Äijä

Anonyymi-ap

Kokemuskulmista äijämäisin on äijä itse.

Kun äijä ajeli suihkussa kainalokarvojaan, hän ei tiennyt miksi.

Kun äijä ajatteli, niin hämmennys valtasi mielen.

Kun äijä duunasi juttua, hän tajusi miksi.

(naurua)

😁☝️

22

312

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Juu. Jokainen karvanpoisto-operaatio on feministeille harkittu ja tiedostettu. Ja tietenkin yhteiskunnallinen kannanotto.

- Hiukset: muotoilu esteettisistä syistä. Kuivien latvojen poistaminen. Värjäys tai ei värjäystä. Muotoilu fysikaalis-kemiallisin menetelmin.

- Kulmakarvat: härökarvojen nyppiminen esteettisistä syistä. (Auts!!) Keinotekoista väriä lisätään niihin karvoihin, jotka jäävät paikoilleen.

- Nenäkarvat: keräävät jätettä. Funktio on hyödyllinen vaikkakin henkisesti epämukava. Olkoot paikallaan.

- Ylähuulen karvat: saavat rehottaa. Jos näet ne, olet liian lähellä, ellei sinua ole kutsuttu siihen!

- Kainalot: vaihtelevaa poistotoimintaa, jota feminismi on hämmentänyt. Tuntuu hyvältä vetää ylätaljaa, ähkiä ja irvistellä samalla, kun kainaloissa on karvoja. 😍🏋️‍♀️ Biologinen maksimipituus 3 cm.

- Napa: saavat kasvaa. Ovat niin pieniä.

- Majava: säännöllinen lyhennys 5 cm:stä 1-2 cm:iin. Käytännölliset syyt: pidemmät jäävät aina jumiin vääriin paikkoihin. Auts.

- P3rse: saavat kasvaa täysimittaisina. Jos näet ne, olet läheisessä ihmissuhteessa kanssani. (En pidä lähetyssaarnaajista.)

- Sääret: poisto riippuu sukkahousujen denier-lukemasta. Kun se on yli 40, poistaminen on visuaalisista syistä täysin turhaa. Biologinen maksimipituus 2 cm.

- Isovarpaat: saavat rehottaa. Tupsuvarvas on tupsuvarvas omasta tahdostaan. Maksimipituutta ei ole (vielä) määritetty.

🦄

• Anonyymi

Mjaa

Mitä tuosta nyt koppia otin oli se että sinulla (jos kellään) ei ole kokemusta ei äijyydestä eikä naiseudesta.

Eli mitä v****a sä sönkkäät?

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

Mitä tuosta nyt koppia otin oli se että sinulla (jos kellään) ei ole kokemusta ei äijyydestä eikä naiseudesta.

Eli mitä v****a sä sönkkäät?

(hihitystä)

Taidat olla oikeassa.

Lisäksi tajusin tänään, että olin koko nuoruuteni incel, mutta ilman miesvihaa. 😬

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Taidat olla oikeassa.

Lisäksi tajusin tänään, että olin koko nuoruuteni incel, mutta ilman miesvihaa. 😬

🦄

Ok

En minä maailmaa keksinyt, muut sen loivat.

(reps)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ok

En minä maailmaa keksinyt, muut sen loivat.

(reps)

Ei saa aina siirtää vastuuta.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei saa aina siirtää vastuuta.

🦄

Kyllä saa. Ja myös voi.

En ole oikein päässyt tähän ideaan sisään, sillä en ole vieläkään päässyt siitä irti.

Rekvisiittaa

Olin itse koulupotkittu, koulumätkitty ja kaikilla tavoilla dissattu, mutta sitten tapahtui jotain.

Ja tämä jokin kantaa mua yhä.

(taputuksia)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä saa. Ja myös voi.

En ole oikein päässyt tähän ideaan sisään, sillä en ole vieläkään päässyt siitä irti.

Rekvisiittaa

Olin itse koulupotkittu, koulumätkitty ja kaikilla tavoilla dissattu, mutta sitten tapahtui jotain.

Ja tämä jokin kantaa mua yhä.

(taputuksia)

Mistä sait vipuvoimaa itsesi kantamiseen? 😮

Valtio on diktatuuri silloin, kun vankeja ja heihin verrattavissa olevia pahoinpidellään!

Me ihmiset olemme niin valikoivia kosketuksen suhteen. Sen pitäisi tapahtua silloin kun haluamme ja vain silloin kuin haluamme. Mutta sen pitäisi kuitenkin tapahtua, koska sen puuttuminenkin sattuu. Sen pitäisi olla intentioltaan, kestoltaan ja voimakkuudeltaan miellyttävä.

Koskettajan silmien täytyy näyttää tietynlaiselta. Eläin meissä tunnistaa, milloin katse on ystävällinen ja milloin se on jotain muuta. Olen aivan vakuuttunut siitä, että ihmiset puhuvat silmillään silloin kun eivät ymmärrä toistensa kieltä. On täysin mahdollista edetä kosketukseen asti ilman, että puhuu mitään, jos ei vaikka osaa toisen kieltä.

Ja kun sen kielen viimein oppii, ensimmäinen kommentti voi olla, että sinulla on pitkät karvat varpaissa. 🤯

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mistä sait vipuvoimaa itsesi kantamiseen? 😮

Valtio on diktatuuri silloin, kun vankeja ja heihin verrattavissa olevia pahoinpidellään!

Me ihmiset olemme niin valikoivia kosketuksen suhteen. Sen pitäisi tapahtua silloin kun haluamme ja vain silloin kuin haluamme. Mutta sen pitäisi kuitenkin tapahtua, koska sen puuttuminenkin sattuu. Sen pitäisi olla intentioltaan, kestoltaan ja voimakkuudeltaan miellyttävä.

Koskettajan silmien täytyy näyttää tietynlaiselta. Eläin meissä tunnistaa, milloin katse on ystävällinen ja milloin se on jotain muuta. Olen aivan vakuuttunut siitä, että ihmiset puhuvat silmillään silloin kun eivät ymmärrä toistensa kieltä. On täysin mahdollista edetä kosketukseen asti ilman, että puhuu mitään, jos ei vaikka osaa toisen kieltä.

Ja kun sen kielen viimein oppii, ensimmäinen kommentti voi olla, että sinulla on pitkät karvat varpaissa. 🤯

🦄

Mjaa

No mä ostin moottoripyörän.

Tässä mielessä ”incel” käsitteenä ei toimi. Liekö koskaan edes toiminut.

(naurua)

• Anonyymi

Suostuisitkos jos miehesi pyytäis että voisitko ajaa 1-2 millin siiliksi majavan vaikka kyllä tuokin käy ehkä saisit enemmän suukkoja sinne

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjaa

No mä ostin moottoripyörän.

Tässä mielessä ”incel” käsitteenä ei toimi. Liekö koskaan edes toiminut.

(naurua)

Ymmärrän hyvin.

Sen jälkeen kyytiä sai jopa Leppävaaran pappi. 😳

Skootteri olisikin ollut lälläripyörä. 🤔

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Suostuisitkos jos miehesi pyytäis että voisitko ajaa 1-2 millin siiliksi majavan vaikka kyllä tuokin käy ehkä saisit enemmän suukkoja sinne

Kukaan joka esittäisi tuollaisia toiveita minkään karvoitukseni laadusta tai määrästä ei olisi mieheni. Jos toive koskisi majavakarvoitusta, sellainen ihminen ei ihan erityisesti olisi mieheni missään tapauksessa.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihmislajia, jolle karvoituksen määrä ei korreloi suukkojen määrän kanssa. Olen yhteydessä vain saman lajin edustajiin.

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ihmislajia, jolle karvoituksen määrä ei korreloi suukkojen määrän kanssa. Olen yhteydessä vain saman lajin edustajiin.

🦄

Ojentaa konvehtirasian ota siitä ja jalkojesi eteen polvistutaan ja jalat auki nyt pussaillaan sinua ja nauti syksystä

• Anonyymi

Nyt loppuu prkle tuollainen asiaton kommentointi! En halua kuulla fantasioistasi! Olet äärimmäisen oksettava! 🤮🤮🤮

Pyysin kommenttisi poistamista.

🦄

• Anonyymi

Tämä on melkein yhtä älytöntä kuin nykyiset 007 leffat... äijäily ja epäonnistunut hauska yhdistyy. Viimeisin No Time to Die ihan räiskis räiskis pum tyyliä...kuin kiinalainen uusivuosi. Toistuvia uusintoja....

• Anonyymi

Mikä ihme siinä on, että kaikki eivät ymmärrä? 😮

Jos minä puhun OMASTA majavastani yleisellä keskustelupalstalla, se ei tarkoita, että:

- kukaan muu saisi luvan puhua MINULLE MINUN genitaaleistani (muille niistä voi vapaasti puhua)

- minä saisin puhua MUILLE juuri HEIDÄN omista genitaaleistaan

Päivänselvä asia! Esimerkiksi Funeaulle tämä on päivänselvä asia. (Ja sen noudattamista paitsi valvotaan täällä päässä myös pidetään täällä päässä kaikenlaisen keskustelun EDELLYTYKSENÄ. Kiitos, Funeau.).

Sopimattomuus muodostuu siis kolmesta seikasta: 1) puheenaiheena genitaalit, 2) puhe kohdistuu genitaalien haltijalle, ja 3) puhe on ei-toivottua.

Poistakaa tuosta listasta yksikin komponentti, niin puhe on ok.

Useimmille ihmisille on päivänselvää, että heille puhutaan heidän genitaaleistaan vain, kun siihen on heidän nimenomainen lupansa.

Ei tässä ole meille (Funeau included) mitään epäselvää. 😵 Miksi siinä niin monelle silti on kaikkea epäselvää? 🤯

🦄

• Anonyymi

Arvoisa Funeau,

Mielestäni tämä seksuaalista palsta-ahdistelua vastustava ränttäykseni ansaitsisi jonkin pohdinnan sinulta, koska kehuin sinua tässä.

Sinä et ole koskaan ahdistellut!

Mutta jos kommentoit ahdistelua, muista pilkata tekijää, ei uhria. ☝️

🦄

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Arvoisa Funeau,

Mielestäni tämä seksuaalista palsta-ahdistelua vastustava ränttäykseni ansaitsisi jonkin pohdinnan sinulta, koska kehuin sinua tässä.

Sinä et ole koskaan ahdistellut!

Mutta jos kommentoit ahdistelua, muista pilkata tekijää, ei uhria. ☝️

🦄

Mjoo

Oli äärimmäinen ponnistelu löytää tämä aivoitukseni, sillä hyvin lyhyessä ajassa tiimalasin hiekka on sen ehtinyt peittää.

Joo siis kiitos kommenteistasi.

Toisinaan löydän itseni tilanteista, joissa keskustelu rullaa.

Yleensä näin en.

(naurua)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Oli äärimmäinen ponnistelu löytää tämä aivoitukseni, sillä hyvin lyhyessä ajassa tiimalasin hiekka on sen ehtinyt peittää.

Yleensä näin en.

(naurua)

Itsekritiikki

Olin hyvin kaunis ollessani haavoittuva, joten minusta ei pidetty, koska minusta pidettiin.

Eräissä orgioissa Roomassa nainen kysyi toiselta naiselta, että olisiko tällä ojentaa huulivihreää, koska hän haluaisi rumentautua.

Oi niitä hetkiä

(hirn)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Itsekritiikki

Olin hyvin kaunis ollessani haavoittuva, joten minusta ei pidetty, koska minusta pidettiin.

Eräissä orgioissa Roomassa nainen kysyi toiselta naiselta, että olisiko tällä ojentaa huulivihreää, koska hän haluaisi rumentautua.

Oi niitä hetkiä

(hirn)

Prätkä

Ensimmäinen todellinen ideani oli Kawasaki. Tätä ideaa ennen kaikki oleva oli kuin näytelmää, jonka itse oli kirjoittanut. Jokainen muuvi oli tuttu, kaikki lainit ja tönimiset.

Moottoripyörässä yhdistyy yhdeksi kaksi oleellista seikkaa: yksilöllisyys ja etäisyys.

Minusta tuli yhdessä hetkessä koulun parkkipaikalla individuaali. En kuulunut massaan.

(hihitystä)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mjoo

Yleensä näin en.

(naurua)

Kiitos, kiitos.

Minä en löydä eilistä aamupäivän viestiäni, jossa mainitsin sinut. Sen oli aloittanut joku muu, mutta kommentoin sinun viestiisi.

Kerroin siinä, että ajattelin sinua jokin aika sitten Lidlissä, kun ostin omenapäärynöitä. 😄 Mielestäni "omenapäärynä" oli täydellisesti sinun suuhusi sopiva sana. 🤭

🦄

• Anonyymi

Äijä syö keittoa ja kolmannella lusikallisella huomaa karvan lusikassa. Mitenkä reagoi äijjä?

a: äijä nuolee lusikkansa sekä ylä- jotta myös alapuolelta
      b: äijä rääkyy tarjoilijalle jotta ettekö tiedä kuka olen ja viekää tuo p-karva pois
      c: äijä alkaa kähmimään naapuripydän simasuista simpsukkaa läpällä
      d: äijä alkaa huorittelemaan naapuritalossa asuvaa kilttiä ja kunnollista naisoletettua
      e: äijä alkaa itkua tihuttamaan karvaista muistoaan isästänsä tuosta Talvisoan veteraanista
      ähvä: äijä sammuu pydän alle röhkien
      herraskainen koo: äijä repäisee paitansa auki paljasten omat karvansa ja oih kuinka runsaita ne ovatkaan

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan

Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k
      Maailman menoa
      143
      7815
    2. Miksi persuilla ei ole firmoja?

Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?
      Maailman menoa
      100
      7300
    3. Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015

Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit
      Maailman menoa
      31
      7192
    4. Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta

Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t
      Maailman menoa
      21
      6748
    5. Marinin tuhojen korjaaminen kestää kahdeksan vuotta

Nyt on vasta neljännes mennyt ja ensimmäiset korjausliikkeet saatu liikkeelle. Innokkaimmat olivat odottaneet että jo t
      Maailman menoa
      73
      6361
    6. Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä

"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv
      Maailman menoa
      23
      6024
    7. Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?

Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik
      Maailman menoa
      112
      5742
    8. Se oli Orpo joka rynni Eagle S -alukselle

Vastoin kaikkia kansainvälisen merenkäynnin sääntöjä. Kunpa olisi ollut purjehtija Harkimo Suomen johdossa silloin. ht
      Maailman menoa
      2
      5706
    9. Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä

Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?
      Maailman menoa
      47
      5478
    10. Demarikultin uhri kertoo

Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa
      Maailman menoa
      83
      5368
    Aihe