niin silloin sinä suljet myös itsesi pois valittujen joukosta, jos et sitten ole juutalainen.
Osasitko sitä ottaa huomioon?
Kun väität, etteivät pakanat ole valittuja,
60
252
Vastaukset
- Anonyymi
Jeesus varoitti hänen kuolemansa jälkeen ilmestyvistä henkijeesuksista ja valeapostoleista, jotka ovat valittujen eli Juutalaisten uskon kimpussa.
Matt.24: 24 Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.- Anonyymi
Etpä osannut vastata.
- Anonyymi
Ei siellä Pyhässä kaupungissa ole mitään pakanoiden osastoja, pilareita eikä portteja. Paavalin nimeä ei edes mainita valittujen apostolien joukossa.
Ei sinne pyhään kaupunkiin voi väkisin tunkeutua omilla päätöksillään olla uskovainen.
Luuk. 16:16
Laki ja profeetat olivat Johannekseen asti; siitä lähtien julistetaan Jumalan valtakuntaa, ja jokainen tunkeutuu sinne väkisin.
Ilm. 21:12
siinä oli suuri ja korkea muuri, jossa oli kaksitoista porttia ja porteilla kaksitoista enkeliä, ja niihin oli kirjoitettu nimiä, ja ne ovat Israelin lasten kahdentoista sukukunnan nimet;
Ilm. 21:14
Ja kaupungin muurilla oli kaksitoista perustusta, ja niissä Karitsan kahdentoista apostolin kaksitoista nimeä.- Anonyymi
Et vastaa kysymyksiin. Miksi et? Se on sinun tapaistasi Teuvo.
Olet pakana sinäkin. Et siis ole valittu, koska
Muistaakseni ei ketään ole nimeltä mainittu valittujen osalta.
Sinne päästäkseen pitää olla Jumalan valittu. Ja nimi pitää olla Karitsan elämän kirjassa.
Mm. valehtelijat eivät sinne pääse. Olet valehdellut olevasi ”edesmennyt”, mutta kuitenkin täällä yhä kirjoittelet ja herjojasi päästelet.
Apostoli Paavali on jatkuvasti sinun herjojesi kohde. Muistathan, että pilkkaajat ( herjaajat ) eivät peri Jumalan valtakuntaa?
Sinulla on vain rajallinen aika vielä täällä ajassa.
Jos sinä haluat päästä Jumalan vsltakuntaan, tee parannus synneistäsi ja käännyt Jumalan puoleen armoa anomaan! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et vastaa kysymyksiin. Miksi et? Se on sinun tapaistasi Teuvo.
Olet pakana sinäkin. Et siis ole valittu, koska
Muistaakseni ei ketään ole nimeltä mainittu valittujen osalta.
Sinne päästäkseen pitää olla Jumalan valittu. Ja nimi pitää olla Karitsan elämän kirjassa.
Mm. valehtelijat eivät sinne pääse. Olet valehdellut olevasi ”edesmennyt”, mutta kuitenkin täällä yhä kirjoittelet ja herjojasi päästelet.
Apostoli Paavali on jatkuvasti sinun herjojesi kohde. Muistathan, että pilkkaajat ( herjaajat ) eivät peri Jumalan valtakuntaa?
Sinulla on vain rajallinen aika vielä täällä ajassa.
Jos sinä haluat päästä Jumalan vsltakuntaan, tee parannus synneistäsi ja käännyt Jumalan puoleen armoa anomaan!Täytyypä olla melkoinen sekopää, joka kuvittelee kuolleen vastaavan typeryyksiinsä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täytyypä olla melkoinen sekopää, joka kuvittelee kuolleen vastaavan typeryyksiinsä!
Mieti nyt edes vähän puheitasi! Minä juuri keskustelin hänen kanssaan. Käsittääkseni vainajat eivät kirjoita enää mitään. No, ehkä sinulla on jotain omanlaisia harhakuvitelmia, kuka tietää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mieti nyt edes vähän puheitasi! Minä juuri keskustelin hänen kanssaan. Käsittääkseni vainajat eivät kirjoita enää mitään. No, ehkä sinulla on jotain omanlaisia harhakuvitelmia, kuka tietää.
Yksipuolinen riidan haastaminen Teuvo vainaan kanssa on lähinnä naurettavaa joskin sairasta. Palstaa seuranneet tietää kyllä, että Teuvo on kuollut vuosia sitten. Eläissään Teuvo kirjoitti omalla nimellään, koska ei alentunut satuilemaan, niin kuin sinä.
- Anonyymi
Nimenomaan juutalaisista ei pelastu kuin jäännös, ne ketkä kääntyvät Herran puoleen ja uskovat Jeesukseen.
- Anonyymi
Kaikki Israelilaiset pelastuu ajastaan. Henki vuodatetaan kaiken lihan ylle ja kaikki he pelastuvat. Mutta se aika ei ole vielä, vaan joskus kaukaisessa tulevaisuudessa.
Israel on Jumalan valittu kansa, pyhä heimo, omaisuuskansa, silmäteräkansa... Ei hän kutsumustaan ja valintaansa kadu eikä muuta.
Room. 11:26
ja niin kaikki Israel on pelastuva, niinkuin kirjoitettu on: "Siionista on tuleva pelastaja, hän poistaa jumalattoman menon Jaakobista
- Anonyymi
Ilm. 7:4
Minä kuulin myös sinetillä merkittävien määrän. Sinetin sai sataneljäkymmentäneljätuhatta, ja heitä oli kaikista Israelin heimoista. - Anonyymi
Ramatun ilmoituksen mukaan pakanat pysyy omissa maissaan, vain Israelin eri heimojen jäkeläiset ja sukulaiset asuvat uudessa Jerusalemissa.
Jeesus oli eri kansojen kuningas. Kuninkaiden kuningas.- Anonyymi
1. Moos. 8:22
Niin kauan kuin maa pysyy, ei lakkaa kylväminen eikä leikkaaminen, ei vilu eikä helle, ei kesä eikä talvi, ei päivä eikä yö." - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Moos. 8:22
Niin kauan kuin maa pysyy, ei lakkaa kylväminen eikä leikkaaminen, ei vilu eikä helle, ei kesä eikä talvi, ei päivä eikä yö."Ps. 115:16
Taivas on Herran taivas, mutta maan hän on antanut ihmisten lapsille.
- Anonyymi
Jumalan tekemät liitot Israelin kansan kanssa ovat iankaikkisia liittoja.
1. Moos. 17:7
Ja minä teen liiton sinun kanssasi ja sinun jälkeläistesi kanssa, sukupolvesta sukupolveen, iankaikkisen liiton, ollakseni sinun ja sinun jälkeläistesi Jumala.
Jes. 54:10
Sillä vuoret väistykööt ja kukkulat horjukoot, mutta minun armoni ei sinusta väisty, eikä minun rauhanliittoni horju, sanoo Herra, sinun armahtajasi.
1. Sam. 15:29
Ja hän, joka on Israelin kunnia, ei valhettele eikä kadu; sillä hän ei ole ihminen, että hän katuisi."- Anonyymi
Ei Jeesus tullut lakeja eikä liittoja kumoamaan, vaan noudattamaan niitä.
Matt. 5:18
Totisesti: laista ei häviä yksikään kirjain, ei pieninkään piirto, ennen kuin taivas ja maa katoavat, ennen kuin kaikki on tapahtunut. [Luuk. 16:17]
- Anonyymi
Valittujen nimet on kirjoitettu Karitsan elämänkirjaan jo maailman luomisessa.
Ilm. 13:8
Kaikki maan asukkaat kumartavat sitä -- kaikki ne, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna teurastetun Karitsan elämänkirjaan. [Luuk. 10:20+]
Ilm. 17:8
"Peto, jonka näit, on ollut, mutta nyt sitä ei ole. Se tulee vielä nousemaan syvyydestä, mutta lopulta se joutuu tuhon omaksi. Ne maan asukkaat, joiden nimi ei maailman luomisesta alkaen ole ollut kirjoitettuna elämän kirjaan, hämmästyvät pedon nähdessään, sillä vaikka se on ollut ja mennyt, se on vielä tuleva. [Ilm. 13:11 | Luuk. 10:20+] - Anonyymi
Lain noudattaja joutui sapatista ristille.
- Anonyymi
Adventisteilla on paha sapattitruama, mitä ne hokee jatkuvasti. Paha eksyttäväinen jenkkilahko kyseessä.
- Anonyymi
Roistojen makea päiväuni, että lait on kumottu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Roistojen makea päiväuni, että lait on kumottu.
En tiedä, ketä tarkoitat, mutta lakia EI ole kumottu. Turhaa on sinun sellaista väittää.
- Anonyymi
Ilmestyskirja on täyttä hupatusta!
Ei kannata uskoa.- Anonyymi
Johannes on kaikista luotettavin apostoli, Jeesuksen lähin ystävä. Eli Jumalan tahdon mukaista elämää ja sai siunaukseksi pitkän iän ja luonnollisen kuoleman.
Johannes tunnusti, että alkuseurakunta on joutunut Paavalin kaltaisten antikristuksien haltuun ja sen loppu on lähellä. Siksi toiset karkottivat hänet sieltä pois Patmos-nimiselle saarelle kuolemaan, missä hän sai Ilmestyskirjan sanoman.
1. Joh. 2:18
Lapsukaiset, nyt on viimeinen aika. Ja niinkuin te olette kuulleet, että antikristus tulee, niin onkin nyt monta antikristusta ilmaantunut; siitä me tiedämme, että nyt on viimeinen aika. - Anonyymi
Kuinka tarkkaan olet sitä tutkinut? Ollenkaan? Hipaisten?
- Anonyymi
Paavali opetti ja hyväksyi synnin tekemisen kun se laitetaan vanhojen aatamien ja lihojen syyksi, niin täydestä menee.
Johannes opetti synnin tekemisestä täysin eri tavalla.
1. Joh. 3:9
Yksikään Jumalasta syntynyt ei tee syntiä, sillä Jumalan siemen pysyy hänessä. Hän ei voi tehdä syntiä, koska on syntynyt Jumalasta.- Anonyymi
Nuo sinun Paavali - valheesi ovat täyttä potaskaa.
Teuvo, sinut on äärimmäisen helppo tunnistaa.
Milloin peruutat valheesi, että olet edesmennyt ? - Anonyymi
Miksi sitten teet kuitenkin syntiä???
Sinä valehtelet mm. kun väität olevasi edesmennyt, vaikka et ole! Se on todella typerää!
Sinä herjaat apostoli Paavalia, Jumalan lähettilästä ja Jumalan seurakuntaa, alkuseurakunnasta lähtien!
Miksi sinä, Teuvo lisäät syntiä synnin päälle???
Miksi sinä hellit syntejäsi???
Olet jo hyvin iäkäs mies ja aikaa on kovin vähän jäljellä! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sitten teet kuitenkin syntiä???
Sinä valehtelet mm. kun väität olevasi edesmennyt, vaikka et ole! Se on todella typerää!
Sinä herjaat apostoli Paavalia, Jumalan lähettilästä ja Jumalan seurakuntaa, alkuseurakunnasta lähtien!
Miksi sinä, Teuvo lisäät syntiä synnin päälle???
Miksi sinä hellit syntejäsi???
Olet jo hyvin iäkäs mies ja aikaa on kovin vähän jäljellä!Anna kuolleitten olla rauhassa, vaikkei ne sinun rienauksista välitäkään.
Raamattu kuitenkin ilmoittaa asiasta näin!
""Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin" - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anna kuolleitten olla rauhassa, vaikkei ne sinun rienauksista välitäkään.
Raamattu kuitenkin ilmoittaa asiasta näin!
""Yhteys kuolleisiin ihmisiin, ja yhteyden tavoittelu kuolleisiin,
on vakavaa eksytystä ja vaarallista toimintaa.
Raamattu on Jumalan ilmoitus meille ihmisille.
Raamatussa Jumala varottaa vakavasti ihmisiä ottamasta yhteyttä vainajahenkiin"Vitsiksi minä nuo sinun kommenttisi luokittelen, joten annan olla ne omassa, sanotaan nyt vaikka kategoriassaan.
Sanon nyt kuitenkin, että vainajat eivät kirjoita, mutta minä vastasin käsittääkseni henkilölle, joka juuri oli kirjoittanut.
Teuvo on jonkin verran tyyliään muistellut tässä kuukausien aikana, mutta hänen feikkinsä ei mene läpi. Valhe, mikä valhe. Koita vähitellen käsittää, että alkeelliset huijausyritykset eivät vaan yksinkertaisesti toimi, eikä tehoa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vitsiksi minä nuo sinun kommenttisi luokittelen, joten annan olla ne omassa, sanotaan nyt vaikka kategoriassaan.
Sanon nyt kuitenkin, että vainajat eivät kirjoita, mutta minä vastasin käsittääkseni henkilölle, joka juuri oli kirjoittanut.
Teuvo on jonkin verran tyyliään muistellut tässä kuukausien aikana, mutta hänen feikkinsä ei mene läpi. Valhe, mikä valhe. Koita vähitellen käsittää, että alkeelliset huijausyritykset eivät vaan yksinkertaisesti toimi, eikä tehoa.Peuhaamisesi yli 3 vuotta sitten edesmenneen Teuvosi kanssa on kovin yksipuolista. Juttusi kuuluvat lähinnä kategoriaan makaaberi huumori. Kuuluneeko se mielestäsi tällaiselle raamattupalstalle, että sitä kannattaa toitottaa päätöikseen päivästä toiseen.😄
- Anonyymi
Tietoa menneistä ja tulevista. https://keskustelu.suomi24.fi/t/13705794/sanan-ja-saarnamiehen-suhde
- Anonyymi
Älä tuo viruksia palstalle.
- Anonyymi
Alkuseurakunta oli luopioseurakunta. Siellä yksi pariskuntakin tapettiin talokaupan rahojen saamiseksi heiltä. Ruumiit haudattiin heti, eikä tapausta ilmoitettu viranomaisille, eikä hautajaisia edes pidetty, mutta rahat kyllä kelpasi.
Syy murhista laitettiin Pyhän Hengen piikkiin ja täydestä meni.- Anonyymi
Tämä alkuseurakunnan herjaaminen on sinun pitkän ajan suosikkiherjauskohde Teuvoseni!
- Anonyymi
Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka, mitä ei saa anteeksi.
Sellaisiin murhasyytteisiin ei pidä yhtyä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhän Hengen syyttäminen murhamieheksi on raju Pyhän Hengen pilkka, mitä ei saa anteeksi.
Sellaisiin murhasyytteisiin ei pidä yhtyä.Raamatussa on sellaisia kohtia ja väitteitä, joilla ihmisiä koetellaan ja testataan, meneekö hän niihin mukaan vai pysyykö totuudessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa on sellaisia kohtia ja väitteitä, joilla ihmisiä koetellaan ja testataan, meneekö hän niihin mukaan vai pysyykö totuudessa.
Puhut kuten Per-kele. Sen vakioväittämä on: ”Onko Jumala todella sanonut?”
Miksi olet vihtahännän hommissa? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa on sellaisia kohtia ja väitteitä, joilla ihmisiä koetellaan ja testataan, meneekö hän niihin mukaan vai pysyykö totuudessa.
Tuo on totta. Ihmistä koetellaan Raamatun väitteillä, meneekö hän niihin mukaan vai pysyykö totuudessa.
5. Moos. 13:4
Älkää kuunnelko sellaisen profeetan tai unennäkijän sanoja, vaikka hänen lupaamansa ihme tapahtuisikin. Herra, teidän Jumalanne, koettelee teitä näin saadakseen tietää, rakastatteko häntä koko sydämestänne ja koko sielustanne.
- Anonyymi
Herra nauraa lakien kieltäjill, jotka luottavat hurmoshenkien kosketuksiin.
Ps.2
"Me heitämme pois ikeemme, katkomme orjuuden kahleet!"
Hän, joka hallitsee taivaassa, nauraa, Herra pilkkaa heitä."- Anonyymi
Jumalan laki on pyhä ja hyvä.
Laki ei kuitenkaan pelasta.
Vain Jeesus Kristus on täyttänyt lain.
Siksi hän kelpaa syntien sovittajaksi.
Jeesus Kristus on AINOA PELASTAJA.
- Anonyymi
Esim. Paavali kylvi naisvihaa. Ei sellaisiin oppeihin pidä mennä mukaan.
Ihmiset on kaikki Jumalan luomia ja tasa-arvoisia.- Anonyymi
1. Kor. 14:34
Paavali: "Naisten tulee olla vaiti seurakunnan kokouksissa. Heidän ei ole lupa puhua,
vaan heidän on oltava kuuliaisia, niin kuin lakikin sanoo." - Anonyymi
Jumala on järjestyksen Jumala.
Jostain syystä Jeesus valitsi vain miehiä opetuslapsiksi.
Myös patriarkat olivat miehiä.
Minä en ainakaan kyseenalaista Jumalan valintoja.
En siis luule olevani Jumalaa viisaampi.
On myös monia naisia, joita Jumala käyttää monella tavalla ja on käyttänyt.
- Anonyymi
Yleinen väärä väite on, että koko Raamattu on sitä Jumalan sanaa.
Heti paratiisissa käärme saa ihan vapaasti pitää oman herätyssaarnansa, kun se julistaa, että mitään perisyntiä ei ole olemassa.
Nainen tuli uskoon, siihen vapaiden suuntien uskoon ja käännytti miehensäkin samaan uskoon, kohtalokkain seurauksin.
1. Moos. 3:6
Nainen näki nyt, että puun hedelmät olivat hyviä syödä ja että se oli kaunis katsella ja houkutteleva, koska se antoi ymmärrystä. Hän otti siitä hedelmän ja söi ja antoi myös miehelleen, joka oli hänen kanssaan, ja mieskin söi.- Anonyymi
Luulet olevasi siis viisaampi kuin Jumala itse!
Hän on antanut meille Sanansa Pyhässä Hengessä ohjeeksi, opastuskeskus ja pelastukseen johdattavaksi teokseksi.
”Sinun sanasi on KOKONANSA TOTUUS, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.”
Psalmi 119:160 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luulet olevasi siis viisaampi kuin Jumala itse!
Hän on antanut meille Sanansa Pyhässä Hengessä ohjeeksi, opastuskeskus ja pelastukseen johdattavaksi teokseksi.
”Sinun sanasi on KOKONANSA TOTUUS, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.”
Psalmi 119:160Aamen kiitos Jeesus!
- Anonyymi
Silloin pitäisikin olla hereillä, kun saarnamies aloittaa puheensa: "Rakas Paavali sanoo näin....
- Anonyymi
Älkää kuunnelko sellaisen profeetan tai unennäkijän sanoja, vaikka hänen lupaamansa ihme tapahtuisikin. Herra, teidän Jumalanne, koettelee teitä näin saadakseen tietää, rakastatteko häntä koko sydämestänne ja koko sielustanne. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älkää kuunnelko sellaisen profeetan tai unennäkijän sanoja, vaikka hänen lupaamansa ihme tapahtuisikin. Herra, teidän Jumalanne, koettelee teitä näin saadakseen tietää, rakastatteko häntä koko sydämestänne ja koko sielustanne.Voit olla varma, etten tule sinun saarnojasi kuulemaan sinne Savitaipaleelle.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Voit olla varma, etten tule sinun saarnojasi kuulemaan sinne Savitaipaleelle.
Ethän sinä muualle joutaisikaan. Paavolan ry:llä on seurat 28.9 klo 13:000.
Menehän sinne vilkuttelemaan, että saisit anteeksi viikon aikana kertyneitä syntejäsi.
- Anonyymi
Jumalaa pitää rakastaa ylikaiken.
5. Moos. 6:5
Ja rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kaikesta sydämestäsi ja kaikesta sielustasi ja kaikesta voimastasi.
5. Moos. 11:1
"Rakasta siis Herraa, sinun Jumalaasi, ja noudata alati hänen määräyksiänsä, säädöksiänsä, oikeuksiansa ja käskyjänsä.
5. Moos. 30:20
5. Moos. 30:20
Rakasta Herraa, sinun Jumalaasi, kuule hänen ääntänsä ja riipu hänessä kiinni, sillä siinä on sinun elämäsi ja pitkä ikäsi, ja niin sinä saat asua siinä maassa, jonka Herra sinun isillesi, Aabrahamille, Iisakille ja Jaakobille, vannotulla valalla on luvannut heille antaa."
Jumala rakastaminen ei ole mitään lahkolaisten hurmostelua, vaan Jumalan lakien ja käskyjen noudattamista.
1. Joh. 5:3
Sitähän Jumalan rakastaminen on, että pidämme hänen käskynsä, eivätkä ne ole raskaita noudattaa. [Matt. 11:30]- Anonyymi
Niin pitää tietenkin tehdä toisten herjaamisen lomassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin pitää tietenkin tehdä toisten herjaamisen lomassa.
Niinpä!
Apostolien ja Jeesukseen uskovien ja alkuseurakunnan herjaamisen lomassa!
- Anonyymi
Väärämieliset pitävät totuuden kuulemista itsestään ja vääristä uskomuksistaan herjaamisena. He vihaavat totuuden julistajia.
Matt. 23:34
"Kuulkaa siis: Minä lähetän teidän luoksenne profeettoja, viisaita miehiä ja lainopettajia. Toiset heistä te tapatte ja ristiinnaulitsette, toisia ruoskitte synagogissanne ja ajatte takaa kaupungista toiseen."- Anonyymi
”Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.”
Psalmi 119:160
Ei siis vain osa ja ns. rusinat pullasta. Muista Teuvoseni! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
”Sinun sanasi on kokonansa totuus, ja kaikki sinun vanhurskautesi oikeudet pysyvät iankaikkisesti.”
Psalmi 119:160
Ei siis vain osa ja ns. rusinat pullasta. Muista Teuvoseni!Raamatussa kaikki osapuolet saavat ilmaista vapaasti näkemyksiään.
Saatana saa puhua ja eksyttää ensimmäiset ihmiset paratiisissa. Ei se Saatanan puhe ole mitään Jumalan sanaa.
Jobin väärämieliset ystävät saavat sivukaupailla palstatilaa jne.
Raamatussa totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Se pitää sieltä etsiä ja löytää.
Raamattu ei ole mikään loitsukirja, josta jakeita kopioimalla ja hokemalla saadaan ihmeitä tapahtumaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Raamatussa kaikki osapuolet saavat ilmaista vapaasti näkemyksiään.
Saatana saa puhua ja eksyttää ensimmäiset ihmiset paratiisissa. Ei se Saatanan puhe ole mitään Jumalan sanaa.
Jobin väärämieliset ystävät saavat sivukaupailla palstatilaa jne.
Raamatussa totuus on kuin peltoon kätketyn aarteen kaltainen. Se pitää sieltä etsiä ja löytää.
Raamattu ei ole mikään loitsukirja, josta jakeita kopioimalla ja hokemalla saadaan ihmeitä tapahtumaan.1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.
Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:11
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
1. Joh. 2:26
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Ap. t. 17:11
Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
1. Joh. 4:1
Rakkaat ystävät, älkää uskoko kaikkia henkiä. Koetelkaa ne, tutkikaa, ovatko ne Jumalasta, sillä maailmassa on liikkeellä monia vääriä profeettoja.
Matt. 24:5
Sillä monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä olen Kristus', ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:11
Ja monta väärää profeettaa nousee, ja he eksyttävät monta.
Matt. 24:24
Sillä vääriä kristuksia ja vääriä profeettoja nousee, ja he tekevät suuria tunnustekoja ja ihmeitä, niin että eksyttävät, jos mahdollista, valitutkin.
Mark. 13:6
Monta tulee minun nimessäni sanoen: 'Minä se olen', ja he eksyttävät monta.
1. Joh. 2:26
Tämän minä olen kirjoittanut teille niistä, jotka teitä eksyttävät.
Matt.7
21 Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra!', pääse taivasten valtakuntaan, vaan se, joka tekee minun taivaallisen Isäni tahdon.
22 Moni sanoo minulle sinä päivänä: 'Herra, Herra, emmekö me sinun nimesi kautta ennustaneet ja sinun nimesi kautta ajaneet ulos riivaajia ja sinun nimesi kautta tehneet monta voimallista tekoa?'
23 Ja silloin minä lausun heille julki: 'Minä en ole koskaan teitä tuntenut; menkää pois minun tyköäni, te laittomuuden tekijät'.
Ap. t. 17:11
Nämä olivat jalompia kuin Tessalonikan juutalaiset; he ottivat sanan vastaan hyvin halukkaasti ja tutkivat joka päivä kirjoituksia, oliko asia niin.Et sinä yksittäisiä raamatun jakeita katselemalla pääse eroon omista synneistäsi. Tee parannus valehtelusta ( mm. kun väität olevasi edesmennyt, vaikka edelleen kirjoittelet valheitasi ) ja herjoistasi, joita viljelet.
KÄYTÄ ARMONAIKASI OIKEIN! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Et sinä yksittäisiä raamatun jakeita katselemalla pääse eroon omista synneistäsi. Tee parannus valehtelusta ( mm. kun väität olevasi edesmennyt, vaikka edelleen kirjoittelet valheitasi ) ja herjoistasi, joita viljelet.
KÄYTÄ ARMONAIKASI OIKEIN!Monet eivät ymmärrä, mikä heille on parasta. Synti on heille mieluisampaa.
” Hän otti mieluummin kärsiäkseen vaivaa yhdessä Jumalan kansan kanssa kuin saadakseen synnistä lyhytaikaista nautintoa,”
Heb 11:25
Kovin surullista!
- Anonyymi
Israelin kansa on Jumalan valittu kansa. Silmäteräkansa.
Hes. 20:5
ja sano heille: Näin sanoo Herra, Herra: Sinä päivänä, jona minä Israelin valitsin, minä kättä kohottaen lupasin Jaakobin heimon jälkeläisille, minä tein itseni heille tunnetuksi Egyptin maassa ja kättä kohottaen lupasin heille sanoen: 'Minä olen Herra, teidän Jumalanne'.
Sak. 2:12
Herra Sebaot on oman kunniansa tähden lähettänyt minut niiden kansojen luo, jotka ovat ryöstäneet teitä. Hän sanoo niille näin: -- Joka koskee minun kansaani, se koskee minun silmäterääni. - Anonyymi
Väkevä eksytys on kirjattu sinne kirjoituksiin mukaan. Eihän se eksytys muuten raju ja väkevä olisikaan, jos joku ei olisi saanut tehtäväkseen sitä kirjoituksiin lisätä. Paavali siitä näin kirjoittaa passiivimuodossa.
2. Tess. 2:11-12
Siksi Jumala lähettää rajun eksytyksen, jotta he uskoisivat valheeseen,
ja niin saavat tuomionsa kaikki ne, jotka eivät ole uskoneet totuuteen vaan ovat valinneet vääryyden.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot25718146Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss7610353Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?3336836Mihin kaikkeen sinä ihastuit hänessä
Mikä oli se asia mikä vei jalat altasi? ❤️ Oliko jotain erityistä tilannetta vai tunne? Kenties monen sattuman summa? Ai574743Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki344576Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.793318"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita1172952Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen952460Jos samassa autossa istuu romani, somali ja venäläinen, kuka ajaa?
Arvioiden mukaan romanit lähtivät noin 1000-luvulla liikkeelle pohjois-Intiasta. Nyt 1000 vuotta myöhemmin he ovat levit281864MTV: Timo Jutila lataa suoraa tekstiä Pippa Laukan tylystä kritiikistä tosi-tv-kuvausten jälkeen
Juti sai kuulla kyllä kunniansa Olet mitä syöt -ohjelmassa elintavoistaan! Toki olihan siinä aika paljon rasvaista syötä241752