Paljonkohan suomessa on oikeasti työperäisiä maahanmuuttajia,

Anonyymi-ap

ja paljonko tp-maahanmuuttajiksi kutsuttuja/laskettuja henkilöitä vaikkapa nyt afrikasta ja lähi-idästä? Moniko heistä parin vuoden oleskelun jälkeen puhuu kohtalaista suomea, on työllistynyt, eikä nauti enää sosiaali/ kela tukia. Eipä kummoinenkaan määrä. Elävät siis pienen suomen asukkaiden maksamilla verovaroilla. Kaikki mainittu on hyväksytty hallituksen ja eduskunnan toimesta, ovatpa vallassa olleet vasemmisto taikka oikeisto.
Missä kulkee raja, jolloin kapina/vallankumous yhteiskunnassa saattaa alkaa?

22

224

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Aivan liian paljon on myös tuotu ulkomailta Suomeen puolisoita . Miksei persut.vsstusta sitä ?. Eihän niitten lapset.ole aitoja suomalaisia. .

• Anonyymi

Persujen ollessa hallituksessa Suomeen on tullut enemmän maahanmuuttajia kuin koskaan. Sekä nykyisen että Sipilän hallituksen aikana.

Persujen ministerit eivät tee mitään. Jos maahanmuuton ongelmat ratkaistaisiin, niin mistä persut sitten ulisisivat?

Nytkin se on kokoomuksen Marttinen joka aikoo selvityttää työperäisen maahanmuuton pisteytyksen, eli ns Kanadan mallin.

• Anonyymi

Vääräuskoinen maksaa, eikö se ole itsestään selvää?

• Anonyymi

Ja kun kaikki itämaiset tunkevat tänne joka paikasta, niin uskonnosta huolimatta kaikilla sema periaate

• Anonyymi

Maahanmuuttajan ainut työ on äänestää vasemmistoa. Siitä palkitaan ruhtinaallisesti.

• Anonyymi

Ja istua kaikki päivät kauppakeskuksessa, ja nauraa kavereiden kanssa näille hyödyllisille idiooteille.

• Anonyymi

mitä tulee tapahtumaan euro tulee kahtena väelle 🤣🤣🤣

• Anonyymi

"ja paljonko tp-maahanmuuttajiksi kutsuttuja/laskettuja henkilöitä vaikkapa nyt afrikasta ja lähi-idästä?"

Mitä merkitystä tällä on? Etnisyys ei vaikuta kykyyn tehdä työtä.

• Anonyymi

Tilastot...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilastot...

Kertovat kaikkien olevan ahkeria tasapuolisesti.

• Anonyymi

Jos rehellisiä ollaan, niin afrikkalaisten lisäksi itäaasialaiset ovat suurimpia sosiaalihuollon rasittavia, eli vieraat lajit. Mutta taas valkoisista lajeista arabit ovat ainoita jotka edes yrittävät menestyä tässä neuvostoliittomaassa

• Anonyymi

Miksi nämä ”etnikot” haluaisivat töihin, kun saman elintason saa muutenkin tyhmiltä soomelaisilta ihan pyytämättäkin.

• Anonyymi

"Mitä merkitystä tällä on? Etnisyys ei vaikuta kykyyn tehdä työtä. "

Ehkä näin mutta ehkä tilastojen kertoma sitten johtuukin haluista tehdä työtä. Ehkä myös puutteellinen kielitaito tai mikään muukaan taito saattaa estää työllistymistä.

• Anonyymi

Suomessa tuntuu olevan tavoite, ettei väkiluku saa laskea. Mutta korvaako määrä laadun?

• Anonyymi

Suvakit muille maille.
        Hyvin pärjää.

• Anonyymi

Pitserioita/kebabeja joka ikinen kaupunki/kylä täynä,ahmed antaa kaikilla mausteilla ja nämä luppa korvat sponsoroi niitä

• Anonyymi

Ja Kelan rahoilla kauppakeskuksissa vetelehtiviä vinosilmiä ja mustia

• Anonyymi

Ei mitään virallista tilastoja mainita koskaan,kaunistetaan asiaa positiiviseen malliin.

• Anonyymi

Jokaisesta yrittelijäästä ja työteliäästä tp.stä (joita toki niitäkin on) tehdään kyllä kissankorkuisia lööppejä malliin:”tämäkin esim kova painamaan duunia”, mutta sellaiet henkilöt löytyvät vain täikammalla etsimällä.

• Anonyymi

Ei yhtään, Moktar ennen kävi töissä mutta nyttemmin eläkkeellä. Paskastanista muutti tänne laumansa kanssa 1967, lapsia 21.

• Anonyymi

suurin osa suomessa on paramatuja

• Anonyymi

Kai sekin työksi lasketaan että osaa nyppiä kaikki sossu/kela etuudet jotka lemmikkejä janoava virallinenSuomi tarjoilee. Pahat kellot kalisevat, ettei jokaisella tp.llä v i e l ä k ä ä n ole henkilökohtaista etuusavustajaa.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hyvää iltaa!

Mikä on päivän viisaus?
      Ikävä
      16
      457
    2. Näytät kivalta kun nukut

*zoomaa palohälyttimen kameraa*
      Ikävä
      10
      412
    3. Haittaako jos

kaivattusi käy tosi usein pissalla ja/tai kakalla?
      Ikävä
      16
      347
    4. Arvaa mitä mies

Aion pilata elämäsi totaalisesti. Kyllä, totaalisesti.
      Ikävä
      3
      341
    5. Mies mä oon ihan helppo

Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...
      Ikävä
      13
      206
    6. Hyvää yötä

Janne niminen mies🥰
      Ikävä
      1
      103
    7. 0
      90
    8. Mies olen aika erakko nykyään

Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä
      Tunteet
      0
      90
    9. Kuinka moni palstalaisista on näin hyvässä kondiksessa

76-vuotias rokkari Rick Springfield esittelee elämäntyyliään : https://www.youtube.com/watch?v=GbxHuNy6d68
      70 plus
      3
      67
    10. Olet onnellinen sinkku

Näin se on nähtävä.
      Ikävä
      1
      61
    Aihe