...tottuu todella nopeasti jatkuvaan vapauteen ja se työorjuus alkaa yhä vähemmän houkuttamaan. On niin helppoa elellä kun ei ole kellokortteja eikä sitä pakkopullaa pienineen taukoineen eli työtön pääsee vähemmällä!
Työttömänä ollessani olen huomannut miten aika menee nopeasti kun ei tarvitse kitua ja kärvistellä työpaikalla odotellen poispääsyä.
Virkeystaso on merkittävästi parantunut kun ne kesken unien olevat pakkoherätykset on loppuneet ja voi heräillä omaa tahtia ilman kiirettä.
En enää käsitä miksi ihmisillä on niin hirmuinen hinku päästä työn ikeeseen ja yleensä todella pienellä palkalla eli kolikoilla maksetaan työtunneista käteen ja tunti on pitkä aika tehdä työtä? Onneksi olen itse siitä päässyt eroon ja osaan työhakemukseni tehdä siten, että ei oteta yhteyttä.
Rahaa tulee tasaisesti joka kuukausi eikä edes säästöihin ihmeemmin ole ollut tarvetta koskea muuta kuin viimeksi autoa vaihtaessa ja uuden tietokoneen ostossa.
Kyllän se tosiasia niin on, että työtön...
12
180
Vastaukset
- Anonyymi
Juu, kaveri näki minua pitkästä aikaa. Sanoi, että näytätpä terveeltä ja hyvinvoivalta. Sanoin, että työttömyys tekee ihmeitä. Harmaa "kuoleman kelmu" oli iholta hävinnyt ja terve puna oli poskilla.
- Anonyymi
Olin pitkään vähävarainen työtön ennen kuin löysin tällaisen etätyö mahdollisuuden, tätä voi tehdä missä vain ja milloin vain, työajastaan voi päättää vapaasti, ja se oli pelastukseni, tuloja alkoi kertymään nopeasti, tämä hyvin helppoa ja rentoa puuhaa
Jos joku täälläkin on kyllästynyt työttömyyteen ja haluaisi lisätuloja, niin todellakin suosittelen tätä, täältä pääsee lukemaan lisätietoja ja hakemaan mukaan tienaamaan, juuri nyt olisi tarvetta työntekijöille https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659- Anonyymi
Huijaus!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huijaus!
Ei ole huijaus
- Anonyymi
Mahdollisuus tuossa on tienata satoja euroja viikossa lisää rahaa
- Anonyymi
Jotain seksi viestejä vissiin joo voi hyvinkin saada rahaa
- Anonyymi
Työnteko on mukavaa, en ole koskaan ns kärvistellyt työpaikassani vaan se on ollut mukavaa hommaa, josta saa vielä rahaa
Olen ollut myös työttömänä ja se ei ole kivaa. Rahaa on todella vähän ja aikaa aivan liikaa.- Anonyymi
No sen aika tulee kunhan olet työssä ollut vuosikymmenen ja siitä eteenpäin minuutitaukoineen ja kesken unien hääriminineen työhön jopa epäinhimmileen aikaan!
Se mielenkiintoinen työkin oikeasti alkaa puuduttamaan kun aikaa kuluu!
Työkokemusta itsellä 43v....
- Anonyymi
Oletko kiinnostunut tästä? Tilisi kiittäisi tästä, täällä olisi tarjolla nyt bonuksiakin 😍 https://asiakas-palvelut.com/ref/FI2566659
Kyllähän se niin on, että jokaisen ihmisen tällä planeetalla pitää päästä viettämään loputonta lomaa ilman työtä kehdosta hautaan asti.
- Anonyymi
Ihan vähällä ei meikää saisi enää takaisin siihen kusiseen riistoluolaan josta lähdin.
- AnonyymiUUSI
Vai olisiko kuitenkin niin että sait kenkää eikä anelustasi huolimatta sinua ei enää mistään hinnasta haluta takaisin työyhteisön ilmapiiriä pilaamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?827076Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267043Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1066143Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455394Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845228Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa605173Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405098Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274585Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163457Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003370