Onko mahdollista, ettei hän tunnistanut minua osumakseen?
Lähetin yhdelle Facebook dating osumalleni kaveripyynnön, mutta ei hyväksynyt vaan poisti pyynnön
19
406
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä kai mutta ei kai kiinnostunut sinusta kuvasi perusteella kuvia on helppo manipuloida jo pelkästään kuvakulmilla
- Anonyymi
Ehkäpä niitä tykkäyksiä tulee, jos hetken on käyttämättä sitä.
- Anonyymi
Miksi lähetit ihmiselle kaveripyynnön jonka vasta matchasit?
Luulitko, että ihminen, joka ei tunne sinua eikä tiedä sinusta yhtään mitään olisi heti yhden matchin jälkeen sinun kanssa niin läheinen että te olisitte heti automaattisesti kavereita?
Ajattelitko, että kyseinen henkilö saattoi poistaa sinun kaveripyynnön, koska sinä yritit liian paljon ja liian nopeasti? Jos hänellä on omia asioita joita hän ei halua jakaa uusien tuttavuuksien kanssa vaan hän haluaa jakaa ne ainoastaan ihmisten kanssa, jotka hän tuntee entuudestaan?
Itsekkin poistaisin kaveripyynnön vastaavanlaisessa tilanteessa, jossa minun vasta saatu match lähettäisi minulle kaveripyynnön koska siihen että lisäisin jonkun kaveriksi vaaditaan se että me olemme olleet jonkun aikaa live-elämässä tekemisissä ja että me tunnemme toisemme entuudestaan.
Tuore match ei ihan täytä mielestäni näitä kriteereitä ja en todellakaan missään olosuhteissa lisäisi tuoretta matchia kaveriksi ennen kuin me olisimme tunteneet jonkun aikaa ja olisin nähnyt että kyseisen ihmisen voi kaveriksi lisätä.- Anonyymi
En tiedä, kai olin liian hätäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En tiedä, kai olin liian hätäinen.
Juttelitko tämän sinun tuoreen matchin kanssa ennen kuin lähetit hänelle kaveripyynnön?
Poistiko hän matchin kaveripyynnön jälkeen vai onko hän edelleen sinun match? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juttelitko tämän sinun tuoreen matchin kanssa ennen kuin lähetit hänelle kaveripyynnön?
Poistiko hän matchin kaveripyynnön jälkeen vai onko hän edelleen sinun match?Lähetin viestiä, mutta ei vastannut. On edelleen matchini.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lähetin viestiä, mutta ei vastannut. On edelleen matchini.
Laitoitko hänelle siis viestiä deittisovelluksessa vai facebookissa? 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Laitoitko hänelle siis viestiä deittisovelluksessa vai facebookissa? 🤔
Vastasin jo 2 kertaa, mutta molemmilla kerroilla vastaus poistettiin. No mitä eroa on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vastasin jo 2 kertaa, mutta molemmilla kerroilla vastaus poistettiin. No mitä eroa on?
Sillä on minun mielestä aika paljonkin eroa, että millä alustalla sinä lähestyit tätä sinun matchia.
Jos lähestyit facebookin seurusteluun tarkoitetussa sovelluksessa ja kirjoitit kunnollisen keskustelun avauksen joka oli sisällöltänsä jotain muutakin kuin vain jo klassiseksi muodostonut "Moi, mitä kuuluu?" tai pahimmillaan vain pelkkä "Moi/Moro/Terve" tms niin vetäisin sen johtopäätöksen, että nainen ei vastannut sinulle koska ei ole selkeästi kiinnostunut sinusta, mutta jos keskustelun avaus oli jotain noista yläpuolella mainituista esimerkeistä niin minä jättiäisin itsekkin vastaamatta sellaisiin, koska saan sellaisia keskustelunavauksia naisena sen verran paljon että en jaksa enkä ehdi vastata niihin kaikkiin.
Jos lähestyit tätä sinun matchia heti suoraan facebookin yksityisviestillä niin en yhtään ihmettele, että poisti sinun kaveripyynnön koska sinä olit minun mielestäni liian hätäinen niin tehdessäsi ja se on minun mielestä vähän karmivaa että etsit hänet facebookissa. 🤨
Naiset joutuvat elämänsä aikana kokemaan sen verran paljon negatiivisia asioita miesten toimesta, että se tekee helposti varovaiseksi ja tuollainen yli-innokas toiminta saa naiset helposti varpailleen, vaikka takana ei olisikaan mitään pahoja aikeita vaan silkkaa ihastusta vain. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sillä on minun mielestä aika paljonkin eroa, että millä alustalla sinä lähestyit tätä sinun matchia.
Jos lähestyit facebookin seurusteluun tarkoitetussa sovelluksessa ja kirjoitit kunnollisen keskustelun avauksen joka oli sisällöltänsä jotain muutakin kuin vain jo klassiseksi muodostonut "Moi, mitä kuuluu?" tai pahimmillaan vain pelkkä "Moi/Moro/Terve" tms niin vetäisin sen johtopäätöksen, että nainen ei vastannut sinulle koska ei ole selkeästi kiinnostunut sinusta, mutta jos keskustelun avaus oli jotain noista yläpuolella mainituista esimerkeistä niin minä jättiäisin itsekkin vastaamatta sellaisiin, koska saan sellaisia keskustelunavauksia naisena sen verran paljon että en jaksa enkä ehdi vastata niihin kaikkiin.
Jos lähestyit tätä sinun matchia heti suoraan facebookin yksityisviestillä niin en yhtään ihmettele, että poisti sinun kaveripyynnön koska sinä olit minun mielestäni liian hätäinen niin tehdessäsi ja se on minun mielestä vähän karmivaa että etsit hänet facebookissa. 🤨
Naiset joutuvat elämänsä aikana kokemaan sen verran paljon negatiivisia asioita miesten toimesta, että se tekee helposti varovaiseksi ja tuollainen yli-innokas toiminta saa naiset helposti varpailleen, vaikka takana ei olisikaan mitään pahoja aikeita vaan silkkaa ihastusta vain.Poistuin datingistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naiset joutuvat elämänsä aikana kokemaan sen verran paljon negatiivisia asioita miesten toimesta, että se tekee helposti varovaiseksi ja tuollainen yli-innokas toiminta saa naiset helposti varpailleen, vaikka takana ei olisikaan mitään pahoja aikeita vaan silkkaa ihastusta vain.Olen koko ikäni ollut sinkku ja olen lisäksi neitsyt, ehkä siksi olin niin hätäinen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen koko ikäni ollut sinkku ja olen lisäksi neitsyt, ehkä siksi olin niin hätäinen.
Ymmärrän.
Jatkoa varten antaisin sellaisen vinkin, että koeta olla vähän malttavaisempi. Anna sille toiselle mahdollisuus vastata sinulle siellä seurustelu sovelluksessa omaan tahtiinsa.
Keksi jotain muutakin sanottavaa kuin klassiseksi muodostunut "Moi, mitä kuuluu?", puhu naiselle vaikka hänen harrastuksistaan tai mielenkiinnonkohteistaan niin sillä erotut joukosta omaksi eduksesi, koska 90% miehistä ei nykyään keksi muuta sanottavaa kuin vain "Moi, mitä kuuluu?" tai sitten suurinosa kirjoittaa pahimmillaan vain pelkän "Moi".
Kirjoita kunnollinen profiiliteksti, erotut silläkin joukosta. Plussaa, jos laitat kuvia, mutta ei välttämätöntä.
Onnea sinulle sen oikean etsintään, toivottavasti löydät itsellesi jonkun mukavan naisen. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän.
Jatkoa varten antaisin sellaisen vinkin, että koeta olla vähän malttavaisempi. Anna sille toiselle mahdollisuus vastata sinulle siellä seurustelu sovelluksessa omaan tahtiinsa.
Keksi jotain muutakin sanottavaa kuin klassiseksi muodostunut "Moi, mitä kuuluu?", puhu naiselle vaikka hänen harrastuksistaan tai mielenkiinnonkohteistaan niin sillä erotut joukosta omaksi eduksesi, koska 90% miehistä ei nykyään keksi muuta sanottavaa kuin vain "Moi, mitä kuuluu?" tai sitten suurinosa kirjoittaa pahimmillaan vain pelkän "Moi".
Kirjoita kunnollinen profiiliteksti, erotut silläkin joukosta. Plussaa, jos laitat kuvia, mutta ei välttämätöntä.
Onnea sinulle sen oikean etsintään, toivottavasti löydät itsellesi jonkun mukavan naisen. :)Kiitos :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärrän.
Onnea sinulle sen oikean etsintään, toivottavasti löydät itsellesi jonkun mukavan naisen. :)Jos ensirakkauden löytää vasta 35-vuotiaana tai vanhempana niin kyllä se siinä tapauksessa aika myöhään löytyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ensirakkauden löytää vasta 35-vuotiaana tai vanhempana niin kyllä se siinä tapauksessa aika myöhään löytyy.
Oletko sinä tämän keskustelun aloittaja siis 35?
Onko sinulla suomi24:ssä treffit profiili? Olisit meinaten ainakin ikäsi puolesta sopivan ikäinen minulle, kun minä olen 34 vuotias. :) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oletko sinä tämän keskustelun aloittaja siis 35?
Onko sinulla suomi24:ssä treffit profiili? Olisit meinaten ainakin ikäsi puolesta sopivan ikäinen minulle, kun minä olen 34 vuotias. :)Olen joo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen joo.
Ei ole profiilia siellä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole profiilia siellä.
Harmi. 😕
Vaikutat sen verran mukavalta ihmiseltä, että olisin voinut laittaa viestiä sinulle siellä jos sinulla olisi ollut profiili.
- Anonyymi
Jotenki toi on huono toi dating.
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 413416
Miksi juuri vasemmiston puolelta tulee niin paljon luusereita, kelapummeja jne.
Tämä asia ihmetyttää suuresti.352928Kehutaan vaihteeksi Perussuomalaisia
Perussuomalaiset ovat olleet melkoisen lokakampanjoinnin kohteena, vaikka ovat saaneet paljon hyvää aikaiseksi. Nyt on1412799SDP ylivoimainen ykkönen
En ole koskaan viitsinyt käydä äänestämässä, mutta nyt SDP:n etumatka on niin kutkuttava, että pakkohan se on vaivautua.682286Roiskeläpät takaisin niin alkaa lasit kestämään
"Tuulilaseja hajottava talvi-ilmiö on ehkä ratkennut" Tämän päivän autoissa kun on esimerkiksi vanhempaa autokalustoa s411772Polttomoottoriauto on köyhän merkki
Kun ei ole varaa ostaa sähköautoa, niin joutuu köyhän autoa käyttämään.831448Mitä tarkalleen tunnet
Minkälaisia tunteita sisälläsi liikkuu, kun tiedät, että ajattelen sinua lämmöllä ja jotain syttyy myös sinussa? Haluai651036- 511006
- 71913
Syyskuussa 2025 ensirekisteröidyistä henkilöautoista 43 % oli täyssähköautoja.
Niitä rekisteröitiin 2 592 eli 41 % enemmän kuin vuotta aiemmin. Syyskuussa 2025 rekisteröidyistä uusista henkilöautois3827