Ranskan presidentti Zarkozy on saanut viiden vuoden vankilatuomion salaliitosta. Koviston konklaavi ei ole myöskään mikään teoria ja suomen olisi syytä seurata sivistysmaa ranskaa jos mielii säilyä oikeusvaltiona.
Ranskan presidentti vankilaan salaliitosta
16
343
Vastaukset
- Anonyymi
Täysin oikein, mutta liian lyhyt tuomio.
- Anonyymi
Väärin ei meitä salaliittolaisia pidä tuomita sillä mitä siitäkin tulisi jos Viki laitettaisiin hyllylle.
- Anonyymi
Ranskassa ei välttämättä ole rangaistuksen puolittamiskäytäntöä ensikertalaiselle kuitenkaan, että sillä tavalla ajateltuna olisi aika pitkä tuomio kuitenkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ranskassa ei välttämättä ole rangaistuksen puolittamiskäytäntöä ensikertalaiselle kuitenkaan, että sillä tavalla ajateltuna olisi aika pitkä tuomio kuitenkin.
Jo alkaessaan rikoksiin tulee asia ottaa huomioon, kansalaiset ajattelevat kuinka tyhmillä aivoilla maata hallitaan, linnaan vaan päivästä-päivään se on oikein.
- Anonyymi
Olisit nyt sanonut suoraan että vaalirahoitusjutusta kyse, eikä mistään oikeasti mehevästä salaliitosta.
- Anonyymi
Tuomittiin nimenomaan rikollisesta salaliitosta. Muista syytteistä luovuttiin.
- Anonyymi
Ja se "salaliitto" oli siis vain vaalirahan vehkeilyä jostain Libyasta, ei mikään "valtio koittaa tappaa kaikki" -juttu.
- Anonyymi
Viisi vuotta salaliitosta. Kuolemia tuli kylläkin vain Koiviston konklaavin seurauksena.
- Anonyymi
Kekkosen aikana kuoli paljon enemmän väkeä vaikka kansaa oli vähemmän.
- Anonyymi
On suorastaan naurettavaa kuinka suomen media ja lehdistö on ruvennut välttämään salaliitto sanaa kertoessaan ranskan presidentin vankilatuomiosta. Vielä eilen kirjoitettiin että tuomittiin rikollisesta SALALIITOSTA mutta jo tämän päivän media jolloin hän siis astui vankilaan puhuu poikkeuksetta "vaalirahoihin liittyvästä tuomiosta". No liittyyhän se salaliitto tuomiosta tullut vankeusrangaistus vaalirahoitukseen mutta kun se tuomio tuli nimenomaan SALALIITOSTA niin suomen media yrittää epätoivoisesti välttää oikean sanan käyttöä.
- Anonyymi
Öö- Sä nyt koitat tehdä tästä isompaakin asiaa kuin se on.
Conspiracy terminä ei saman tien tarkoita ihmiskunnan tappamista tai ulkoavaruuden alieneita.
Se rikos nimenomaan oli vaalirahoitusepäselvyyksistä.
- Anonyymi
Tuomio tuli nimenomaan Rikollisesta Salaliitosta.
- Anonyymi
Tuli uusi arkistolaki. Tarkoittaako se sitä että Koiviston konklaavin dokumentit saadaan julki. Suomen lakiin olisi saatava rikollisen salaliiton pykälä kuten oikeissa länsimaisissa demokratioissa.
- Anonyymi
Poliitikko suhmuroi... ei voi olla totta.
- Anonyymi
Eihän tämän pitäisi olla mahdollista. Miljoonienkaan ihmisten salaliitto, vaikka olisi mukana poliitikot ja muut tärkeät ihmiset, ei Salkkareiden mielestä ikinä paljastu muille kuin heille itselleen, ja sekin vain sen takia että ihan kepposmielessä viljelevät numerosarjoja joista sopivasti ynnäämällä saa 911, 666, 13 tai 7. Miten tässä nyt näin pääsi käymään?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2802908Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka492298Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3481997- 1141723
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1051664Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 561189
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181