Minäkin olen luullut että Rolexit on kestäviä ja hyvä kelloja, mutta tänään eräs Rolexin omistaja luiskautti totuuden kellostaan. KL 26.9 Vesa Puttonen toteaa /kellona Rolex on surkea - ei pysy ajassa ja vaatii jatkuvaa huoltoa.
Rolexit on huonoja
30
343
Vastaukset
- Anonyymi
Voi sinua, onko paha olla. Rolex on erittäin luotettava kello jonka huoltoväli on keskivertoa pidempi.
- Anonyymi
Muutaman kympin tai muutaman satasen rannekello kestää 20 vuotta huoltamatta ja vaatii vain paristonvaihtoja 2-3 vuoden väliajoin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman kympin tai muutaman satasen rannekello kestää 20 vuotta huoltamatta ja vaatii vain paristonvaihtoja 2-3 vuoden väliajoin.
Ketä nuo kiinnostaa.
- Anonyymi
Kyllä mekaanisessa omat oikkunsa aina on. Yksilöitä ja erilaisia. Niitten hohto onkin jossain muussa kuin käyntitarkkudessa. Josko käynnissä lainkaan. Kassakaapissa.
- Anonyymi
Näin myös minä olen ymmärtänyt. Sen sijaan en ymmärrä kelloja sijoitusinstrumentteina, koska kellon hankkinut yleensä ei voi tietää mitä peltikuorien sisällä on. Kellon arvo sijoituksena perustuu uskomusten varaan siitä että sisällä on sveitsiläinen retrokoneisto ja että koneisto on sellainen kuin myyjä on väittänyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin myös minä olen ymmärtänyt. Sen sijaan en ymmärrä kelloja sijoitusinstrumentteina, koska kellon hankkinut yleensä ei voi tietää mitä peltikuorien sisällä on. Kellon arvo sijoituksena perustuu uskomusten varaan siitä että sisällä on sveitsiläinen retrokoneisto ja että koneisto on sellainen kuin myyjä on väittänyt.
Jos hankkii uuden kellon, niin sen koneiston kyllä tietää ja useimmissa arvokelloissa on läpinäkyvä takakansi josta koneiston näkee, tosin niitä myös paljon väärennetään.
Sijoituksen kello ov ihan hyvä jos asiaan on todella perehtynyt, se on vähän kuin kulta siinä suhteessa, mutta itse pitää tietää paljon.
- Anonyymi
Taas joku köyhä keksinyt omasta mielestään nokkelan keskustelun. Mene töihin.
- Anonyymi
Hyvin sanottu.
- Anonyymi
Ai kellosepäksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kellosepäksi?
Varmaankin AI -kellosepäksi. Varmaan niin kohta kellotkin valmistaa ja korjaa tuo tekoälykkyys. Varmana niin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Varmaankin AI -kellosepäksi. Varmaan niin kohta kellotkin valmistaa ja korjaa tuo tekoälykkyys. Varmana niin.
Kellosepän työ on vaativaa ja vaatii myös pitkän koulutuksen ja pätevöitymisen. Patterin vaihtajia löytyy kyllä, mutta pätevää mekaanisen kellon taitajaa ei joka kylästä löydy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ai kellosepäksi?
Perusta oma kello merkki Prole-x
- Anonyymi
Hauska avaus ja niin paljon väärää väitettä kuin olla voi.
Rolex on mekaanisten kellojen luottopeli joka kestää ja toimii. Tietenkin jos sitä heittelee lattiaan ja muutenkin väärin, niin saahan senkin rikki. - Anonyymi
Muutamalla kympillä saa kevyen ja rannetta kalvamattoman kvartsi-Casion, joka käy tarkemmin kuin yksikään mekaanisella koneistolla varustettu raskas paksu rannekello. Patterinkin voi vaihtaa helposti itse, joten huoltokustannukset ovat olemattomat, eikä tarvi pelätä lasin naarmuuntumista tai kellon varastamista, koska uuden saa taas muutamalla kympillä. Casio, etkä maksa turhasta.
- Anonyymi
Se sopii sulle sivistymättömälle vähävaraiselle oikein hyvin, nauti Casiostasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko ihmisestä sivistynyt kun se hankkii aidon Rolexin? Ei tietenkään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuleeko ihmisestä sivistynyt kun se hankkii aidon Rolexin? Ei tietenkään.
Ei kai kukaan sellaista väitä, oletko herkkä poika?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan sellaista väitä, oletko herkkä poika?
Pitikö tähän sanoa jotain? ”Se sopii sulle sivistymättömälle vähävaraiselle oikein hyvin, nauti Casiostasi.” No, siinähän se tuli!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pitikö tähän sanoa jotain? ”Se sopii sulle sivistymättömälle vähävaraiselle oikein hyvin, nauti Casiostasi.” No, siinähän se tuli!
Menikö ihon alle?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Menikö ihon alle?
Ei, koska en ole hän joka casiokommentin pani. Itselläni on mekaanisia kelloja. Sittenkin periaatteessa vastustan idiotismia sen kaikissa muodoissaan, ja sitähän tuo lainaamani kommentti edusti puhtaimmillaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei, koska en ole hän joka casiokommentin pani. Itselläni on mekaanisia kelloja. Sittenkin periaatteessa vastustan idiotismia sen kaikissa muodoissaan, ja sitähän tuo lainaamani kommentti edusti puhtaimmillaan.
Mua taas ärsyttää viisastelu ja halvan tavaran kehuminen tyhmillä perusteilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mua taas ärsyttää viisastelu ja halvan tavaran kehuminen tyhmillä perusteilla.
Casiohenkilön mielipide oli varsin relevantti sikäli että halvan ole niin nokonuukaa. Tannaan ostetaan halvan maukasta lakritsaa. Itsekin pidän arvokellot kaapissa ja joskus harvoin kiillottelen puhdistusliinalla. Eihän nuita kehtoo oikein käyttää aikuisten oikeesti. Uhkaa öljyt hyytyä käytönpuutteessa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Casiohenkilön mielipide oli varsin relevantti sikäli että halvan ole niin nokonuukaa. Tannaan ostetaan halvan maukasta lakritsaa. Itsekin pidän arvokellot kaapissa ja joskus harvoin kiillottelen puhdistusliinalla. Eihän nuita kehtoo oikein käyttää aikuisten oikeesti. Uhkaa öljyt hyytyä käytönpuutteessa.
Älä jaksa keksiä noita satuja ja tarinoita.
Ei sulla mitään arvokelloja ole. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät kulkee kellon mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä jaksa keksiä noita satuja ja tarinoita.
Ei sulla mitään arvokelloja ole.Kyllä vain onkin. Miksei olisi? Rahalla niitä saa. Tosin näin jälkikäteen ajateltuna älyttömän huono sijoitus jos tykkäisi rahasta. Mine en tykkää, mutta jos olisin sijoittanut kultaan olisi sen arvo nykyään viisinkertainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä vain onkin. Miksei olisi? Rahalla niitä saa. Tosin näin jälkikäteen ajateltuna älyttömän huono sijoitus jos tykkäisi rahasta. Mine en tykkää, mutta jos olisin sijoittanut kultaan olisi sen arvo nykyään viisinkertainen.
Ei Persu loisella ole rahaa, eli älä viitsi edes yrittää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei Persu loisella ole rahaa, eli älä viitsi edes yrittää.
Niin ja ajattele että olen työtön tyhjäntoimittaja ja kuitenkin olen kenties varakkaampi kuin sinä. On nimittäin tullut tehtyä töitä vuosikymmeniä. Minä kun elän vähällä enkä tuhlaa rahojani kaljaan viinaan naisiin uhkapeleihin enkä ulkomaanmatkoihin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin ja ajattele että olen työtön tyhjäntoimittaja ja kuitenkin olen kenties varakkaampi kuin sinä. On nimittäin tullut tehtyä töitä vuosikymmeniä. Minä kun elän vähällä enkä tuhlaa rahojani kaljaan viinaan naisiin uhkapeleihin enkä ulkomaanmatkoihin.
Ihan sama, nauti harhoistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihan sama, nauti harhoistasi.
Nautin elämästä jossa raha näyttelee pientä roolia koska olen sivistynyt presidentti Trumpin kannattaja. Kaikki hyvä tulee Amerikan Yhdysvalloista. Kellot Sveitsistä sekä Japanista.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Köyhät kulkee kellon mukaan.
No sehän on sitten sulle tuttua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kannattaako suomalaisen duunarin enää äänestää vasemmistopuolueita
sillä eivät ne tunnu kovasti ajavan suomi-duunarin etuja. Jos katsotaan Vasemmistoliittoa, niin sehän on ihan feministi2406010Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1185814Professori: Maahanmuuttajien rikollisuutta hyssytellään - hävytöntä
Kriminologi Jukka Savolaisen mukaan ikä ja vaikeat olosuhteet eivät riitä selitykseksi. – Tutkitun tiedon valossa sanoi2294903Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu124258Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa614158Sanna-kulttilaiset hehkuttaa edelleen Marinia, vaikka esim. Sote oli susi jo syntyessään
mutta kulttilaiset eivät ole järjen jättiläisiä, ja sanoihin Lasse Lehtinenkin, että Suomessa on pohjoismaiden tyhmimmät684087Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa264066Marin teki sen mihin muut eivät pystyneet, vei susi-Soten maaliin
ja sitten hävittyjen vaalien jälkeen lähtikin vastuuta pakoon...... "Professori: sote-uudistus on täysi susi. Sosiaali323648Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa522532En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.401770