Tässä asiantuntija taklaa yleisimmät:
https://www.k-ryhma.fi/artikkeli/toimiiko-sahkoauto-pakkasessa-enta-kuluuko-akku-nopeasti
Sähköautoiluun liittyy monia kuvitelmia, luuloja ja uskomuksia.
22
268
Vastaukset
- Anonyymi
Jokaisen "myytin" takana on edelleenkin heikkous, rasite, haittapuoli sähköautossa. Ongelmia on yritetty lieventää. Juurisyy on kuitenkin siinä, että kyseessä on sähköauto. Ja pysyvä ongelma on siinä, että polttomoottorissa ei ole mitään ongelmaa. Politiikka on pielessä.
- Anonyymi
Minä olen ajanut polttomoottoreilla jo reilut 50 vuotta. Viimeisen vuoden olen ajanut sähköautolla, ja varmaan ajan tästä eteenpäinkin. Ajakaa muut millä haluatte, vaikka mopolla.
- Anonyymi
5. Myytti: Sähköautot eivät toimi pakkasessa.
TOTUUS: Sähköautojen toimintamatka voi lyhentyä kylmissä olosuhteissa, mutta ne toimivat silti pakkasessa. Sähköautoissa on usein lämmitysjärjestelmiä, jotka auttavat pitämään akun ja sisätilat lämpiminä.
Vai voi lyhentyä... Totuus on, että kulutus kasvaa jo -25 lukemilla 50% nollakeliin verrattuna. Se vaikuttaa "pikkusen" toimintamatkaankin.
Sähköautolla ajelen minäkin, mutta miksi minun pitäisi kertoa satuja...?- Anonyymi
Ei kasvanut 50% edes -30 asteen pakkasella.
Osta Tesla, se toimii paremmin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kasvanut 50% edes -30 asteen pakkasella.
Osta Tesla, se toimii paremmin.Jos ei kasvanut, niin matkustit sitten jääkaapissa... ID:n lämpö säädetty +21 kesät, talvet. Ei ole ollut vilu, eikä kuumakaan vielä koskaan.
Teslaa en osta, ne ovat niin halvatun rumia ja täynnä kaiken maailman omituisuuksia. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kasvanut 50% edes -30 asteen pakkasella.
Osta Tesla, se toimii paremmin.No en varmasti osta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos ei kasvanut, niin matkustit sitten jääkaapissa... ID:n lämpö säädetty 21 kesät, talvet. Ei ole ollut vilu, eikä kuumakaan vielä koskaan.
Teslaa en osta, ne ovat niin halvatun rumia ja täynnä kaiken maailman omituisuuksia.Pidän Teslani sisälämpötilan +23 asteessa ympäri vuoden.
Teslan pieni kulutus on mitattu kaikissa testeissä, kuten myös saksalaiskeksintöjen suuri kulutus. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän Teslani sisälämpötilan 23 asteessa ympäri vuoden.
Teslan pieni kulutus on mitattu kaikissa testeissä, kuten myös saksalaiskeksintöjen suuri kulutus.Eikä Tesla ole lähellekään vähiten kuluttava sähköauto. Ja testeissä on todettu kuinka valtavasti Tesla valehtelee väitteissään. Esimerkiksi toimintamatka on paljon lyhyempi kuin Tesla väittää. Eikä ihme kun Teslan pääomistaja on patologinen valehtelija ja huijari.
Ja Teslankin kulutus nousee talvella yli 50%. Jos väität muuta niin valehtelet. Muutenkin netissä Teslan omistajat valehtelevat jatkuvasti autostaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä Tesla ole lähellekään vähiten kuluttava sähköauto. Ja testeissä on todettu kuinka valtavasti Tesla valehtelee väitteissään. Esimerkiksi toimintamatka on paljon lyhyempi kuin Tesla väittää. Eikä ihme kun Teslan pääomistaja on patologinen valehtelija ja huijari.
Ja Teslankin kulutus nousee talvella yli 50%. Jos väität muuta niin valehtelet. Muutenkin netissä Teslan omistajat valehtelevat jatkuvasti autostaan.Muutoinkin Tesla on markkinoiden paskimpiin kuuluva automerkki. Lähinnä tuottaa heikkolaatuista ja päin persettä suunniteltua sontaa tehtaistaan. Teslan suunnittelijat ovat täydelllisiä idiootteja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidän Teslani sisälämpötilan 23 asteessa ympäri vuoden.
Teslan pieni kulutus on mitattu kaikissa testeissä, kuten myös saksalaiskeksintöjen suuri kulutus.Koristeltu kulutus+30% lalaushäviöt, niin ollaan lähellä totuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä Tesla ole lähellekään vähiten kuluttava sähköauto. Ja testeissä on todettu kuinka valtavasti Tesla valehtelee väitteissään. Esimerkiksi toimintamatka on paljon lyhyempi kuin Tesla väittää. Eikä ihme kun Teslan pääomistaja on patologinen valehtelija ja huijari.
Ja Teslankin kulutus nousee talvella yli 50%. Jos väität muuta niin valehtelet. Muutenkin netissä Teslan omistajat valehtelevat jatkuvasti autostaan.Myös lataushäviöt tuppaavat unohtumaan...
Toisaalta lainattua: "Tesla Model 3, ikä puolitoista vuotta, mittarissa 46 tkm. Auton tietokoneen ilmoittama keskikulutus koko matkalle 18,9 kWh/100km. Kotilataukset (mitattu go-eChargerilla) 9489 kWh ja reissulataukset (latauskuiteista) 2319 kWh, joista laskettuna keskikulutus 25,8 kWh. Eli häviöt n. 27%."
Melkoisesti on mennyt sähköä, tuo ~12.000 kWh vastaa suunnilleen meidän sähkölämmitteisen talon vuosikulutusta.
Model 3 menee näköjään hieman pienemmällä kuin meidän ID4. Sen keskimääräinen vuosikulutus on luokkaa 20 kWh / 100 km. Tosin losuhteet vaikuttavat paljon ja täällä Itä-Suomessa on yleensä melkoisen kovia pakkaskausiakin. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutoinkin Tesla on markkinoiden paskimpiin kuuluva automerkki. Lähinnä tuottaa heikkolaatuista ja päin persettä suunniteltua sontaa tehtaistaan. Teslan suunnittelijat ovat täydelllisiä idiootteja.
Ajele sinä persaukinen vaan sillä loppunajetulla pösölläsi, äläkä sekaannu varakkaampien keskusteluun.
- Anonyymi
Nuo viisi ovat automyyjien useimmin kuulemaa kuvitelmaa.
- Anonyymi
Hyvä, että ne on tuotu nyt julki.
- Anonyymi
https://www.iltalehti.fi/autouutiset/a/b4b42031-1531-4da9-bd38-ce87919c55b8
huonoa tekniikkaa ei haluta kalliilla hinnalla-eikö?- Anonyymi
Todella erikoinen uutinen kun Euroopan sähköautojen myyntimäärät on katossa.
- Anonyymi
Ei tulisi mieleenkään ostaa Teslaa mutta kyllä Tesla on kaikkein pisimmälle teknisesti kehitetty sähköauto, enkä tarkoita nyt sitä idioottimaista käyttöliittymää puuttuvine viiksineen vaan auton energina hallintaa. Se on suorastaan nerokas.
Euro ja Aasialaisvalmistajilla on pitkä matka kehittää yhtkä pitkälle integroitu järjestelmä eikä ehkä toteudu koskaan., syystä että muut vlamistajat hankkivat auton järjestemät eri alihankkijoilta eivätkä ne muodosta saumatonta kokonaisuutta kuten Teslassa.
Tesla on hienointa tekniikaa mutta Autona ei kovin hyvä ja tuotannon laatukin on hiukan hakusessa.
MUTTA tällaisia asioitahan palstalaiset ymmärrä kun eivät jaksa edes paria tuntia teknisiä videoita tuubista katsoa tai sitten eivät vaan ymmärrä tekniiaksta mitään.- Anonyymi
Teslan pellit repsottaa miten sattuu.
- Anonyymi
Eräs mies kertoi joku on autossasi, näkymätön mies.
Auton ovet menee itsestään lukkoon, muuta kummittelua vaate kuivatus teline menee itsestään kiinni . - Anonyymi
Kuten tämäkin keskustelu todistaa,kaikki sähköauton omistajat ovat ylimielisä mulk'kuja
- Anonyymi
Sähköautojen omistajat ovat keskimääräistä fiksumpia kansalaisia.
- Anonyymi
Yli 3 000 autoa vajosi syvyyksiin https://share.google/A8ShRRnWdwN3iAJBE
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persuja ei aluevaltuustoissa näy
Ei tunnu persuja paljon paikalliset asiat kiinnostavan, vaan ainoastaan ulkomaalaiset, joku Israel ja Trumpin fanitus.673788Päivän Riikka: Uudenkaupungin autotehdas hiljeni
Näin ne 100 000 uutta pysyvää ei-tempputyötä yksityiselle sektorille tämän hallituksen ansiosta syntyy. Työntekijöille j883159Riikka vie Suomen kohta ykköseksi työttömyyskisassa
Espanja: 10,5 % Suomi: 10,3 % Ruotsi: 9,3 % Kisa on tiukkaa, mutta Riikalla hyvä draivi päällä. Vasemmistolaisen päämin932413Mikä ihme teitä savolaisia tuossa
p*rs*reiässä niin kiinnostelee? Että siitä pitää päntönnään huutaa.151639Laita tunniste josta kaivattusi tietää sun kirjoittavan täällä
Joku yksilöity yhteinen juttu joka on sun ja kaivattusi välillä. Tuntomerkkinä esim. punainen pipopää, tonttu-ukko tai m701398- 981270
Varusmiehen kuolema
Ei ollut vahinko, ei aiheuttanut vaaraa muille, eikä ollut rikos, mitä jää jäljelle? Oliko kyseessä oman käden kautta lä401182- 501011
Kumpaan rahat, mummojen vaippoihin vai Nalle WahIroosille?
JOS siis sinä saisit päättää?11011Huippu, kaupunki ostaa hotellin
Hyvä juttu meillä on oma hotelli iloitsi Pirtihirmukin. Nyt vaan rekryt päälle ja uusi henkilökunta. Tarvitaan tekijöitä561010