Tuohon aiempaan aloitukseeni viitaten.
Nyt kun näyttää siltä, että tuo nainen olisi kiinnostunut minusta. Niin kuinkahan hän tästä eteenpäin asian minulle ilmaisee ?
Onko nainen kiinnostunut ?- Lisäkysymyksiä
17
319
Vastaukset
- Anonyymi
Ehkäpä helpottas enemmän kun kysyt häneltä itseltään vai mitä luulet
- Anonyymi
Eiköhän hän kiinnostuneena itse toimi.
- Anonyymi
Päätin juuri että en enää mitenkään. Jatkossa vain ajattelen miten hieno kalakaveri hän on ja että laitanko makkaraa kiukaalle kun saunotaan.
- Anonyymi
Tämä oli siltä naiselta joka yksityisviestissä kirjoitti kalliosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä oli siltä naiselta joka yksityisviestissä kirjoitti kalliosta.
Tuo oli sitten jollekin muulle kuin minulle
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo oli sitten jollekin muulle kuin minulle
Se on enemmän kuin todennäköistä tällä palstalla jokaisen vastauksen osalta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on enemmän kuin todennäköistä tällä palstalla jokaisen vastauksen osalta.
Näitä kommentteja on aika helppo tyypit tyypitellä tämän palstaäijän hervottomaksi mölinäsi itsensä kanssa. Kirjoitti kalliosta. Ai niinku hesoista vai?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näitä kommentteja on aika helppo tyypit tyypitellä tämän palstaäijän hervottomaksi mölinäsi itsensä kanssa. Kirjoitti kalliosta. Ai niinku hesoista vai?
Et vissiin osaa nähdä onko kirjoitettu isolla kuten nimet vai pienellä.
- Anonyymi
Nainen on niin monimutkainen otus että käytöksestä ei voi kertoa kuka on kiinnostunut ja kuka ei ja mitä on odotettavissa seuraavaksi.
Osa naisista luulee että he ovat tehneet oman osuutensa kun hymyilevät teille. Siitä pitäisi sitten arvata ja vaikka sitä samaa tekee 90% muistakin naisista. Ovatko he kaikki kiinnostuneita vai ystävällisiä tai iloisia muuten vaan? Itse luokittelen sen ystävällisyydeksi kuten varmaan kaikissa tapauksissa on. Osalle on myös kerrottu että kun repii naamaansa se on jotenkin normaalimpaa kuin se normaali ilme ihan tavallinen jota taas itse käytän. Koska itse nauran ja hymyilen silloin kun on jotain hauskaa en huvikseni. Pidän sitä kestohymyä jotenkin psykopaattisena. Se on muuten vähän sama että olisi itkevä naama kokoajan ja pitäisi sitä mutrussa ihan vaan huvikseen ilman mitään syytä. Olen tavannut naisia jotka ei ole eleelläkään osoittanut kiinnostusta silti on olleet kiinnostuneita ja naisia jotka katselee silmiin roikkuu kyynerpäässä ja änkeää melkein suuhun mutta ei ole silti olleet kiinnostuneita. Olen tullut siis tuohon alussa kirjoitettuun päätelmään kokemuksieni kautta. Enkä vieläkään osaa tulkita onko joku kiinnostunut vai ei.
Olen myös huomannut että naisten kanssa elämä on todella vaikeaa ja he ovat todella oikukkaita ja mitä tahansa voi olla odotettavissa joten en ole enää varma haluanko tietääkkään onko joku kiinnostunut. Ei ole löytynyt aitoa kumppania on vaan löytynyt rikkinäisiä ihmisiä jotka jakaa sitä rikkinäisyyttään ja syyttää siitä sinua vaikka et ole tehnyt mitään. Kaiken logiikan saa ainakin heti heittää ulos kun nainen astuu elämään. Mikään ei enää päde.- Anonyymi
Huh miten kyyninen olet. Ole kiltti ja hoida asenteesi kuntoon ennen kuin edes harkitset kenenkään kumppaniksi ryhtymistä. Olet kenties vaarallinen tuon asenteen kanssa, kuin naiset olisivat viallisia. Kyllä, naiset voivat vaikuttaa miehistä kummallisilta, vaikeasti tulkittavilta ja oikukkailta. Tietenkin, naiset ovat erilaisia kuin miehet ja käyttäytyvät niin. Jos haluat miehenä helppoa ja ymmärrettävää pysy miesten seurassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Huh miten kyyninen olet. Ole kiltti ja hoida asenteesi kuntoon ennen kuin edes harkitset kenenkään kumppaniksi ryhtymistä. Olet kenties vaarallinen tuon asenteen kanssa, kuin naiset olisivat viallisia. Kyllä, naiset voivat vaikuttaa miehistä kummallisilta, vaikeasti tulkittavilta ja oikukkailta. Tietenkin, naiset ovat erilaisia kuin miehet ja käyttäytyvät niin. Jos haluat miehenä helppoa ja ymmärrettävää pysy miesten seurassa.
Eli loukkaannuit tekstistäni sen viestisi kertoo. En ole kyyninen olen realisti ja kirjoitan ja puhun asioista niiden oikeilla nimillä. En elä maailmassa jossa kaikki naiset on prinsessoja joita pitäisi ymmärtää ja sietää ilman vastuuta tekemisistään ja miten käyttäytyy toisia kohtaan. Naiset on siinä mestareita keksimään syitä sille miksi he eivät ole syyllisiä mihinkään. Aina se on kummallisesti jotenkin miehen vika tai ainakin jonkun muun vika. Sinun kaltaisesi naisten pitäisi kasvaa aikuiseksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli loukkaannuit tekstistäni sen viestisi kertoo. En ole kyyninen olen realisti ja kirjoitan ja puhun asioista niiden oikeilla nimillä. En elä maailmassa jossa kaikki naiset on prinsessoja joita pitäisi ymmärtää ja sietää ilman vastuuta tekemisistään ja miten käyttäytyy toisia kohtaan. Naiset on siinä mestareita keksimään syitä sille miksi he eivät ole syyllisiä mihinkään. Aina se on kummallisesti jotenkin miehen vika tai ainakin jonkun muun vika. Sinun kaltaisesi naisten pitäisi kasvaa aikuiseksi.
Aika pitkä paatos sinulla taas palstaäijä itsesi kanssa. Oliko tämä kuvitteellinen keskustelu minkä monologina kävit, esimerkiksi äitisi mielessä kirjoitettu?
- Anonyymi
Nainen on, jos on, enemmänkin utelias tietämänä kannattaako miehelle antautua vaiko ei, kuin kiinnostunut. Uteliaalle naiselle miehen pitää esitellä avujaan, kuten paksua lompakkoaan, kallista autoaan, yms. Toimiva keino lompakon esittelemiseksi on pudottaa se "vahingossa" lattialle maksua tehdessään, siten että siitä levähtää peukalon paksuinen läjä 200e seteleitä.
- Anonyymi
Näin saa huoran kiinnostumaan. Todelliset naiset kiinnostuu sinusta sinuna ilman materiaalia tms. Niitä on tosi vähän niitä aitoja hyviä naisia ja yleensä ne on läskejä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Näin saa huoran kiinnostumaan. Todelliset naiset kiinnostuu sinusta sinuna ilman materiaalia tms. Niitä on tosi vähän niitä aitoja hyviä naisia ja yleensä ne on läskejä.
Nämä sinun henkevät keskustelut, mitä itsesi kanssa palstasetä käyt on omiaan osoittamaan, että kärsit kaikenlaisesta puutteesta rahnasta alkaen. Onneksi itse voi peukuttaa omaa kommenttiaan, tai sitten joku samanhenkinen näkee ideaa näissä märinöissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nämä sinun henkevät keskustelut, mitä itsesi kanssa palstasetä käyt on omiaan osoittamaan, että kärsit kaikenlaisesta puutteesta rahnasta alkaen. Onneksi itse voi peukuttaa omaa kommenttiaan, tai sitten joku samanhenkinen näkee ideaa näissä märinöissä.
Ps ekstrapisteet gubbe loppukaneetista. Läskejä yleensä ovat. Aivan
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinulla taas tuntuu olevan jotkut omat harhaluulot päällä. Tämä on nyt kolmas teksti jonka julkaisen tähän eli en juttele itseni kanssa vaan jonkun sekopäisen nartun kanssa ilmeisesti. En ole muuten läski enkä rahaton mutta en ole silti huorista kiinnostunut. Veikkaan että sinä olet kaikkea tätä työtön rahaton ruma ja läski ja pidät iseäsi prinsessana joka ei vaan löydä tarpeeksi hyvää miestä. Todellisuus on se ettei sinua haluta ja katsot aivan liian korkeatasoisia esim minunlaisia miehiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP jo 100 % suositumpi kuin persut
Kertoo Hesarin uusin kannatuskysely. Demareiden kannatus on miltei tuplat verrattuna persuihinl. Suomen kansa ei selväst428088- 2194411
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah1513857Orpo: Velkajarrua vastustavaa puoluetta vaikea ajatella hallitukseen
No Minja Koskelan kommunistipuolue jäi ulos tuosta. Kaikki eduskuntapuolueet vasemmistoliittoa lukuun ottamatta sopivat1443334PS ylivoimainen nousija myös HS:n gallupissa, SDP laskee taas
https://www.verkkouutiset.fi/a/hs-gallup-sdpn-suosio-laskee-ps-nousussa/#0a7d2507 Ylivoimainen viime kuukausien nousija373109Mikä tämä henkilö mahtaa touhuta Parkanossa
Kamalaa https://www.ylasatakunta.fi/teksti/pirkanmaan-karajaoikeus-vangitsi-koiran-tappamisesta-epaillyn-6.68.127794.b58262080Ikävä sinua mies
Vuosia kuluu, mutta tunteet ei ole hävinnyt. Tasoittuneet toki, kun ei olla nähty. Järki palannut päähän kuitenkin. Se i191728Hienoa! Eduskunta luopui käteisen käytöstä
Nyt tuo sama muutos pitää saada myös muuhun yhteiskuntaan. Käteistähän ei tarvitse tänä päivänä enää kuin rikolliset.621706Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi251425Orpo loukkaantui fasismiin viittaavasta sanavalinnasta
Mutta miksi loukkaantui? Orpohan on tehnyt yhteistyötä fasistien kanssa jo vuonna 2019, siis jo neljä vuotta ennen loukk281382