. Stubb jo paljon tunnetumpi ja arvostetumpi maailmalla, kuin Marin koskaan

Stubb tekee sitä työtä mitä pitää, hän ei koreile vaatteilla eikä ole baareissa räkäposkella kuten Marin. Marininhan pit
      Maailman menoa
      94
      4841
    9. Oikeistohallitusten aikaan saannokset.

Holkerin touhujen seurauksena lama. Aho jatkoi tuhoa osaamattomuudellaan. Katainen ja alkoi talouden alamäki. Sipilä ja
      Maailman menoa
      14
      3737
    10. Pelle Miljoona, 70, saa harvinaista taiteilijaeläkettä - Tämän suuruinen eläke on kuussa!

Pelle Miljoona on kyllä symppis! Peace! Suomen punk-konkari Pelle Miljoona on yksi syksyn Vain elämää -kauden artisteist
      Vain elämää
      54
      1434
    Aihe