Olen ollut ihastunut jo pitkään 70- kymppiseen anoppiini. Itse olen 50. Pitäisi varmaan sanoa, että rakastunut.
Hän myös kiihottaa minua...
Anoppi, rakas
5
1540
Vastaukset 5
- Anonyymi
Oletko edennyt seksin suuntaan?
Minäkin himoitsen vävyäni. Hän on 50, minä 65...välillämme kipinöi ja hän on hyväillyt minua.. taitaa jonakin päivänä tulla pitkäaikaisista fantasioista totta...- Anonyymi
Ei haluilleen voi mitään. Olen jo 78v ja halunnut, himoinnut 63v vävyäni vuosia.
Tuntuu toki väärältä ja välillä hävettääkin omat fantasiat, mutta en voi haluilleni mitään.
Halut ja himot ovat luonnollisia asioita, joita elämässä kuuluu olla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei haluilleen voi mitään. Olen jo 78v ja halunnut, himoinnut 63v vävyäni vuosia.
Tuntuu toki väärältä ja välillä hävettääkin omat fantasiat, mutta en voi haluilleni mitään.
Halut ja himot ovat luonnollisia asioita, joita elämässä kuuluu olla.Minulla oli oikein hyvät suhteet anoppiini aikoinaan. Hän oli silloin jo yli 70v ja minä 35. Hän tuli koputtamatta huoneeseeni joskus kun tyydytin itseäni.
Siitä alkoi jonkun vuoden kestänyt salasuhde.
Nykyään olen 50+ ja jostain syystä suuri osa naisista on nykyään 70+. - Anonyymi00005
Anonyymi kirjoitti:
Halut ja himot ovat luonnollisia asioita, joita elämässä kuuluu olla.Mistä päin sinä olet? Itse olen Tampereelta. Olen sopusuhtainen 183/93 mies ja kypsän kauneuden ihailija.
- Anonyymi00006UUSI
Jotain rajaa kehäraakit!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Poliisin potkija
Kukahan oman elämänsä sankari oli potkaissut poliisia? Iltalehdessä oli juttua.331451- 75956
Miten yksi ihminen
Voi kolahtaa näin kovaa? Saada ajatukset vallattua näin totaalisesti? Taidan oikeasti tarvita ammattiapua tämän kanssa,42883P*skimmat palstalaiset kautta aikojen äänestys
Nyt kaikki peliin, ilman parasta, ei ole p*skinta! Muistetaan mainita myös ne piileskelevät pirulaiset! 🤓200823Työttömiä suomalaisia ei saa töihin
Ei hakemuksen hakemusta suomalaisilta ammattilaisilta, Piti sitten filippiiniläisiä palkata. https://www.is.fi/talouss313771- 53767
Olet lihonut kuin pullataikina
Olet lihonut kuin pullataikina. Et ole yhtä kaunis kuin aikaisemmin. Oletko ryyppäämässä käynnyt joka ilta?40688- 94662
Kyllä on ihmisillä paha olla
Harmi, kun se pitää kipata toisten niskaan. Noh, huhuhan kertoo, että koko palsta on menossa kiinni. Pitäneekö paikkan119573- 52556