Alkaa ärsyttämään ja jossain mielin masentamankin, ikiaikaiset lääkärikäynnit.

Anonyymi-ap

Eli olin siis magneetossa... odotamme tuloksia käden magneettijuttusta, sittten myöskin pitää aika silmälääkärille epäonnistunut leikkaus toinen silmä ei toimi OK....

no niin.... siinä riittää seikkailuja, oikeasti niin mahdotontahan se olisi mihinkään töihinkään ehtiä menemään kun ensin pitää taksilla kulkea lääkäreillä... TOISTAISEKSI, ELI LUULTAVASTI KOKO LOPPUELÄMÄN AJANKIN.

14

137

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi
      UUSI

Mutta ilahdus-pilleri aina kaupungin taksikuskien kanssa, matkoilla juttuja asioista, kun kaupunkilaisia...

• Anonyymi
      UUSI

Minä jättäisin käymättä. Menisin vaihtoehtoisesti kävelylle luontoon.
      Meitä ihmisiä on niin erilaisia.

• Anonyymi
      UUSI

Minäkin olin kerran siinä tuubissa. Olen niin rautainen mies, että jäin sinne jumiin.
      Viikon päästä palokunta sai mut irti.

>simiti<

• Anonyymi
      UUSI

Niin muakin. Koitetaan kestää, että on saatu huonit kirtit käteen terveydessä. Ullakin viimein on se magneettikuvaukseen aika. Ja lääkärikin kolmisen viikon päähän. Jos selviäisi mikä vie jaloista voimat.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI

Joo ja kirjoittaminenkin on vaikeaa puutuneilla sormilla. Mutta yritetään.. 😄

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja kirjoittaminenkin on vaikeaa puutuneilla sormilla. Mutta yritetään.. 😄

Jasu

Oikeesti oon niin väsynyt sairastamiseen, että usein mietin että kun nukkus vaan pois. Unissaan eikä enää heräisi. Sitten katson perhettäni ja ihania eläinperheenjäseniäni ja mietin, mutta mun on pakko jaksaa. Kuka teistä rakkaista huolen pitää jos nukun pous. Mies antaa uuteen kotiin tai lopettaa eläimet. Ja lapset joutuu sitten olemaan paljon yksinään, ei iskä ehdi ja ne tarvii muutenkin vielä äitiä.

Mutta voi väsyä olemaan sairaskin aina vuosikymmeniä.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Oikeesti oon niin väsynyt sairastamiseen, että usein mietin että kun nukkus vaan pois. Unissaan eikä enää heräisi. Sitten katson perhettäni ja ihania eläinperheenjäseniäni ja mietin, mutta mun on pakko jaksaa. Kuka teistä rakkaista huolen pitää jos nukun pous. Mies antaa uuteen kotiin tai lopettaa eläimet. Ja lapset joutuu sitten olemaan paljon yksinään, ei iskä ehdi ja ne tarvii muutenkin vielä äitiä.

Mutta voi väsyä olemaan sairaskin aina vuosikymmeniä.

Jasu

Minä jo ajattelin, että se antaa ne lapset uuteen kotiin :))

-keinovaginamies-

• Anonyymi
        UUSI

Selkärankavaiva tulee ensimmäisenä mieleen. Sehän on ihmiselimistön tuntoaistin perusta. Tunnottomuus ja pistely kielii siitä että sähköiset impulssiviestit eivät kulje kunnolla hermosolujen ja hermoratojen välillä. Ei se välttämättä selkävaiva ole vaan voi olla myös verenkiertohäiriö. Sit kun on kaiken maailman autoimmuunisairauksia niin ehkä jokin proteiinisäikeisiin liittyvää häikkää. Kannattaa muistella onko elämänsä aikana kohdannut mitäkin tapaturmia ja kuinka on itseään loukannut. On niistä hyvä kertoa kun asioita tutkitaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Minä jo ajattelin, että se antaa ne lapset uuteen kotiin :))

-keinovaginamies-

Onhan noi eläimetkin eräänlaisia lapsia mulle. Hoidan niitä yhtäläisellä sitoumuksella ja tunteenpalolla, kun lapsiakin.

Muttei sentään lapsistaan luopuisi. Ne on hällekin rakkaimmat. 😄

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Selkärankavaiva tulee ensimmäisenä mieleen. Sehän on ihmiselimistön tuntoaistin perusta. Tunnottomuus ja pistely kielii siitä että sähköiset impulssiviestit eivät kulje kunnolla hermosolujen ja hermoratojen välillä. Ei se välttämättä selkävaiva ole vaan voi olla myös verenkiertohäiriö. Sit kun on kaiken maailman autoimmuunisairauksia niin ehkä jokin proteiinisäikeisiin liittyvää häikkää. Kannattaa muistella onko elämänsä aikana kohdannut mitäkin tapaturmia ja kuinka on itseään loukannut. On niistä hyvä kertoa kun asioita tutkitaan.

Juu, oon rangassakin häikkää spondyloosia ja nikamien protruusiota. Luunokkia jne.
        Jokin hermohommeli tulee mieleen kuten lääkärilläkin, joka mut saikulle laittoi toukokuussa. Neuropatia.

Katsotaan mitä selviää ja selviääkö mitään.

Jasu

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Juu, oon rangassakin häikkää spondyloosia ja nikamien protruusiota. Luunokkia jne.
        Jokin hermohommeli tulee mieleen kuten lääkärilläkin, joka mut saikulle laittoi toukokuussa. Neuropatia.

Katsotaan mitä selviää ja selviääkö mitään.

Jasu

Hyvä olis jos löytyisi jotain mitä hoitaa ja mistä kuntoutuu ja oireet poistuu, että voisi elää edes hetkittäin kuten normaalit ihmiset.

Tehdä töitä, olla pirteä eikä aina rätti väsynyt.

Jasu

• Anonyymi
      UUSI

Itse kävin toissa viikolla jälleen magneetti kuvauksessa piti olla 15 minuuttia menikin 1 tunti 45 minuuttia etsivät sisäelimistä syöpä pesäkkeitä nyt täytyy alkaa tilaamaan labra aikaa ja sitten vielä toimittaa paska näyte sinne, ensi kuun puolen välin tienoissa lääkäri aika tays Tampere mulle aivan sama mitä löytyy kun ei mitään ole.
      Terveisin: kyllästynyt 51 vuotias mies

• Anonyymi
      UUSI

Yritä kestää. Samaa täälläkin. Aika menee hoitajille chattaillessa ja lääkäriaikoja varatessa ja ajankohtien kalenterioimisessa. Odotushuoneessa tavataan ;)

• Anonyymi
      UUSI

Ihmettelen näitä, jotka saavat lääkäristä jotain palvelua. Kuka sen päättää, että toisia hoidetaan ja, että toisia taas ei hoideta?

Nojoo, sainhan minäkin palvelua joskus ennen muinoin... 2004 alkuvuodesta mulla oli joku pissavaiva, että mitä käydä puolen tunnin välein kusella ja sitä jatkui toista viikkoa, niin menin käymään lääkärissä yksityisellä. Tutkimusten sivutuotteena havaittiin, että virtsassa oli runsaasti proteiinia ja laitettiin lähete nefrologille Taysiin. Tuolla kävin sitten säännöllisesti puolen vuoden välein muutaman vuoden. Näin jälkikäteen arvioiden proteiini luultavasti liittyi aktiiviseen liikuntaan, juoksulenkkeihin, karate-treeneihin, hiihtämiseen, punttitreeneihin ja sulkapallon pelaamiseen. Fyysinen rasitus lisää proteiinin määrää virtsassa...

Nefrologilla huomattiin kuitenkin, että kaulan imusolmukkeet olivat kroonisesti suurentuneet ja tämän jälkeen tuli uusi lähete uuteen yksikköön, ja tutkittiin, onko imusolmukesyöpää ja oli tämänkin suhteen muutama vuosi seurantaa...

Sitten sairastuin tautiin, mikä osoittautui krooniseksi periomyokardiitiksi ja krooniseksi ylikunnoksi...
      Alkuun epäilin ylikuntoa... alkoi tulla nopeita rytmihäiriöitä, joissa pumppu lähti sykkeen pudotessa rytmistä ja tuntui, että tuli muljahtelua nopeassa sarjassa, pulssi tämän aikana 180. Lisäksi jalkojen lihakset lakkasivat palautumasta ja koko paino meni luiden päälle, minkä seurauksena jalat eivät kestäneet enää painoa ja jouduin liikkumaan konttaamalla...
      Menin näistä lääkäriin... Sydänoireista yksityiselle, mistä tuli lähete Taysiin acutaan. Tuloksena epäily sydänlihastulehduksesta ja ylikunnosta. Verikoearvo viittasi sydänlihastulehdukseen, mutta asiaa ei katsottu tarpeelliseksi vahvistaa ultralla...
      Jaloista menin julkiselle... Opiskelupaikkakunnallani minua ei otettu ollenkaan lääkäriin, mutta kotipaikkakunnallani sinne pääsin... sain kuulla omalääkäriltäni huudot, kuinka käytän terveydenhoitoa turhaan. Jalat röntgenkuvattiin rasitusmurtumien varalta, mutta mitään ei löytynyt. Syy oli täysin lihasten palautumisen loppumisessa.

Huomatkaa, mitään sairaslomia en saanut...

Jalat rupesivat pikkuhiljaa kestämään kävelyä, mutta kesti useamman viikon ennen, kuin oloni yhtään parani. Siinä oli kuumeilua, huimausta ja rytmihäiriöitä, sekä voimakasta väsymystä.
      Lopulta olin sikäli paremmassa kunnossa, että uskaltauduin kokeilemaan lenkkiä... Tämän jälkeen vointini heikentyi nopeasti, rytmihäiriöt iskivät, väsymys tuli todella kovaa ja tuli kuumeilua...

Aloin hakemaan uudestaan apua lääkäristä. Yksityisellä epäily keuhkoveritulpasta ja lähete acutaan. Tulos: ei keuhkoveritulppaa, mutta sydänlihastulehduksesta epäily. Tälläkään kertaa epäilyä ei varmistettu ultralla ilmeisesti säästösyistä. Edelleenkään ei sairaslomaa.

Kun olo vain paheni ja oli suorastaan tuskainen, eikä voimat riittäneet enää mihinkään, seuraavaksi menin omalääkärille ja selitin koko paketin. Tähän reagoi omalääkäri käymällä läpi hoitohistoriaani ja totesi, että olin ollut lapsena neljästi leikkauksessa ja, että olin ollut näissä seurannoissa proteiinin ja imusolmukkeiden vuoksi. Omalääkäri alkoi syyttämään minua hysteerikoksi ja väittämään, että olin huijannut itseni seurantoihin ilman syytä ja käyttänyt terveydenhoitoa väärin ja lisäksi hän totesi leikkaushistoriastani, että minua on jo hoidettu lapsena riittävästi ja, että minun hoitooni ei enää käytetä julkisia varoja.
      Hän sanoi, että väsymys johtuu masennuksesta ja sydänoireet paniikkihäiriöstä ja, että keksin itselleni sairauksia ja, että seuraava pysäkki on psykiatri.
      Hän antoi kuitenkin vielä armopalana lähetteen rasitus ekg -tutkimukseen...

jatkuu...

fallschirmjäger

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Persujen VigeIius noIasi taas itsensä

Kun uhriutui vuonna 2024 (siis persujen "vahtivuorolla") Tampereella aloittaneen perheryhmäkodin toiminnasta. ”Leviää k
      Maailman menoa
      37
      2353
    2. Persut ei kestä heidän johtajistaan tehtyä huumoria

Laajalti tiedostettu tosiasia on, että autoritaariset johtajat ja erinäiset diktaattorit eivät kestä heidän kustannuksel
      Maailman menoa
      48
      2010
    3. Kuka omistaa entisen Veljeskodin?

Kenellä on varaa pitää hiljattain remontoitua rakennusta tyhjillään? Tehdäänkö siitä Suomen kallein kirpputori vai mikä
      Ähtäri
      8
      1932
    4. Vasemmistoliitto peruisi sosiaaliturvan heikennykset

He palauttaisivat työttömyysturvan ja asumstuen suojaosat, eli saisi jälleen tienata 300 euroa kuukaudessa ilman tukien
      Maailman menoa
      42
      1661
    5. Jos voisit kysyä

Kaivatultasi vielä yhden kysymyksen, mikä se olisi? Aloitan: Mitä sinä halusit minusta?
      Ikävä
      136
      1359
    6. Oli kiva nähdä sut

vaikkakin kaukaa ja nopeasti. Tiedän kyllä tasan tarkkaan missä mennään, joten anteeksi jos pilasin päiväsi, ei ollut mi
      Suhteet
      22
      950
    7. Välillä kyllä naurattaakin tämä kahden aikuisen meininki

Se nyt on aivan selvä asia että kumpikin on päälakeensa myöten rakastunut, ja sinä se olet koko ajan ollutkin. 😘
      Ikävä
      62
      873
    8. Talk Show isäntä Jimmy Kimmel sai kenkää

Vasurina heitti sopimatonta läppää murhatusta Charlie Kirkistä tai oikeammin murhaajan poliittisesta taustasta ja kuinka
      Maailman menoa
      117
      855
    9. Jos voisit palata yhteen risteykseen

..mikä se elämässäsi olisi?
      Ikävä
      67
      846
    10. Lamppu syttyi

Tiedätkö mitä mies, olen aivan yhtä rakastunut suhun. Kyllä. Koita jaksaa eiköhän me kohta nähdä ❤️
      Ikävä
      67
      837
    Aihe