kuva ilmoitukseen?

mies jolle ei tapahdu mitään

Ihan omasta ujoudesta ja riittämättömyyden pelosta johtuen en ole kuvaani suomi24 treffeihin laittanut.

Muutamien naisten kanssa olen viestitellyt suht. pitkiäkin aikoja, mutta homma tuntuu aina kaatuvan siihen valokuvaan! en siis ole mikään mr.finland tms. vaan ihan suht. tavallisen näköinen kaveri.

Ongelmana on myös se että minulla ei ole mitään kovin hyvä laatuista kuvaa itsestäni digitaalisessa muodossa, joka kuvassa minulla on joku kummallinen virnistys tai se on muuten vain päin seiniä.

Olen ajatellutkin että kävisin ihan valokuvaajalla teettämässä itsestäni ammattimaisella otteella tehdyt kuvat. Positiivinen kokemus valokuvaajista minulle tuli siitä kun lähetin muutama vuosi sitten sukulaisille valokuvaajalla tehdyt armeijakuvat, ja lopputulos oli minunkin mielestäni suorastaan loistava! En ole tosiaankaan mikään narsisti vaan joskus jopa itseäni inhoava.

Onko siis tämä idea aivan typerä? Olen vain jotenkin kyllästynyt siihen että ulkonäköäni aina pidetään jonkinlaisena yllätyksenä! Lisäyksenä vielä että en ole ihan tyypillisen suomalaisen näköinen vaan jotenkin... määrittelemätön.

8

1793

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Mies

Ei ne Suomi24:n naisetkaan mitään missejä ole.

Eiköhän netti ole parhaimmillaan siinä että oppii tuntemaan toisen luonteen, ulkonäköön tottuu sitten myöhemmin jos tapaatte.

• Kannattaahan se kuva melko pian näyttää niin pääsee eroon sellaisista, joille hyvä ulkonäkö on ehdoton kriteeri. Tuolla logiikalla tietysti vielä huonoin mahdollinen kuva...

• ihminen

Hyvä pointti, sillä kuitenkin on niin, että kauneus on katsojan silmissä ja vielä parempi, jos on jotain korvien välissäkin.

• :-0
        elin_tilaa kirjoitti:

Kannattaahan se kuva melko pian näyttää niin pääsee eroon sellaisista, joille hyvä ulkonäkö on ehdoton kriteeri. Tuolla logiikalla tietysti vielä huonoin mahdollinen kuva...

Omasta kokemuksesta vaikuttaisi siltä, että miehenä ilmoitukseen melkein on laitettava kuva tai ainakin pidettävä sitä varalla vastauksia varten. Naiset näyttävät pärjäävän paljon pidemmälle "en näytä naamaani ennen kuin olen varma" -mentaliteetilla...

• :-0 kirjoitti:

Omasta kokemuksesta vaikuttaisi siltä, että miehenä ilmoitukseen melkein on laitettava kuva tai ainakin pidettävä sitä varalla vastauksia varten. Naiset näyttävät pärjäävän paljon pidemmälle "en näytä naamaani ennen kuin olen varma" -mentaliteetilla...

Kun kuvan lähettää naiselle niin eipä sen jälkeen enää mitään kuulu. Turha odotella valokuvaa tai mitään muutakaan jos ei naista miellytä.

Pieni epäilys on tullut että ulkonäössä voisi olla vikaa... tosin olen joskus ihan tarkoituksella laittanut itsestäni epäedullisen kuvan ja seuraus on poikkeuksetta ollut katoaminen ilman selitystä vaikka on ollut puhetta pelkästä kaveruudesta. Onko sittenkin ollut jotain muita odotuksia...

• sillä selvä

Pistä kuva suosiolla mukaan, ei tule pettymyksiä myöhemmin. Jos toiseen ehtii jo tykästymään, niin siinä satuttaa vain itseään. Luonteesta aina puhutaan, mutta ikävä tosiasia on että myös ulkonäkö ratkaisee, jokaisella. Käy vaikka siellä kuvaajalla, ei virnistelykuvia kannata laittaa.

• mhm

hei mene sinne valokuvaamoon ja ota kuvat ja laita nettiin niin tein minäkin , tai pyydä ystävääsi ottamaan digi kameralla hyvä kuva koska sen pystyy näkemään heti millainen tuli.
        Ps sais olla nauravainen kuva on mukavampi katsella . yks nauravainen nainen

• ihmettelen taas

...Onko se kuva siinä profiilissa, jolloin itse henkilön persoona ja luonne pääsee paremmin esiin, ja lähettää kuvan myöhemmin sähköisessä muodossa. Itse en aikoinaan halunnut omaa pärstää profiiliin, koska ajattelin, että mikä nöyryytys se onkaan, jos joku tuttu löytää sen listoilta. Lähinnä kun itse olen tunnettu tietyssä urheilupiirissä, niin halusin säilyttää jonkin yksityisyyden.

Kuten täälläkin on niin monesti käynyt ilmi, että ihan liian moni vastaa pelkän ulkonäön perusteella, huolimatta siitä, mitä tekstissä lukee.

Niin, ja onpahan siellä jopa sellaisiakin kuvia, jossa ei ole kyseinen henkilö ollenkaan. Lehdestä leikattua.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miten hyvin tunnet kaivattusi?

Mikä hänessä kiehtoo? Asiallisia vastauksia kiitos. 🙋🏻‍♂️
      Ikävä
      153
      7164
    2. Mies, mua jotenkin kiinnostaa

Että osaatko sä ollenkaan höllätä? Ootko aina kuin persiille ammuttu karhu. Pohtimassa muiden vikoja?
      Ikävä
      150
      5986
    3. Ootko nainen jotenkin

Epävarma ulkonäöstäsi
      Ikävä
      143
      5229
    4. Moi kuumis.

Just ajattelin sua. Oot mun rauha, turva ja lämpö. Olet monia muitakin asioita, mut noita tartten eniten. Pus.
      Ikävä
      48
      4727
    5. Milloin olisi sinun ja kaivattusi

Kaunein päivä? Kamalin hetki? Miksi? Kumpaa pyrit muistelemaan? Kumpi hallitsee mieltäsi?
      Ikävä
      55
      4068
    6. Oletko joutunut kestämään

Mitä olet eniten joutunut kestämään?
      Ikävä
      71
      3264
    7. Itkin oikeasti aamulla taas

Haluaisin niin kertoa miltä musta tuntuu. Oon jotenkin hajalla. Tarvitsin ees jonkun joka ymmärtää.
      Ikävä
      63
      3229
    8. Minun rakkaani.

Haluaisin käden mitan päähän sinusta. Silleen, että yltäisin koskettamaan, jos siltä tuntuu. Olen tosi huono puhumaan, m
      Ikävä
      25
      2972
    9. Where are you

Now 🫂☕️🩷
      Ikävä
      47
      2467
    10. Naiselle hyvää viikkoa

olet edelleen sydämessäni. Toivon sinulle myötätuulta mitä ikinä teetkään🪢
      Ikävä
      18
      2369
    Aihe