Yksin vai yhdessä

Anonyymi-ap

Mihin puoliso tarvitsee mua kun viikolla tulee töistä aiinä klo 19-20 ja viikonloppuisin lähtee mäkille.
Onko kellään muulla vaataavaa tilannetta ettei puolisolle ei oo juurikaan aikaa?
Kaupaasa käydään tai joskus kävelyllä iltaisin.
Onko mitään järkeä olla toisen kanssa jos toisella ei oo aikaa antaa juurikaan.

9

233

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jospa tuo riippuu elämäntilanteesta ja oheisvaikutuksista?
      Päinvastainen tilanne. Elimme 12 vuotta järjestelmässä jossa minä olin viikot ok:ssa hoitaen kaikki asiat. Alkuun opetin lapsia koti- ja pihatöihin. Sittemmin jäin yksin.
      Mieheni tuli kotiin perjantaisin noin klo 18 tietämissä. Käveli baarikaapille ja katoi itselleen tanakan drinkin. Riisui pois työmatkavaatteensa.
      Kotiviikonlopun aikana ei pukeutunut lainkaan päivävaatteisiin.
      Maanantaisin lähti töihin jossakin klo 4 - 5 tietämissä ilmestyäkseen takaisin seuraavan perjantain alkuillasta.
      Tätä kesti 12 vuotta.
      Viikonloppuisin hän ei tehnyt mitään. Osoitti sentään minulle "kohteliaisuutta" lauantaisin ja sunnuntaisin.
      Tuo sopi meidän silloiseen elämäntilateeseemme ja tavoiteisiin.
      Tämänkin asian ja pitkään kestäneen tilanteen voisi esittää hyvinkin "uhrautuvassa" hengessä.

Mutta tuo kertomasi mäkille lähtemisestä? Miksi et mennyt mukaan mäkille mitä se sitten onkaan.

• Anonyymi

Koska haluaa omaa aikaa ja mökille menne hah hah aha. Onneka mulla on huu.ori tallella,muuten oisin kuallu ajat sitten

• Anonyymi

Lapset ei varmaan oppineet tuntemaan isäänsä?

• Anonyymi

Mäkki on McDonalds eli hampurilaispaikka. Näin sen ajattelen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mäkki on McDonalds eli hampurilaispaikka. Näin sen ajattelen.

Noin määki sen ajattelen ja nauroin kippurassa mokalleni.. mutta siis on mökki. Ei oo pe-su 24 /7 Mäkissä vaan mökillä.

• Anonyymi

Itsellä on. Toinen tekee töitä aamusta myöhäiseen iltaan, jonka jälkeen treenaa.
      Kunnollinen mies, mutta siinä ei paljon ehdi näkemään ☺️

• Anonyymi

Sepä se. Mää en taida vaan jaksaa kun en tiijä missä edes menee ja milloin tulee. Asutaan samaa taloutta. Kännykkää tai tablettia raplaa ennen nukahtamistaan. Ei kysy koskaan mun kuulumisia eikä kerro omiaan vaikka kysyn. On ihan ulkopuolinen olo. On mullakin omia menoja mutta kyllä mua kiinnostaa mitä toiselle kuuluu!!ja mitä mieltä on asioista. Mitään ei voi edws suunnitella kun toinen on jo auunnitellut omat menonsa ja menee j tulee. Ilmestyy välillä makaamaan känykälleen. Ihan kuin oisin huonekalu talossa.

• Anonyymi

No voi että.

• Anonyymi

NIin se on.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?

Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki
      Maailman menoa
      117
      3833
    2. Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan

eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma
      Maailman menoa
      46
      3321
    3. Pidennetään viikko 8 päiväiseksi

Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest
      Maailman menoa
      32
      2634
    4. Miksi eristäydyt?

Onko jokin syy kun vetäydyt omiin oloihin?
      Ikävä
      203
      2547
    5. Kylläpä on nautinnollista taas tämä palstan vassari valitus!

Lähes jokainen avaus on vassareiden kitinää ja valitusta. Eikö se tarkoitakin, että silloin asiat menee maassamme parem
      Maailman menoa
      24
      2481
    6. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?

Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu
      Tv-sarjat
      41
      1779
    7. Kuvaile kaivattuasi kolmella emojilla.

:) 😛😆😱
      Ikävä
      114
      1491
    8. Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!

Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja
      Suomalaiset julkkikset
      34
      1399
    9. Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa

Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      159
      1395
    10. Jos elämäsi ihminen

on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt
      Ikävä
      72
      1172
    Aihe