Älä edes yritä mitään perjantaina. Olen vankkumaton pässi, tämä leikki ei pääty hyvin. Pitää ottaa leikki leikkinä.
Ei se kannata
54
773
Vastaukset
- Anonyymi
Mikä leikki?
- Anonyymi
Hippa vain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hippa vain.
Se meni metsään ja leikkivät siellä sitä junaa puuta vasten. Tai työpaikan vessassa. Mikä pvä teillä on töissä panopäivä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se meni metsään ja leikkivät siellä sitä junaa puuta vasten. Tai työpaikan vessassa. Mikä pvä teillä on töissä panopäivä?
Kuudes kuuta katsoo ken lystää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai niinkuin taukoliikuntaa? Että pysyy paikat vetreinä?
- Anonyymi
Oletko tosissasi? Kehtaakin kirjoittaa tunteista leikkinä!
- Anonyymi
Kun on velvollisuuksia, ei voi näyttää aitoja tunteita.
- Anonyymi
Ja kaikkihan alkaa jo hiekkalaatikolla, ne pilkkeet silmäkulmassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kun on velvollisuuksia, ei voi näyttää aitoja tunteita.
Vtun tyhmä trolli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vtun tyhmä trolli!
Jaahas mitä sitä suotta syyttä aloittajaa haukkumaan
- Anonyymi
Mielestäni kohtelet toista rumasti.
- Anonyymi
Hävytöntä kohdellaan siten kuin hänelle on oikein.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hävytöntä kohdellaan siten kuin hänelle on oikein.
Miten niin hävytön?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten niin hävytön?
No johan se nähtiin viimekerralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No johan se nähtiin viimekerralla.
Mitä viimekerralla? Osaatko katsoa toisen silmin ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä viimekerralla? Osaatko katsoa toisen silmin ?
En tiedä pystynkö.
- Anonyymi
No olenkin siel toises paikkaa iltasella, et siinähän jahtailet. -sivusta vain
- Anonyymi
siis silloin pe
- Anonyymi
Senkus pysyt siel toispuolel jokkee.
- Anonyymi
En edes perjantaina.
- Anonyymi
No tämähän on uutta :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No tämähän on uutta :)
Totta, en edes tajunnut 🤔
- Anonyymi
Riittää kun läähätät mua kaukaa
- Anonyymi
Ohi
- Anonyymi
Mun mielestä olet tyly ja armoton ihmiselle joka sua rakastaa. Tuntuu että et ymmärrä toista. Hämmentävää.
- Anonyymi
Tänä naiselta siis miehelle.
- Anonyymi
Ei tää ollut multa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tää ollut multa
Ei ollut aloitus sulta, eikä se ollut tälle kommetoijallekkaan tai ylipäätään yhdellekään hameväen edustajalle.
Alkaa palaa käämit tähän saat*nan teatteriin!
- Anonyymi
Kiskis kur nau, polta päreesi rauhassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiskis kur nau, polta päreesi rauhassa.
No en sun takii!
- Anonyymi
Että semmosta sitten.
- Anonyymi
No niin kaikki vintiltä himmeät voi kuvitella että tämä palstaäijän ukaasi on oman toimistokuution vierestä, vai kuinka te näitä työpaikkaromanssistooreja tulkitsette?
- Anonyymi
Sulla on ulkona pimmeetä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla on ulkona pimmeetä.
Tuntuuko, että kaikki langat katoaa käsistäsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuntuuko, että kaikki langat katoaa käsistäsi?
Olen hyvä kerimään.
- Anonyymi
Sinä olet huono siinäkin!
Älä edes yritä, kun et osaa!
Mulla on parempi ja lihaksikkaampi leikkijä, läl läl lää!- Anonyymi
Joo en mie ole kiinnostunut monimuotoisesta rakkauesta.
- Anonyymi
Mutta ei ainakaan älykkäämpi 😄
- Anonyymi
Entä sitä seuraavana tai parin viikon päästä. 🙄
- Anonyymi
En tiedä.
- Anonyymi
Onpa surullista! Ainakaan minä en ole kanssasi leikkinyt koskaan!
Et tiedä, kuinka herkkä ja haavoittuva olen?
Ihmettelen omaa käytöstäsi, joka ilmeisesti onkin leikkiä tai harhaisuutta sinun puolelta?
Olenko tulkinnut sinut koko ajan väärin?
Mikä sinun motiivisi on toimia nyt viimeaikoina niinkuin olet toiminut?
Tiedät, että olen yrittänyt tulla sinua vastaan!- Anonyymi
Ei ole mitään motiivia, olen ihastunut vain, ihastelen monia ihmisiä yhtä aikaa. Jos joku niistä syventyy rakkaudeksi, niin hyvä niin. En tiedä sinun tahtotilaasi ja sitä onko se aitoa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ole mitään motiivia, olen ihastunut vain, ihastelen monia ihmisiä yhtä aikaa. Jos joku niistä syventyy rakkaudeksi, niin hyvä niin. En tiedä sinun tahtotilaasi ja sitä onko se aitoa.
Tunteeni ovat aitoja. En ole koskaan näyttänyt niitä sinulle irl. Olen ollut kyllä pidättyväinen seurassasi, anteeksi!
Tahtotilani on olla lähelläsi. Eikö se ole asia, josta voisimme keskustella?
Älä sano, että tämä on leikki - EI OLE! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tunteeni ovat aitoja. En ole koskaan näyttänyt niitä sinulle irl. Olen ollut kyllä pidättyväinen seurassasi, anteeksi!
Älä sano, että tämä on leikki - EI OLE!Ei ollut minulta.. Ei ole leikki, ei tietenkään! Mitään muuta en haluaisikaan kuin olla lähelläsi ja tietysti myös keskustella…
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut minulta.. Ei ole leikki, ei tietenkään! Mitään muuta en haluaisikaan kuin olla lähelläsi ja tietysti myös keskustella…
Lisään vielä.. En kirjoita mitään negatiivista sinulle. Älä ota näitä negatiivisia kommentteja itseesi, ne eivät ole ainakaan minuita…
”Tunne on molemminpuolinen” - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä sano, että tämä on leikki - EI OLE!Voidaan keskustella, mutta en ole valmis olemaan vain puolikas kenellekään. Olen kokonainen ja näen kaikissa jotain hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei ollut minulta.. Ei ole leikki, ei tietenkään! Mitään muuta en haluaisikaan kuin olla lähelläsi ja tietysti myös keskustella…
Mene sivuraiteille, kun et ole aloittanut tätä. Pitääkö se heti hätäillä vastaamaan toisten puolesta.
- Anonyymi
Pikkusen nyt liiottelet.....
- Anonyymi
Kevyt homma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kevyt homma.
Näin on.
Rakkaus on kevyt, ihan kuin leijailisi ilmassa! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin on.
Rakkaus on kevyt, ihan kuin leijailisi ilmassa!Totta toinen puoli.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Totta toinen puoli.
Kumpi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kumpi?
En ihan leiju.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827086Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635185Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370