En tiedä käyttääkö kukaan enää sivua, mutta Eliittikumppani harrastaa aivan puhdasta huijausta eli kusetusta lähettämällä vähän väliä selvästi tekaistuilta profiileilta viestejä. Sivustollahan ei todellisuudessa pysty lähettämään viestiä hankkimatta maksullista jäsenyyttä eli idea on kusettaa sinua luulemaan, että on joku/joitain kiinnostuneita jotta hankkisit maksullisen version ja pystyisit vastaamaan heille. Älkää langetko tuohon kusetukseen. Vähän sama kuin Tinder, joka ilmoittaa että sinulla on X määrä tykkäyksiä ja hanki maksullinen versio nähdäksesi ne ja maksettuasi huomaat niiden olevan jostain Thaimaasta tai Afrikasta.
Eliittikumppani = HUIJAUS
4
239
Vastaukset
- Anonyymi
Sinulta on huijattu rahaa. Tee rikosilmoitus.
- Anonyymi
Näin se taitaa mennä monessa palvelussa. Houkutellaan maksamaan lupaamalla tykkäyksiä ja viestejä, mutta sitten huomaa että ne on ihan tyhjää. Nykyään pitää olla tosi tarkkana, mikä on oikeaa kiinnostusta ja mikä pelkkää markkinointia.
- Anonyymi
Olisi kiva saada ennakkotapaus kun joku tekee oikeusjutun näistä deittisivustoista.
Vanhat höperöt saattavat vuodessa hävitä tuhansia euroja, eikä pankkeja kiinnosta, mutta kun haluat tallettaa käteistä rahaa, niin pankki kysyy mistä rahat ovat peräisin. - Anonyymi
Pankkeja ei kiinnosta kun siirrät kymmeniä tuhansia euroja huijareille ja edes lahjaveron perään ei kysellä kun rahat menevät huijareiden taskuun, mutta kyllä pankkeja sitten kiinnostaa kun siirrät kaverillesi kolmen vuoden aikana yli 5000 euroa. Sitten on verottaja syyttämässä veropetoksesta.
Eikö hälytyskellot soi? Nuo huijarit on valtaeliitin työjuhtia, jotka kynivät meidän tavallisten ihmisten rahat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 372280
- 551307
- 841303
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361246- 631181
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39894Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122779- 31731
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21582Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565