10 tunnin unentarve vituttaa

Anonyymi-ap

Mä tarvitsen 10 tuntia unta yössä! Vittu mitä paskaa. Arvatkaa Onko hauskaa kun muut valvoo aamuyöhön ja itse joutuu menemään 21:30 nukkumaan viikonloppunakin. En vaan pysy hereillä vähemmillä unilla. Onko muilla näin korkea unentarve?

6

207

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole saanut vieläkään vastausta.

• Anonyymi

Uskoisin, että olet ainakin pirteämpi, kuin he, jotka valvovat aamuyöhön.
      Eikö viikonloppuna ole mahdollista valvoa vähän pitempään, ja aamusta nukkua vähän pitempään ?
      Itse olen jopa vähän kateellinen ihmisille, jotka nukkuu kymmenen tuntia. Voisinpa vaihtaa paikkaa kanssasi, tekisin sen niin mielelläni.
      Ei ole kiva olla jatkuvasti väsynyt.

• Anonyymi

Tuskin ihan tavallista noin pitkä yöuni. Jos kuitenkin ehdit tehdä kaiken mitä pitää, onko se niin paha? Mitä jää tekemättä? Oletko valveilla ollessasi pirteä vai väsynyt?
      Vähän sinulta ottaisin, nukun itse muutaman tunnin, mutta olen kyllä aina pirteä enkä tunne itseäni veltoksi enkä väsyneeksi. Saan paljon aikaan, olen muuten vahva ja terve. Enemmän rassaa nuo jatkuvat asiantuntijoiden ohjeistukset säännöllisestä ja riittävästä unesta. Että on ihan välttämätöntä nukkua riittävästi. Kun uni ei tule niin se ei tule, enkä ole ainakaan vielä lääkitsemään ryhtynyt.

• Anonyymi

Tarvitsen myös tosi paljon unta. Muuten huimaa ja pelkään pyörtyväni tai meneväni psykoosiin. Kade niille ketkä ovat toimintakykyisiä vähemmällä. Haittaa myös nukahtamisvaikeus. Ihan kuin mieli ei meinaisi millään antaa periksi ja päästää uneen. Sitten kun nukahdan voisin nukkua vaikka kuinka.

• Anonyymi

Kaikki ei valvo aamuyöhön. olisit iloinen että pystyt nukkuu noin pitkät yöunet ilman unilääkettä. Et kerro käytkö töissä, opiskelet vai vietätkä kotona koko päivän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuka oli töllöntyön tekijä?

Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt
      Pieksämäki
      33
      3004
    2. Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja

Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.
      Pieksämäki
      43
      1511
    3. Kun kohtaat jotain ainutlaatuista

ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö
      Ikävä
      19
      961
    4. Mua ahdistaa

Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi
      Ikävä
      32
      939
    5. Ei tämä enää tervettä oo

Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.
      Ikävä
      22
      918
    6. Minkälaisessa asunnossa

haluaisit kaivattusi kanssa asua?
      Ikävä
      56
      914
    7. Tuli vain mieleen

että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -
      Ikävä
      37
      830
    8. Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista

Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä
      Savonlinna
      36
      793
    9. Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!

Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os
      Maailman menoa
      173
      783
    10. Mikä siinä on että sinkku yrittää varattua?

Siis ihan aina yrittävät muiden puolisoita.
      Sinkut
      48
      699
    Aihe