1 maitosuklaa vai 2 tummasuklaa ja toinen kysymys mikä on lemppari suklaasi eli jos mies tuo sitä niin mies saa varmasti seksiä
Nainen kumpi parempi
16
286
Vastaukset
- Anonyymi
En myy seksiä.
- Anonyymi
Minun kaivattu on jo tarpeeksi herkullinen 🫠
- Anonyymi
Seksuaaliset ahdistelijat kuten sinä eivät mitään suklaata ansaitse.
🦄 - Anonyymi
Mieheni tietää millaisesta suklaasta pidän. Hän tietää myös, etteivät seksi ja suklaa liity mitenkään toisiinsa.
- Anonyymi
Olen mies, mutta vastaan kuitenkin. Itse pidän turkinpippuri fazerin sinisestä.
Toinen heikko kohtani on Hotmix karamellipussi. Harvoin enää tulee karkkia syötyä, mutta nuo kaksi ovat suosikkejani.
Tokikaan itse tehtyä porkkanaperunamuusia (kermalla) ja sienillä höystettyä mureketta ei yksikään karamelli voita.
>simiti< - Anonyymi
Suklaa toimii seksin korvikkeena, hassu mies. Tuo mieluummin tummanpunaisia ruusuja. Ehkäpä jälkeenpäin voit tarjota fazerin sinistä, jos et jaksa montaa kierrosta :D
- Anonyymi
Mutta eikö molempi ole parempi eli sais suklaata ja seksiä
1. Maitosuklaa, Fazerin suklaat on lempisuklaata. Ei suklaan tuominen kuitenkaan mitään seksiä takaa.
- Anonyymi
Näin on, kaikki miehet on sikoja.
Olen yrittänyt pitää tummastasuklaasta, mutta en tykkää kaikista. Jotkut ovat liian voimakkaan makuisia. Ainakin Fazerin sininen maitosuklaa on parempaa kuin moni tummasuklaa. Vähän vaikea sanoa, kumman valitsisin?
Sitä paitsi, emme elä vaihdatataloudessa, eikä seksiä osteta suklaalla.
Olen ollut syyskuun alusta karkkilakossa, joten suklaan ja sokeristen herkkujen nauttiminen on toistaiseksi bannassa.- Anonyymi
Naisen vastaus...
Oot TYHMÄ...🤣 - Anonyymi
Suklaalla eikä muullakaan lahjonnalla tai idioottimaisuudella saa seksiä
- Sheena - Anonyymi
jos tuo suklaata niin saa keksin eli sseksin?
- Anonyymi
Maitosuklaa kelpaa mutta valkosuklaa on parasta. Saa seksiä vaikkei tuo mitään muuta kun ittensä.
- Anonyymi
Tumma minttusuklaa.
- Anonyymi
Vanhankaupungin suklaa on kyllä ihan kelpoa tavaraa. En myisi itseäni sen takia mutta anoppia ehkä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?
Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,834433Olit ihan
Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu243098Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?
Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt392864Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?
"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu1162635Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue
se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod172509Oletko keskustellut kaivatustasi muiden
Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka422279Suomen veroaste 5 %-yks liian matala
Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.1132255- 132194
MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa
TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,142015Yleveron tuotto siirrettävä S-ryhmälle
Yleisradio on mukana kansanmurhassa. Tuollaista ei voi tukea verovaroin. S-ryhmä on ainoa selkärankainen iso toimija S281717