Sainpas mielenkiintosi herämään. Ei siinä, mutta mielestäni vaikka olemme poliittisesti eri suunnilla, voimme jutella ihmisinä.
Mielestäni nykyinen eduskunta saisi ottaa mallia meistä vähäpätöisistä äänestäjistä. Sitä ei tule tapahtumaan ikinä.
Joten tyydyn kysymään sinulta rakas kettukarkki, että mikä on suuri haaveesi?
Itselläni ei ole suuria haaveita läheisten hyvinvoinnin lisäksi. Jos itselle älytön toive ja mahtitaika, niin haluaisin... no hitto, en mä halua mitään. Oon saanut jo kaiken ja luotsannut jälkipolven karikoiden ohi.
Vtu. Nyt olis varmaan hyvä aika kokeilla viivaa, peukkua ja hepoa. Sitten jos ne ei iske niin vahvempaa.
>simiti<
Haittapalstukamu huomio!
Anonyymi-ap
4
120
Vastaukset
- Anonyymi
Just sanoit että pysyt ruotelissa...😄
"Itsekin olen jättänyt sekopäisen rälläämisen ja ihan seesteisesti menee. Menneisyyttä ja sekoiluani en voi muuttaa, mutta nyt ja tulevaisuudessa voin tukea muita ja yrittää hurjimmille puhua järkeä."
Ja nyt vedät jo överit? 😄- Anonyymi
Votun idiootti! Tuollainen narsistipaska. Kuin sinä on pahin kaikista.
- Anonyymi
Ei kai sellaista aikaa olekaan, että olisi hyvä kokeilla noita myrkkyjä.
- Anonyymi
Aina on hyvä hetki kokeilla vaikka pään sekoittavaa herätyskokousta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745339Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy20710873Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03210Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 361602
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500