Näytetään itse tehtävää parin sekunnin pätkiä silloin tällöin. Aikoinaan, kun Janne Porkka juonsi, niin telkun alareunassa näkyi koko ajan tehtävä ja pystyi itsekin arvailla oikeaa vastausta.
Ei nyt. Kuvataan vain kilpailijoiden ja juontajan naamaa. Todella ärsyttävää. Ei enää kiinnosta edes katsoa. Harmi, sillä muuten olisi ihan viihdyttävä ohjelma.
Miksi sitä tehtävää ei voi näyttää enemmän? Pieni murhe, mutta iso merkitys. Onnenpyörän ohjaaja, sekä tuotantotiimi on nykyään osaamattomia ja luulee, että ihmisiä kiinnostaa tuijottaa jotain wannabe julkkisten naamoja itse tehtävän sijaan.
Koko maailma on pilattu ja ennenwanhaan kaikki oli paremmin. Ärsyttääkö teitä mikään asia, mikä on nykyään pilattu?
Sitäpaitsi ennenwanhaan lämpimät juustovoileivätkin maistui paremmalle! Heh, ei ikä tule yksin. Onneksi sinkut palstalla on vielä tuttuja kirjoittajia ysäriltä asti. 😊
>simiti<
Onnenpyörä ohjelma pilalla!
14
136
Vastaukset
Jaa mä muistelen, että se oli Kim Floor. Vaikka aina mä ihmettelin miten lattia voi olla sukunimi.
- Anonyymi
katso Alone Suomi -juttua, olen joitain jaksoja tuota ...
- Anonyymi
Se on ollut 1988 kuuminta Porkkaa
- Anonyymi
On floorikin ollut juontaja. Porkka oli 1993-2001.
>simiti< - Anonyymi
Hottia myös mettola
- Anonyymi
Talvisota pamautti tajun kankaalle
- Anonyymi
Vanha Solora ilman tv lupaa hoitaa
- Anonyymi
Kanavan viritys kohilleen
- Anonyymi
Porkka stadin Kingi
- Anonyymi
mutta niin eikös no ihan hyvä idea tehdkä syksyn pimeyteenkin tyttöjäkin jännittävä joku peli, missä olisi kummitusmaisia paikoja jotain.
t. Eino-Sanna-Inkeri Pissimies. - Anonyymi
Joo tuo on totta. Sama homma Farmi-sarjan tunnistustehtävissä; niitä ei kunnolla näytetä katsojille. En nyt edes mene Putous yms sellaiseen sontaan joissa miimaus tms tehtävissä vastaus lukee kissankokoisilla kirjaimilla aina ruudussa ja tekee pelin katsojille täysin turhaksi.
Ja sitten tämä uusi Pirunpeli. Peleihin ei keskitytä niinkuin ollenkaan, pelkästään liittoumiin. Noh, ei se alkuperäinen peli olekaan (aidosti hyvä) Devil's Plan, niinkuin jossain Vauva-foorumilla luultiin, vaan jokin ihmeen Blood Game. - Anonyymi
Kuka katsoo "onnenpyörää". Heh, heh....
- Anonyymi
kaikki on pilalla, lallallaaa, Suomen talouskin aivat retyperälläå tuokin...
- Anonyymi
Siks ne vähentää telsusta työntekijöitä. Itse ensin pilaavat ohjelmat vaihtamalla juontajia. Napakympissä oli se Kari Salmelainen, sitäkään en enää katso jos tuleekaan.
Huvittaa sen firman päätöksen tekijät. Ei mitään ammattitaitoa ja ajetaan lafka alas. Ja joka paikkaan lykätään jonkin vähemmistön edustajia jotta saadan loputkin katsojat luopumaan katselusta. "pitäkää ideanne".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?847142Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit277089Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1176225Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455424Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845328Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635235Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus415120Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274615Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv193565Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003410