Terve sinulle mukava nainen, joka haluaa tutustua 42v ihan komeaan ja mukavaan mieheen. Olen eronnut edellisestä suhteesta vajaa vuosi sitten ja nyt olisi aika kääntää uusi sivu elämässä, mennä eteenpäin. Etsin hyvää ihmistä kenen kanssa voisi jakaa ilot ja surut, en kaipaa elämääni, pettämistä, valehtelua, toisen ilkeää arvostelua,, yms, säätöä ja sekoilua. Haluan olla rakastettu ja toivon sitä myös sinulta. Kaipaan kosketusta, läheisyyttä, jutustelua, ihania aamuja kun saa herätä kullan vierestä, pusuja, halauksia, otan mielelläni sinut kainalooni jos mielesi on maassa. Tykkään puuhailla kaikkea kivaa yhdessä kumppanin kanssa. Sen verran edellisestä suhteesta, että siihen liittyi 2 suuntainen mielialahäiriö ja en halua enää toista kertaa samaa kokea. En siitä huolimatta exälle toivo kuin kaikkea hyvää elämässä. Olihan meillä todella hyvääkin, sitä kesti noin 4v. Nyt on aika uudelle ja olen valmis ja halukas tutustumaan uusiin ihmisiin, tämä on minun elämä ja en suostu enää olemaan epäterveessä suhteessa. Mitä onnellisuuteen tulee, niin mielestäni onni koostuu pienistä asioista ja ne on oikeastaan melko yksinkertaisia, niitä pitää vain käyttää. Niitä saa käyttää. Jos sinun ajatukset on samalla aaltopituudella niin tartu tähän koukkuun ja tutustutaan. Asun etelä savossa. Ehkä keksimme keinon saada toisiimme yhteyden, puhelin numeroa en tänne uskalla laittaa.. Voit vinkata yhteyden pito idean minulle jos haluat. Ps, en usko että tässä pelissä kumpikaan saa mitään pahaa pettymystä vaikka kemiat eivät kohtaisikaan. Tarvitsee sitä kaveria ja ystävääkin. Hyvää syksyä kaikille.
Kaveri ystävä kumppani.
6
248
Vastaukset
- Anonyymi
Kelpaaks sulle laadukas 55v hieman vatsakas crossdress "neiti'? Meikkaan ja käytän peruukkia. Laita vastaus!
- Anonyymi
Mitähän tuo crossdress neiti tarkoittaa. Täytyy varmaan googlettaa.
- Anonyymi
Varmaan joku transsu
- Anonyymi
Ihan aitoa naista täällä olen kysymässä, jos olet seuraa vaille ja haluat elämään iloa ja uutta, niin mielellään juttelisin ja tutustuisin lähemmin. Olisihan siinä kivaa jännitystäkin ilmassa... Hymyssä suin kohti elämää.
- Anonyymi
Voin laittaa kikulin reisien välii jos on siitä kiinni. Ja tietenkin ajelen karvat kolmioks niin näyttää ihan oikealta
- Anonyymi
Taidat olla vähän yksinkertainen, koska
- haet seuraa keskustelupalstalta
- et osaa kappalejakoja
- tekstisi on täynnä kirjoitusvirheitä
- haet yhteyttä johonkin, mutta ilman yhteystietoja
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo! Uutta velkaa tänä vuonna 17 mrd. euroa
Tirsk. Nyt kyllä hihityttää kuin pientä eläintä. Riikka takoo maailmanennätyksiä tasaiseen tahtiin. " [Riikka] joutuu917431Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2227295K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1365023Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1224677PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *394540Suomessa on ollut suurtyöttömyyttä ennenkin, ja lääkäriin pääsee nykyäänkin
Täällähän oli jonkun sekopään(vas.) juttu, että ennen ei ollut työttömyyttä ja lääkäriin pääsi. Siihen alkoi tietysti ko854245Kysymys: Kuinka moneen maahan neuvosto-venäjä on hyökännyt
viimeisten 90-vuoden aikana? Ja lähinnä on siis kyse neuvosto-venäjän naapurimaista - kuten Suomesta. Lista on huomatta1134047- 1581694
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.91459Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell2331311