Exän kanssa yhteydenpito

Anonyymi-ap

Erosimme muutamia viikkoja sitten pitkästä suhteesta, josta lapsi. Alkuun ei ollut mitään yhteydenpitoa. Nyt alkanut soittelu ja viestien laitto. Lähinnä hänen aloitteestaan. Puoliso oli se joka erota halusi. Puhelut monesti pitkiä ja nyt on jo alkanut tulla kaikkia inside juttuja yms. mukaan keskusteluun. Mitähän tässä pitäisi tilanteesta ajatella? Keskustelut aika paljon lapseen liittyvää mutta ne pitkittyvät sitten joka kerta. Nyt hän ruvennut jo kertomaan omista tekemisistään ja hieman rivien välistä voi tulkita, että haluaa minun tietävän olevansa yksin. Myös hieman pahastui kun kuuli minun olevan paikassa jossa rutiinien mukaan ei olisi kuulunut olla. Sekä kun kerroin omista viikonloppu menoista seurasi hiljaisuus. Pakko yhteyttä pitää jo ihan lapsen takia, mutta jotenkin tuntuu keskustelut olevan taas sellaisia kuin suhteen alussa eli nauretaan ja paljon synkkää huumoria viljellään. Tekisi mieli kysyä haluaako vielä yrittää, mutta pelkään tulla torjutuksi. Ehkä hänkään ei uskalla kun oli se lähtijä

26

417

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Anna hänen tehdä aloite jos kerran oli suhteesta lähtijä.

• Anonyymi

Lisättäköön että tietoisesti muutin kovasti ulkoista olemustani aika rajusti. Lisäillyt yhtä sun toista sosiaaliseen mediaan. Uusia kuvia yms. Hän ei itse niitä seuraa, mutta tiedän yhteisten tuttujen kautta kyttäävän. Mistä tiedän en avaa enempää koska liian pitkä tarina. Näiden juttujen jälkeen, yhden nopean tapaamisen jälkeen yhteydenpito on selvästi muuttunut. Enkä ole perään ruikuttanut myöskään.

• Anonyymi

Miksi itse haluat palata yhteen ihmisen kanssa joka sinut jätti? Onko ne suhteessa olleet ongelmat ratkenneet miksi erositte?

• Anonyymi

No daa- jos riitelevät kumpi vie kiakkoteeneihin? Nähny taas palstasedän stoorista vaivaa

• Anonyymi

Koska hän on tehnyt ennenkin aika hätäisiä päätöksiä kun on ollut itsellään paha olla. Monessa eri asiassa. Meillä kumminkin oli vielä viimeisenä iltanakin seksiä ja läheisyyttä. Lisäksi sanoi edelleen rakastavansa minua. Moni asia joita kertoi eron syyksi olisi korjattavissa. Eikä hän arjessa aina tuntunut huomaavan minun tekojani. Ehkä tässä on ollut aikaa miettiä asioita eri kantilta.

• Anonyymi

Etkö sitten mielestäsi ansaitse ihmistä joka ei pomputa sinua miealan vaihteluidensa mukaan? Jos hän sanoo sinua rakastavansa niin miksi jättää kuitenkin sinut. Onko se rakkautta. Tietenkin itse päätät mitä teet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Etkö sitten mielestäsi ansaitse ihmistä joka ei pomputa sinua miealan vaihteluidensa mukaan? Jos hän sanoo sinua rakastavansa niin miksi jättää kuitenkin sinut. Onko se rakkautta. Tietenkin itse päätät mitä teet.

Sinä täällä anonyymipalstalla tätä provosetää ”syykkailet” 🚩

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sinä täällä anonyymipalstalla tätä provosetää ”syykkailet” 🚩

Mistä päättelet että tämä on provo?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä päättelet että tämä on provo?

Ihan kuule töksähtelevästä tyylistä. Suhteesta. On lapsi. Sitten sitä ja tätä. Miksi haluat alentaa naissukupuolta kuvittelemalla, että joku nainen muka tuottaisi tällaista tekstiä, eli mikä sinua vaivaa hyvä ihminen/mies?

• Anonyymi

Ei kannata lähteä uudestaan….

• Anonyymi

Ehkä hieman impulsiivinen ihminen.. voit olla aika varma että samaa vuoristorataa on tiedossa jatkossakin. Jotkut tykkää.. oma valinta

• Anonyymi

No en ole asiaa niin pitkälle miettinyt että menisin välttämättä enää takaisin. Mietityttää vain tuo hänen käytös. Voisiko tuo viitata, että kaduttaa

• Anonyymi

No voi että.

• Anonyymi

No jos noin molemmat pelkäätte kysyä toiselta aika olennaisen kysymyksen niin kommunikaatiossanne on pahasti puutteita. ELi ei jatkoon!

• Anonyymi

Voihan olla miehellä jotain tukahdutettua homoseksualismia jota ex paremmin ymmärtää ja siksi haluaa keskustella ja kenties harjoittaa puhelinseksiäkin jossa ex puhuu miehen äänellä seksiasioita tai lukee jotain homoseksualistista novellia miehellesi.

• Anonyymi

Jotain tällaista epäilisin itsekin. Ehkä ex-nainen on suostunut esim strap on henkselipeniksellä tyydyttämään miehen haluja ja nykyisen kanssa ei moinen onnistu🤔

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jotain tällaista epäilisin itsekin. Ehkä ex-nainen on suostunut esim strap on henkselipeniksellä tyydyttämään miehen haluja ja nykyisen kanssa ei moinen onnistu🤔

Ai että miehen takapuoleen jollain ihmeen stappolilla??? Ei onneksi kiinosta ainakaan omaa miestäni mikään takapuolisörkkiminen sitten pennin vertaa!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ai että miehen takapuoleen jollain ihmeen stappolilla??? Ei onneksi kiinosta ainakaan omaa miestäni mikään takapuolisörkkiminen sitten pennin vertaa!!

Meidänkin isännän mielipide peppu hommille oli enkuksi only for gayboys and homos!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meidänkin isännän mielipide peppu hommille oli enkuksi only for gayboys and homos!!!

Kyllä jos mies käyttää käsilaukkua ja tampponia niin saa soitella entisen naisensa kanssa mutta ei minun kodissani!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä jos mies käyttää käsilaukkua ja tampponia niin saa soitella entisen naisensa kanssa mutta ei minun kodissani!

No ei ihme että aloittajaa harmittaa miehen yhteydenpito ex-puolisoon jos soitteluiden jälkeen mies pyörii kotona pikkuhousuissa tampponin naru rivosti roikkuen! Voisi kuvitella että ex yrittää sabotoida suhdetta ja lietsoo miestä homomaiseen käytökseen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroitko kenties aloittajaäijä omista mieltymyksistäsi? Ei se väärin oo, mutta tämä teatteri on noloa, sitä minä vaan nääs

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerroitko kenties aloittajaäijä omista mieltymyksistäsi? Ei se väärin oo, mutta tämä teatteri on noloa, sitä minä vaan nääs

Nykyään miehillä on outoja haluja😟 Ero tuli meillekin kun mies olisi halunnut saada dildoa sisäänsä aviovuoteessa ja minua oksetti pelkkä ajatus🤮🤮🤮

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nykyään miehillä on outoja haluja😟 Ero tuli meillekin kun mies olisi halunnut saada dildoa sisäänsä aviovuoteessa ja minua oksetti pelkkä ajatus🤮🤮🤮

No jooh, kai tämä tavallaan aloittajaäijä vastasi kysymykseeni. Tsempit

• Anonyymi

Erottiin äidin tahdosta, tahtoi minut pois heidän elämästään. Alkoi sitten uudelleen lähentelemään niin totesin että ainut yhteysväline lasten asioista on tekstiviestit.
      Karsi kummasti kaikki lähentely yritykset kun en puhelimeen vastannut. Tekstiviestillä sai tarvittavat yhteydet ilman jorinoita.

• Anonyymi

Oliko syynä "varustuksesi" pienuus? Nykyään voi käydä virossa leikkaamassa senttejä lisää "siihen"

• Anonyymi00026

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kiva kun SDP alkaa hallitsemaan Suomea

Vanhat hyvät ajat taas palaavat ja kansa vaurastuu. Muistatteko vielä Sorsan aikakauden? Silloin Suomessa tehtiin jopa
      Maailman menoa
      278
      8298
    2. Säästäminen on typerää, muistakaa äänestää demareita

Säästäminen on typerää, koska aiheuttaa vain talouden taantumista ja lopulta tappaa potilaan. Demareiden tapa on satsat
      Maailman menoa
      66
      4972
    3. Olli Rehn: Eläkkeistä pitää leikata. Nyt tuli Lindtmanille kauhun paikka

jos johtaa seuraavaa hallitusta. Purra: eläkkeisiin ei kosketa. Eikä tällä hallituskaudella varmasti kosketa, mutta seur
      Maailman menoa
      280
      4320
    4. SDP:n budjetin peruskivi: "Rahaa nimittäin on!"

Demarien talouspolitiikan ydin on usein tiivistetty klassiseen meemiin: rahaa on, kunhan se on jonkun muun rahaa. Vuoden
      Maailman menoa
      54
      2957
    5. Sara Sieppi umpirehellisenä Amazing Race -kulissien takaisesta elämästä

Sara Sieppi oli mukana Amazing Race Suomi -realityssä. Somevaikuttajalla oli takana raskasta aikaa ja isoja suruja, eikä
      Suomalaiset julkkikset
      1
      2426
    6. Herkkua vai hötöä? Kaksi Beck-leffaa tällä vkolla tv:stä

Beck-elokuvat tuntuvat olevan suomalaisten makuun. Tällä viikolla televisiosta tulee kaksi ruotsalaista taidonnäytettä,
      Elokuva
      3
      1810
    7. Hatunnosto! Mari Hynynen (os. Perankoski) ja Jouni Hynynen auttavat vähäosaisia upealla tavalla!

Hatunnosto! Mari ja Jouni Hynynen ovat Vailla vakinaista asuntoa ry:n uudet kummit. Hynysiä motivoi halu lisätä ymmärr
      Maailman menoa
      5
      1677
    8. Ajattelin silloin

että jos olet kiinnostunut, ihan oikeasti, niin kuulen sinusta vielä.
      Ikävä
      109
      1669
    9. TTP avajaiset

Tuhannen Taalan Paikka avautuu 1.3-26. Onpa tosi mukavaa! Kiitos Jaanalle kun olet niin aktiivinen ja jaksat yrittää ja
      Haapavesi
      40
      1573
    10. Tiesitkö? Tämä suomalainen keksi Elämäni biisi -sarjan - Viinin lipittely mainittu!

Tiesitkö? Elämäni biisi on suomalainen formaatti ja sen takana on Petja Peltomaa. Hänen kynästä ovat lähtöisin myös mm.
      Tv-sarjat
      0
      1550
    Aihe