Sähköautot ovat kalliita, mutta kenellä on varaa pilata maapallon ilmasto ja ihmiskunta? / ! \ / ! \

Anonyymi-ap

🫷🏻🫷🏻🫷🏻🫷🏻🫷🏻🫷🏻🫷🏻🫷🏻 STOP ILMASTON LÄMMITTÄMISELLE ! ! 🫷🏻🫷🏻🫷🏻🫷🏻🫷🏻🫷🏻

Täällä usein sanotaan, että sähköautolla ajaakseen pitää olla niin rikas, että on varaa ajaa sähköautolla.

No vastavuoroisesti kysyn, että kenellä on varaa pilata maapallomme ilmasto ajamalla fossiililla? Siis miten ihmeen rikas pitää ollakseen oikeutettu sellaiseen julmaan tekoon?

Uutta rahaa saa tekemällä työtä ja sijoittamalla, mutta uutta ilmastoa emme saa mistään.
MUISTAKAA TÄMÄ!!! ☝🏻☝🏻☝🏻☝🏻

14

149

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ja jengi jaksaa uskoo toho ilmasto kusetukseen. Suomes on aina ollu sama ilmasto eikä se muutu. Ja minun elämäni ei oo mitenkää vaikuttanu ilmastoon aina on pärjänny hyvi.

• Anonyymi

On hyvä, että edes yksi uskoo, että sähköautoilla voi pelastaa maapallon. Voisi onnistua hieman paremmin, jos sähköautot valmistettaisiin jollakin muulla planeetalla ja tuotaisiin saasteettomasti tänne vain ajoon.

• Anonyymi

Aloituskirjoituksessa ilmastoasioilla elvistelevä sähköautoilija todennäköisesti ajelee työnantajan ostamalla työsuhdesähköautolla, jonka ajo- ja huoltokustannukset laitetaan sujuvasti köyhän veronmaksajan piikkiin. Tavalliset köyhät kansalaiset maksavat itse autoilukulunsa, joten he joutuvat ajelemaan vanhoilla polttomoottoriropposilla. Ei köyhillä ole varaa ajatella ilmastoasioita, ja niinpä he jättävätkin kalliin sähköauton hankkimatta.

• Anonyymi

Paljon ajava sähköautoilija voittaa kuluissa vaikka kerran ajoakkukin uusittaisiin ostamalla käytetty ajoakku. Voit laskea itse vertailemalla kahta käyttövoimaa toisiinsa.

https://autokalkulaattori.fi/

• Anonyymi
      • Anonyymi

Ympäristöjärjestöt eivät kannusta ostamaan sähköautoja eikä usko kuluttamisen lisäämiseen tämänkään takia. Itse asiassa ympäristöjärjestöt haluavat, että autoja käytetään mahdollisimman vähän ja että autojen määrä romahtaisi ja ihmiset kulkisivat enemmän julkisilla tai lihasvoimin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ympäristöjärjestöt eivät kannusta ostamaan sähköautoja eikä usko kuluttamisen lisäämiseen tämänkään takia. Itse asiassa ympäristöjärjestöt haluavat, että autoja käytetään mahdollisimman vähän ja että autojen määrä romahtaisi ja ihmiset kulkisivat enemmän julkisilla tai lihasvoimin.

Lihasvoimalla kulkeva tuottaa enemmän päästöjä kilometriä kohti kuin sähköautolla ajava. Ruoan tuotanto on kaukana päästöttömästä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jokin auto on pakko ostaa esimerkiksi kun asuu maalla, niin löydätkö mitään ympäristöjärjestöä joka ei suosittele sähköauton ostamista? Autoton maailma kun ei ole käytännössä mahdollista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jokin auto on pakko ostaa esimerkiksi kun asuu maalla, niin löydätkö mitään ympäristöjärjestöä joka ei suosittele sähköauton ostamista? Autoton maailma kun ei ole käytännössä mahdollista.

Autoton maailma ei ole ihan täysin mahdollinen, mutta valtaosa pystyy helposti elämään ilman autoa. Suomeenkin riittää alle 0,5 miljoonaa autoa.

Lisäksi maalla elävät ovat enää pieni marginaaliryhmä ja tulevaisuudessa vielä pienempi. Valtaosa suomalaisista asuu nykyään kaupungissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksi varmaan Vihreiden puheenjohtaja Sofia Virtakin teki euroopan kiertoajelunsa oikealla diesel matkailuautolla. Eihän sillä mitään merkitystä ile, miten joku matkansa tekee, mutta olisi sentään elänyt kuten opettaa, kun vaatii muitakin toimimaan vastuullisemmin

ps. minä olen vähentänyt veron maksuani, ja ajan nykyisin tyytyväisenä sähköautolla. Ilmastolla ei päätökseen ollut pienintäkään vaikutusta.

• Anonyymi

Hyvä nosto. Sähköautojen suuret fossiili- eli kaivannaisakut vaativat tavattomasti uutta kaivostoimintaa. Touhussa ei ole mitään järkeä.

• Anonyymi

Tässä dokkarissa on kerrottu kuinka valtavasti öljyteollisuus hukkaa energiaa kun otetaan kaikki vaiheet huomioon. Samoin myös luonnon pilaamisesta puhutaan vaikka sitä katsotaankin länsimaissa läpi sormien. Sen takia ympäristöjärjestöt suosittelevat ostamaan sähköauton jos joku auto on pakko ostaa.

"61. Sähkö- vai polttomoottoriauto, kumpi saastuttaa enemmän?"
        https://www.youtube.com/watch?v=-wGO241g52U

• Anonyymi

Suomessa vain hyödytään jos ilmasto lämpenee.

• Anonyymi

Tai sitten ei. Jos lämpenemisen vuoksi golf-virta pysähtyy, niin tännepäin tuleekin hyvin nopeasti Grönlannin tai Siperian ilmasto. Hyvä muuten muistaa, että Grönlannin eteläkärki on suunnilleen yhtä pohjoisessa kuin Helsinki. Grönlanti ei hyödy Golf-virran tuomasta lämmöstä niinkuin Pohjois-Eurooppa ja Suomi.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kysymyksiä paIstavasemmistoIaisiIIe

Mistä johtuu teidän kroonisesti negatiivinen, synkkä, katkera ja kateellinen mentaliteetti? Milloin olette viimeksi aido
      Maailman menoa
      117
      3603
    2. Voi itku! Sanna Marinilla EI OLLUT mitään tekemistä jäänmurtajakauppojen kanssa

Miten tässä näin kävi? Sanna-kultti paniikissa.
      Maailman menoa
      31
      3109
    3. Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin

Ähtärin eläinpuisto oy ja Hotelli Mesikämmen oy hakeutuvat konkurssiin, Ähtärin eläinpuisto tiedottaa. Yritykset ovat t
      Ähtäri
      133
      2650
    4. En välttämättä koskaan aikaisemmin tosissani uskonut mihinkään sielunkumppanuuteen ym

Ennen kuin tapasin sinut. Oudointahan tässä on että ollaan tiedetty toisemme kuitenkin vuosia ja enemmän vuosia, mutta v
      Ikävä
      15
      2193
    5. Ikävä sua j-mies!

Enkä oikeesti ymmärrä miksi. Eihän me tunneta ees kovin hyvin. Mut haluaisin sun kanssa jotain säätöä sit kai vaan 🫦
      Ikävä
      14
      2062
    6. Jäänmurtajan kauppa oli kuin olikin SANNA MARININ ansiota

"Lähteiden mukaan Trump käytännössä päätti asiasta 2. lokakuuta 2019, jolloin Washingtonissa juhlistettiin Yhdysvaltain
      Maailman menoa
      202
      2048
    7. Tykkäys ei tarkoita

yhtään mitään!
      Ikävä
      36
      1985
    8. Tässä on sielunkumppanisi postilaatikko

Laita postia sielunkumppanillesi 💌❤️
      Ikävä
      120