Mä tarvitsen 10 tuntia unta yössä! Vittu mitä paskaa. Arvatkaa Onko hauskaa kun muut valvoo aamuyöhön ja itse joutuu menemään 21:30 nukkumaan viikonloppunakin. En vaan pysy hereillä vähemmillä unilla. Onko muilla näin korkea unentarve?
10 tunnin unentarve vituttaa
5
153
Vastaukset
- Anonyymi
En ole saanut vieläkään vastausta.
- Anonyymi
Uskoisin, että olet ainakin pirteämpi, kuin he, jotka valvovat aamuyöhön.
Eikö viikonloppuna ole mahdollista valvoa vähän pitempään, ja aamusta nukkua vähän pitempään ?
Itse olen jopa vähän kateellinen ihmisille, jotka nukkuu kymmenen tuntia. Voisinpa vaihtaa paikkaa kanssasi, tekisin sen niin mielelläni.
Ei ole kiva olla jatkuvasti väsynyt. - Anonyymi
Tuskin ihan tavallista noin pitkä yöuni. Jos kuitenkin ehdit tehdä kaiken mitä pitää, onko se niin paha? Mitä jää tekemättä? Oletko valveilla ollessasi pirteä vai väsynyt?
Vähän sinulta ottaisin, nukun itse muutaman tunnin, mutta olen kyllä aina pirteä enkä tunne itseäni veltoksi enkä väsyneeksi. Saan paljon aikaan, olen muuten vahva ja terve. Enemmän rassaa nuo jatkuvat asiantuntijoiden ohjeistukset säännöllisestä ja riittävästä unesta. Että on ihan välttämätöntä nukkua riittävästi. Kun uni ei tule niin se ei tule, enkä ole ainakaan vielä lääkitsemään ryhtynyt. - Anonyymi
Tarvitsen myös tosi paljon unta. Muuten huimaa ja pelkään pyörtyväni tai meneväni psykoosiin. Kade niille ketkä ovat toimintakykyisiä vähemmällä. Haittaa myös nukahtamisvaikeus. Ihan kuin mieli ei meinaisi millään antaa periksi ja päästää uneen. Sitten kun nukahdan voisin nukkua vaikka kuinka.
- Anonyymi
Kaikki ei valvo aamuyöhön. olisit iloinen että pystyt nukkuu noin pitkät yöunet ilman unilääkettä. Et kerro käytkö töissä, opiskelet vai vietätkä kotona koko päivän
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jaaha, sitä on vasemmistoryhmä käynyt häiriköimässä Purran kodin vieressä
On näköjään iso lakana levitetty puiden väliin, jossa lukee mm. "Haista vi*** Riikka Purra". Tunkekaa leikkaukset pers..1896295Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa654763Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu944583Mistä kummasta voi johtua se, että vasemmistolaiset usein häpeää itseään
voiko se johtua esim. köyhyydestä? Ja tästä on siis ihan suomalainen tutkimus olemassa. "Suomalainen tutkimus osoittaa744338Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa942784En koskaan tule sinulle tätä kertomaan
Kun kirjoitin sinulle viimeisintä viestiä, huomasin kyynelten valuvan poskiani pitkin.622225Saatoin tehdä elämäni isoimman virheen
Otsikko kertoo kaiken. Miksei kaikki voi olla yksinkertaisempaa?1331697odotatko vielä viestiä minulta...
Mies...? En tiedä mitä sanoa 😔 auta vähän naista ja tule enemmän vastaan1391634- 551586
- 381385