10 tunnin unentarve vituttaa

Anonyymi-ap

Mä tarvitsen 10 tuntia unta yössä! Vittu mitä paskaa. Arvatkaa Onko hauskaa kun muut valvoo aamuyöhön ja itse joutuu menemään 21:30 nukkumaan viikonloppunakin. En vaan pysy hereillä vähemmillä unilla. Onko muilla näin korkea unentarve?

5

160

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole saanut vieläkään vastausta.

• Anonyymi

Uskoisin, että olet ainakin pirteämpi, kuin he, jotka valvovat aamuyöhön.
      Eikö viikonloppuna ole mahdollista valvoa vähän pitempään, ja aamusta nukkua vähän pitempään ?
      Itse olen jopa vähän kateellinen ihmisille, jotka nukkuu kymmenen tuntia. Voisinpa vaihtaa paikkaa kanssasi, tekisin sen niin mielelläni.
      Ei ole kiva olla jatkuvasti väsynyt.

• Anonyymi

Tuskin ihan tavallista noin pitkä yöuni. Jos kuitenkin ehdit tehdä kaiken mitä pitää, onko se niin paha? Mitä jää tekemättä? Oletko valveilla ollessasi pirteä vai väsynyt?
      Vähän sinulta ottaisin, nukun itse muutaman tunnin, mutta olen kyllä aina pirteä enkä tunne itseäni veltoksi enkä väsyneeksi. Saan paljon aikaan, olen muuten vahva ja terve. Enemmän rassaa nuo jatkuvat asiantuntijoiden ohjeistukset säännöllisestä ja riittävästä unesta. Että on ihan välttämätöntä nukkua riittävästi. Kun uni ei tule niin se ei tule, enkä ole ainakaan vielä lääkitsemään ryhtynyt.

• Anonyymi

Tarvitsen myös tosi paljon unta. Muuten huimaa ja pelkään pyörtyväni tai meneväni psykoosiin. Kade niille ketkä ovat toimintakykyisiä vähemmällä. Haittaa myös nukahtamisvaikeus. Ihan kuin mieli ei meinaisi millään antaa periksi ja päästää uneen. Sitten kun nukahdan voisin nukkua vaikka kuinka.

• Anonyymi

Kaikki ei valvo aamuyöhön. olisit iloinen että pystyt nukkuu noin pitkät yöunet ilman unilääkettä. Et kerro käytkö töissä, opiskelet vai vietätkä kotona koko päivän

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 20v on otettu kiinni

Tulipalo oli sytytetty joten murhasiko ex omat lapsensa ja heidän Äidin. Tuskin sitä kukaan ohikulkijakaan sytytti.
      Savonlinna
      115
      7255
    2. Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa

Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d2
      Maailman menoa
      652
      4820
    3. Kuka on menehtynyt?

https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras
      Kankaanpää
      24
      3154
    4. Nainen, ota nyt rauhallisesti

Älä ota kaiken maailman murheita päällesi. Sulla on tapana ottaa elämä liian vakavasti. Ei aina, mutta joskus menee vähä
      Ikävä
      138
      1317
    5. 50
      1305
    6. Savonlinan perhesurma, epäilty mies romani, äiti kantaväestöä

https://www.is.fi/kotimaa/art-2000011676508.html Savonlinnan seudun romaniyhdistyksestä kerrottiin lauantaina IS:lle, e
      Maailman menoa
      89
      1138
    7. Savonlinnan murhapolttaja romani

Ainakin IS kertoo. Arvasin heti ettei ole normi valkolainen suomalainen.
      Maailman menoa
      116
      1048
    8. Ajattelen sinua kiitollisuudella

Olet minulle jotain kaunista, jotain, joka tapahtui elämässäni. Et ole minulle pakkomielle enkä vaadi sinulta yhtään mi
      Ikävä
      50
      949
    9. Sinulle tiedoksi

Olen paljon miettinyt sitä hetkeä, kun uskalsin näyttää pienin elein ja kertoa pienesti, eli hyvin hillitysti sinulle si
      Ikävä
      27
      863
    10. Mitä olisitte sanonut hänelle?

Onko teille jäänyt mieleen joku tietty ihminen ja tilanne, joka polttelee yhä – se asia, jota ette uskaltaneet sanoa ään
      Ikävä
      50
      854
    Aihe