Onko nainen kiinnostunut minusta vai ei ?
Aiemmin tämä nainen ei kanssani esim jutellut, ehkä juuri ja juuri moikkais. Nyt useammin juttelee, moikkaa sillein, että sen taatusti huomaan, eli haluaa herättää huomioini tuolloin.
Onko nainen kiinnostunut ?
15
329
Vastaukset
- Anonyymi
On kiinnostunut.
- Anonyymi
Mistä noin oäättelet ?
Noista asioistako ?
- Anonyymi
Kyllä. Kertomasi perusteella. Voit toki kertoa lisää, jos epäilyttää.
- Anonyymi
Epäilyttää siksi, koska oon itse suhteessa, hän ei ole.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Epäilyttää siksi, koska oon itse suhteessa, hän ei ole.
Ja itse olen huomannut, että hän on paljon halukkaampi jutteleen, huomaa minut aina, moikkaa isosti, siten että taatusti huomaan sen, aiemmin ehkä just moikkas.
Joskus tuntunut, että hän olisi muutamia kertoja halunnut tarkoituksella käppäillä edessäni, sama kävelysuuntä kun on ollut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja itse olen huomannut, että hän on paljon halukkaampi jutteleen, huomaa minut aina, moikkaa isosti, siten että taatusti huomaan sen, aiemmin ehkä just moikkas.
Joskus tuntunut, että hän olisi muutamia kertoja halunnut tarkoituksella käppäillä edessäni, sama kävelysuuntä kun on ollut.Kannattaa pitää sitten väliä tuollaiseen naiseen, jos haluat pitää nykyisen suhteesi kunnossa. Ei kaikki välitä toisten suhteista, ja tottahan se on sun eikä hänen vastuullaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kannattaa pitää sitten väliä tuollaiseen naiseen, jos haluat pitää nykyisen suhteesi kunnossa. Ei kaikki välitä toisten suhteista, ja tottahan se on sun eikä hänen vastuullaan.
En sen takia tätä kysynyt. Onhan hän kiinnostava ja kaunis nainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En sen takia tätä kysynyt. Onhan hän kiinnostava ja kaunis nainen.
Ja kyllä hänen huomionsa tuntuu hyvältä.
- Anonyymi
Jos olet varattu niin ole varovainen näiden kanssa, niillä voi olla monia muitakin satunnaisena iltaseurana. Olet vain yksi siinä joukossa.
- Anonyymi
En usko tässä tapauksessa
- Anonyymi
Mitähän hän saattaisi seuraavaksi tehdä millä näyttää kiinnostuksensa ? Olisiko tähän mitään vastausta tai ajatuksia
- Anonyymi
Tietäisi vähän mitä asioita voisin hänessä tavallaan panna merkille.
- Anonyymi
Itse annan miehelle vähän katsottavaa. Korostan vartaloni
- Anonyymi
Voisitko olla reilu ja erota nykyisestä, jos uusi jo kiinnostaa. Syventävää toimintaa taas.
- Anonyymi
Näillä yhteiselon vuosilla kiinnostaa nainen joka antaa huomiota..
Elikkäs ei jo kiinnosta jos on ollut kuten minä yhdessä reilusti parikymmentä vuotta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 814502
Purra on kantanut vastuuta täyden kympin arvoisesti
Luottoluokituksen lasku, ennätysvelat ja ennätystyöttömyys siitä muutamana esimerkkinä. Jatkakoon hän hyvin aloittamaans1224177Persujen mukaan rasismi on huumoria
Vaan kun koomikko kutsui Halla-ahoa fasistiksi, niin piti haastaa oikeuteen. Mihin se huumorinitaju yhtäkkiä hävisi? ⠀464163BOIKOTOIN - Ei mitään Suomi.fi postilaatikoita käyttöön
Ainakaan minulle! Vai että pitäisi alkaa siellä käyädä katselemassa tammikuusta 2026 siis periaatteessa päivittäin että1803401- 1862683
Lasse Lehtonen vaatii persuja pyytämään anteeksi aasialaisilta
Persut ova romahduttaneet Suomen maakuvan parissa päivässä negatiiviseksi rasismillaan ja se alkaa vaikuttamaan jo Suome612669Surullista
Että menetit sen naisen , tosi surullista ja vielä oman tyhmyyden takia ,ymmärrän että se on masentavaa582597Hallitus on kaadettava ja Orpon on erottava
Mikään muu hallitus ei ole oman elämäni aikana tuhonnut näin paljon tämän maan taloutta ja työllisyyttä sekä suomen main352582Muuttunut käytös
Onko kaivattusi käytös muuttunut? Tiedätkö mistä se johtuu? Haluatko kertoa, mitä tapahtui?682469Väkeä oli liikkeellä
Nyt leijutaan pilvissä. Kun eläinpuistossa oli porukkaa 😆😆 Olihan siellä kun ilmaiseksi pääsivät. Eiköhän se juuri sik432142