Ei tää oikein tänne kuulu mut ei ollu parempaakaan paikkaa...
Sain tänään tädiltäni 10 sivuisen kirjeen (ei olla oltu missään tekemisissä n.5vuoteen) ja siinä hän arvosteli hyvin kärkkäästi kuinka huono ihminen minä olen ja haukkui äitini maan rakoon. Hän on joka tapauksessa äitini oli hän millainen tahansa! Tätini omasta mielestään tuntee minut niin hyvin että voi tulla arvostelemaan minua ja äitiäni. Siis emme ole olleet missään tekemisissä viiteen vuoteen ja sitä ennenkin hyvin harvakseltaan. Tämä nainen asuu itse kotirouvana Jenkeissä,eikä ole ollut päivääkään töissä. On palvalijat ja autonkuljettajat ja sitten tullaan arvostelemaan ja ihmettelemään kun meillä ei ole aikaa käydä mummoa katsomassa yms. Itse teen 3 työtä ja joskus on päivät niin täysiä,etten ehdi nukkua kuin 3-4h ja siinä oli ainoa vapaa-aikani ja jos sattuu harvoin vapaata,niin ei paljoa jaksa alkaa kyläilemään. Eikä tässä ollut ollenkaan kaikki... Onko muilla vastaavia "ihania" sukulaisia???
Paskat sukulaiset!!!
3
1005
Vastaukset
- mariia
minä olen siinä mielessä onnnellisessa asemassa, että olen hiukan ulkopuolella sukulaisten kähinöissä.. etuna on sekin, että saan seurata saippuaoopperaa in real life.. en tiedä tosiaan, onko muilla tällaisia sukulaisia mutta meikäläiset taitaa olla kyllä riitelyn mestareita.. tätini ovat pitäneet mykkäkoulua toisilleen jo likipitäen 10 vuotta vaikka asuvat naapureina jne:-))))
siis, kun aina ei tiedä itkeä vai nauraa näitä ns. aikuisia jotka riitelevät kuin pikkulapset hiekkalaatikolla..ja mitä mitättömimmistä asioista.. kuitenkin tulisi muistaa, että elämme vain kerran eli kannattaako se lyhyt elämä käyttää siihen, että riidellään jostain pikkuseikoista eikä avoimesti asioita puhuta selväksi???
voinkin siis onnellisesti sanoa, että hyvät välit on sukulaisiin... 650km tällä hetkellä:-)- Suku on pahin- jollei oma- ni
Itse asun sukulaisistani yli 200km:n päässä ja vain ja ainostaan siksi menee kaikki hyvin! Tutustuin hyvin rakkaaseen ihmiseen, jonka äiti????(mikä helvetin äiti!!!) päätti kaiken tyttärensä puolesta- Niinpä suhteemme lopahti- ensimmäisen kerran kun yli 10.vuoteen ko. tyttö on "rakastunut" kehenkään. En ollut muuta kuin tavallinen??? yrittäjä, jolla on oma talo, oma tila, uusi auto, talous ok yms. mutta se EI riittänyt- nyt tyttö itkee yksinään vinttihuoneessaan ja minä täällä 120m2 talossani- Vain "ns" Anopin takia! Usko, ystävä hyvä, että ymmärrän sanasta sanaan, mistä kirjoitit, tämä oli vain yksi pienenpieni esimerkki, jolla yritin osoittaa, että tiedän, mitä elämä on.
Yritä jaksaa- niin minäkin! - Tyrmistynyt
Suku on pahin- jollei oma- ni kirjoitti:
Itse asun sukulaisistani yli 200km:n päässä ja vain ja ainostaan siksi menee kaikki hyvin! Tutustuin hyvin rakkaaseen ihmiseen, jonka äiti????(mikä helvetin äiti!!!) päätti kaiken tyttärensä puolesta- Niinpä suhteemme lopahti- ensimmäisen kerran kun yli 10.vuoteen ko. tyttö on "rakastunut" kehenkään. En ollut muuta kuin tavallinen??? yrittäjä, jolla on oma talo, oma tila, uusi auto, talous ok yms. mutta se EI riittänyt- nyt tyttö itkee yksinään vinttihuoneessaan ja minä täällä 120m2 talossani- Vain "ns" Anopin takia! Usko, ystävä hyvä, että ymmärrän sanasta sanaan, mistä kirjoitit, tämä oli vain yksi pienenpieni esimerkki, jolla yritin osoittaa, että tiedän, mitä elämä on.
Yritä jaksaa- niin minäkin!myötätunnosta...:)
Nää mun päästään sairaat sukulaiset (tai siis pipipää tätini,joka kirjeen kirjoitti) tulee Suomeen ens viikolla ja kun asutaan pikku kaupungissa,niin on paha välttyä näkemästäkään...:( Ketuttaa jo valmiix!!!:(
Mä en ymmärrä miks joillakin ihmisillä on kova tarve sotkeentuu toisten elämään ja tulla mestaroimaan asioita jotka ei kuulu niille ollenkaan tai joista ne ei tiedä mitään...??:( "Maailmassa monta on niin ihmeellistä asiaa,jotka hämmästyttää,kummastuttaa pientä kulkijaa"...;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hengenvaaralliset kiihdytysajot päättyivät karmealla tavalla, kilpailija kuoli
Onnettomuudesta on aloitettu selvitys. Tapahtuma keskeytettiin onnettomuuteen. Tapahtumaa tutkitaan paikan päällä yhtei1826614- 1481824
- 1131608
- 511320
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️481049Möykkähulluus vaati kuolonuhrin
Nuori elämä menettiin täysin turhaan tällä järjettömyydellä! Toivottavasti näitä ei enää koskaan nähdä Kauhavalla! 😢41985Älä mies pidä mua pettäjänä
En petä ketään. Älä mies ajattele niin. Anteeksi että ihastuin suhun varattuna. Pettänyt en ole koskaan ketään vaikka hu98952Reeniähororeeniä
Helvetillisen vaikeaa työskennellä hoitajana,kun ei kestä silmissään yhtään läskiä. Saati hoitaa sellaista. Mitä tehdä?5889Tarvitsemme lisää maahanmuuttoa.
Väestö eläköityy, eli tarvitsemme lisää tekeviä käsiä ja veronmaksajia. Ainut ratkaisu löytyy maahanmuutosta. Nimenomaan248881- 41839