Meidän perheen tarina, joka alkoi yhdestä illasta.
Oltiin juuri muutettu yhteen poikaystävän (nykyisen mieheni) kanssa. Oltiin tunnettu vuoden verran ja oltiin aina käytetty kumia yhdynnässä. Yhtenä yönä oltiin oltu mun siskon tupareissa ja sitten aamuyöstä pienessä maistissa kotiin palattuamme nukuttiin ihanasti lusikassa. Yöllä heräsin siihen tuntemukseen, että poikaystäväni oli ihan kovana. Tuo tuntui todella kiihottavalta ja hetkessä olin itsekin ihan märkä. Autoin hänet mun sisään ja hän alkoi ihanasti rakastella mua takaapäin siinä maatessamme. En siinä ehtinyt itse saada edes orgasmia kun hän tuli jo sisääni, mutta silti tuntui tosi ihanalta. Hymyiltiin ja suudeltiin ja jatkettiin nukkumista.
Oltiin aamulla hieman hämillämme tuosta, kun oltiin oltu tosi tarkkoja ehkäisyn kanssa. Juteltiin tosi pitkään, pitäisikö hakea jälkiehkäisypilleri. Päätettiin sitten lopulta, ettei haeta. Mun menkat olivat pari päivää myöhässä, kun alkoikin tosi selvät raskausoireet. Rinnat polttavan arat ja kaikki itketti. Kunnon viiva tikussa ei ollut enää mikään yllätys. Sitten lievä paniikki ja pelko, joka vuorotteli uuden elämän järjestämisen innon kanssa. Oli kuitenkin selvää, että pidetään lapsi.
Sitten se varsinainen kysymys ja keskustelunaihe. Näin vuosien jälkeen kerroin tän mun lukiovuosien parhaalle kaverille, jonka kanssa nähtiin todella pitkästä aikaa. Mun suureksi yllätyksekseni se tuomitsi mun toiminnan tuolloin aikanaan pitäen sitä täysin vastuuttomana. Kun kerroin tästä reaktiosta miehelleni, tämä oli täysin hämmästynyt ja sanoi saman kuin silloin aikoinaan tuon tapahduttua eli että me päätettiin yhdessä ja yksimielisesti mitä tehtiin silloin yöllä ja sitten sen jälkeen. Kun hän vielä sanoi, miten onnellinen oli meidän perheestä, multa pääsi ihan hallitsematon itku. Niin onnellinen mä olin, vaikka olin jo hetken epäillyt tehneeni aikanaan väärin. Varmaan jos oltaisiin uskonnollisia tai fatalisteja, ajateltaisiin jotain ”näin oli määrä tapahtua” -tyyppistä. Kun ei olla, niin ollaan vaan onnellisia ihanasta sattumasta, meidän ihanasta ja fiksusta tytöstä, joka on nyt jo koululainen ja tottakai myös tämän reippaasta pikkuveljestä. Mitä te muut tästä ajattelette tästä?
PS. Melkoinen tuuri tuossa oli, kun toisen lapsen kanssa, jota kolme vuotta myöhemmin oikein yritettiin, kesti seitsemän kuukautta, vaikka edelleen oltiin alle kolmekymppisiä. Jälkeenpäin ajatellen oli toisaalta aika selvää, että tuo kiihottuminen liittyi ovulaatioon. Toki kalenterikin sen vahvisti. Nyt ollaan taas ilman ehkäisyä ja kolmas lapsi saa tulla jos on tullakseen. Jos ei, on perheemme täysi ja kokonainen näin nelihenkisenäkin.
Kerrasta raskaaksi. perheen perustaminen ja ystävän outo reaktio
5
243
Vastaukset
- Anonyymi
Voiko kauniimpaa ja luonnollisempaa ollakaan?
Olen iloinen siitä kaikesta kauniista mitä elämä on teille tuonut. Mielestänne olette toimineet hyvin. Perhe on suuri lahja johon kaikilla ei ole mahdollisuutta. Eläkää, nauttikaa ja sivuuttakaa muiden ikävät kommentit. Elämä tapahtuu omalla painollaan eikä sen tarvitse aina tapahtua suunnitellusti ja kontrolloidusti.Kiitos tästä ihanasta ja sydämellisestä kommentista!
Tuo kyseinen ystävä oli minulle aikanaan todella tärkeä ja rakas. Sen vuoksi hänen kommenttinsa jäi vaivaamaan – jonkun muun olisi mennyt toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos. Sittemmin sain kuulla hänen yrittäneen saada lasta tuloksetta. Siinä mielessä muistutuksesi perheestä asiana, johon kaikilla ei ole mahdollisuutta, on tässä erittäin olennainen. Tietenkin olisin halunnut olla hänen tukenaan, jos olisin tiennyt. Toki elämä pienten lasten kanssa ei ole pelkkää onnea, vaan välillä aivan kiroiluttavan rankkaa, mutta kuitenkin lopulta ollaan onnen puolella.
Kaikkea hyvää sinulle!
- Anonyymi
Et tietenkään tehnyt mitään väärin. Tehän molemmat kannoitte vastuunne hienosti loppuun asti. Tarinasi muistuttaa sitä paitsi omaani. Olen nyt jo keski-ikäinen mies ja heti suhteemme alussa yli 20 vuotta sitten tyttöystäväni tuli suunnittelematta raskaaksi. Olen edelleen naimisissa tämän elämäni rakkauden kanssa ja meillä on kaksi aikuista lasta, joista vanhempi tuo yllätys. Toisaalta vaikka sinulla ja minulla on ollut valtavan hieno tuuri siinä, että onnekas vahinko sattui juuri oikean ihmisen kanssa, ympärillä on ollut niin paljon onnettomia ja surullisia tapauksia, etten voi kenellekään suositella tahallista huolimattomuutta ehkäisyn kanssa. Hieman suunnittelemalla saa varmasti yleensä todennäköisemmin onnellisen perheen. Mutta onnea sinulle ja perheellesi! Kolmaskin tulee jos on tullakseen :)
- Anonyymi
Miten mulle tuli tästä sellainen olo, että Gubbe loi tarinan tänne? Sorry tästä mietteestä.
Minunko viesti vaiko tuo yksi kommentti? Kommentoija ainakin sanoikin olevansa mies. Ja onko Gubbe joku tunnettu trollipersoona, kun sen ihan isolla kirjoitit? Mielelläänhän sitä omalla nimellään keskustelisi (nimimerkki ei toki ole oikea nimeni), mutta ei se ole oikein viisasta täällä eikä tästä aiheesta. Mutta valitettavasti olen kyllä ihan tylsä ja tavallinen perheenäiti pääkaupunkiseudulta, enkä mikään jännittävä trollisetämies.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IL - Patteriauto syttyi parkkihallissa Tampereella - 50 autoa LUNASTUKSEEN!
"Palon aikaan parkkihallissa oli 90 autoa, joista noin 50 tuhoutui palossa korjauskelvottomiksi. Lisäksi palo vaurioitti24745329Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!3011223Persut JYTKYTTÄÄ ylös, ohi kepun! +2,1 %
Persut palasi kolmen suurimman joukkoon ja on matkalla kohti kevään 2027 eduskuntavaalivoittoa. Sosialistit ovat syöksy19510856Sanna Marin saa ylistystä Hillary Clintonilta
Jos joku ei tiedä kuka tämä rouva Hillary Clinton on, niin kerrottakoon "fun fact", eli hän on se keneltä Donald Trump369701Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla858518Gallup, PS:lle JÄRISYTTÄVÄ nousu, SDP suurin laskija
https://yle.fi/a/74-20186114 PS kovaa vauhtia nousemassa ennen 2027 vaaleja suurimmaksi puolueeksi. Nyt mennään jo etua2236501Pirjo sanoi Esalle
Painu sinä Esa hevonvittuun... johon Esa? Laittakaapa ehdotuksia. # ==================== # APUFUNKTIO: satunnainen kok03200Jos mä joisin
Itteni känniin nyt, voi olla että mä tunnustaisin sulle kuinka ihastunut oon ollu suhun viimeiset 2 vuotta. Eikä mua pys282212- 351597
Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.261500