10 tunnin unentarve vituttaa

Anonyymi-ap

Mä tarvitsen 10 tuntia unta yössä! Vittu mitä paskaa. Arvatkaa Onko hauskaa kun muut valvoo aamuyöhön ja itse joutuu menemään 21:30 nukkumaan viikonloppunakin. En vaan pysy hereillä vähemmillä unilla. Onko muilla näin korkea unentarve?

5

176

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole saanut vieläkään vastausta.

• Anonyymi

Uskoisin, että olet ainakin pirteämpi, kuin he, jotka valvovat aamuyöhön.
      Eikö viikonloppuna ole mahdollista valvoa vähän pitempään, ja aamusta nukkua vähän pitempään ?
      Itse olen jopa vähän kateellinen ihmisille, jotka nukkuu kymmenen tuntia. Voisinpa vaihtaa paikkaa kanssasi, tekisin sen niin mielelläni.
      Ei ole kiva olla jatkuvasti väsynyt.

• Anonyymi

Tuskin ihan tavallista noin pitkä yöuni. Jos kuitenkin ehdit tehdä kaiken mitä pitää, onko se niin paha? Mitä jää tekemättä? Oletko valveilla ollessasi pirteä vai väsynyt?
      Vähän sinulta ottaisin, nukun itse muutaman tunnin, mutta olen kyllä aina pirteä enkä tunne itseäni veltoksi enkä väsyneeksi. Saan paljon aikaan, olen muuten vahva ja terve. Enemmän rassaa nuo jatkuvat asiantuntijoiden ohjeistukset säännöllisestä ja riittävästä unesta. Että on ihan välttämätöntä nukkua riittävästi. Kun uni ei tule niin se ei tule, enkä ole ainakaan vielä lääkitsemään ryhtynyt.

• Anonyymi

Tarvitsen myös tosi paljon unta. Muuten huimaa ja pelkään pyörtyväni tai meneväni psykoosiin. Kade niille ketkä ovat toimintakykyisiä vähemmällä. Haittaa myös nukahtamisvaikeus. Ihan kuin mieli ei meinaisi millään antaa periksi ja päästää uneen. Sitten kun nukahdan voisin nukkua vaikka kuinka.

• Anonyymi

Kaikki ei valvo aamuyöhön. olisit iloinen että pystyt nukkuu noin pitkät yöunet ilman unilääkettä. Et kerro käytkö töissä, opiskelet vai vietätkä kotona koko päivän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      80
      6932
    2. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      134
      6513
    3. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      381
      6303
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      364
      4112
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      153
      2492
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      6
      2409
    7. Kumpi on sekaisempi - Koskenniemi vai Trump?

Koskenniemi haukkui Trumppia A-studiossa, niin että räkä lensi suusta. Sen sijaan Trump puheessaan sanoi, että Grönlant
      Maailman menoa
      58
      2179
    8. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      143
      1509
    9. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      14
      1492
    10. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      198
      1230
    Aihe