Olen ollut ihastunut jo pitkään 70- kymppiseen anoppiini. Itse olen 50. Pitäisi varmaan sanoa, että rakastunut.
Hän myös kiihottaa minua...
Anoppi, rakas
3
779
Vastaukset
- Anonyymi
Oletko edennyt seksin suuntaan?
Minäkin himoitsen vävyäni. Hän on 50, minä 65...välillämme kipinöi ja hän on hyväillyt minua.. taitaa jonakin päivänä tulla pitkäaikaisista fantasioista totta...- Anonyymi
Ei haluilleen voi mitään. Olen jo 78v ja halunnut, himoinnut 63v vävyäni vuosia.
Tuntuu toki väärältä ja välillä hävettääkin omat fantasiat, mutta en voi haluilleni mitään.
Halut ja himot ovat luonnollisia asioita, joita elämässä kuuluu olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haluilleen voi mitään. Olen jo 78v ja halunnut, himoinnut 63v vävyäni vuosia.
Tuntuu toki väärältä ja välillä hävettääkin omat fantasiat, mutta en voi haluilleni mitään.
Halut ja himot ovat luonnollisia asioita, joita elämässä kuuluu olla.Minulla oli oikein hyvät suhteet anoppiini aikoinaan. Hän oli silloin jo yli 70v ja minä 35. Hän tuli koputtamatta huoneeseeni joskus kun tyydytin itseäni.
Siitä alkoi jonkun vuoden kestänyt salasuhde.
Nykyään olen 50+ ja jostain syystä suuri osa naisista on nykyään 70+.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.583713Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j763101Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin622302Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.141520Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m651299- 871159
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä291009Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?1981Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä55965- 47942