Lihaspaino kasvaa vain syömällä paljon.Tässä teille vähän ajateltavaa jotka syö vaivaiset 2000 kaloria päivässä.😳
Itse olen syönyt AINA paljon,en ole KOSKAAN syönyt vähän 😏
https://www.iltalehti.fi/palat/8ab36be1-128c-40bc-bd11-84560522f74c
Mies syö 6300 kaloria päivässä
12
232
Vastaukset
- Anonyymi
Montako arvokisamitallia sinulla sitten on?
- Anonyymi
milloin aloitit gedogeenisen ruokailun hiihtämisessä ja pyöräilyssä
- Anonyymi
Tuo aloitus viittaa vain siihen että,että monesti täälläkin väitetään että PITÄÄ syödä vain vähemmän että ei liho.
Mies syö päivässä 6300 kaloria ja on nostanut lihaspainoa 35 kiloa aivan syömällä.
Liikunnallakin on siis merkitystä,joko syö vähän ja ei liiku
TAI syö paljon ja liikkuu.😧- Anonyymi
Ainakin minulle RIITTÄÄ päivässä 3000 kaloria,siihen SAA syödä aivan tarpeeksi hyvin 😲
Jos vain makaat sohvalla ja syöt tuon määrän,lihot 3 kiloa kuukaudessa ja se tekee vuodessa 36 kiloa ☹️ - Anonyymi
"Mies syö päivässä 6300 kaloria ja on nostanut lihaspainoa 35 kiloa aivan syömällä."
NO EI OLE!
Kyseessä on ammattiurheilija joka harjoittelee kokopäivätoimisesti.
Jos et itse ole raskaan sarjan painija tai painonnostaja, niin tuolla avauksen esimerkillä ei ole MITÄÄN ARVOA esimerkkinä.
- Anonyymi
itse olen juuri lopettanut geoteettisen ruokavalion johon kuuluin yli 4000 joulia
- Anonyymi
Yksi nainen söi vielä enemmän
- Anonyymi
On HUOMATTAVASTI parempaa syödä 6000 kaloria kuin 3000 kaloria JOS laittaa kaikki huaveihin kidurkisen tarkasti.Vain silloin ne laihduttaa.
- Anonyymi
Tämä on laihdutuspalsta ja täällä joku sonniksi itseään syövä mähkii ruokaa ja käskee muitakin mähkimään, kannattako se itsensä paisuttaminen, Bullmentula saanut lääkäriltä kuolemantuomion Iltasanomien mukaan.
- Anonyymi
Toiset SAA syödä ja toiset ei ☹️
- Anonyymi
Minulle RIITTÄÄ oikein hyvin 3000-3300 kaloria päivässä,siihen SAA syödä aivan tarpeeksi paljon.😮
- Anonyymi
Noudatin aikoinaan neuvoja -500kcal päivässä omasta tarpeesta.
Keho pudotti painoa vaan mukaan, mutta cm olivat melkein samat.
Sitten söin tarvitsemani kcal määrän ja lisäsin liikuntaa kolme tuntia päivässä.
Vaaka osoitti samaa kg määrää, mutta cm hupeni yksi numero vaatteissa joka kuukausi!
Sellainen on minun kehoni omana systeeminä.
Painon pitämiseen riittää noin puolet liikunta-ajasta näin ikääntyessä.
Syön, mitä mieli tekee ja silloin, kun mieli tekee.
Että näin täällä samoja vaatteita ja numeroa käyttäen nyt kuin nuoruudessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
PÄIVÄN PARAS: Nigerialainen haki turvapaikkaa Suomesta, lähti takas huilaamaan
kotimaahansa, koska turvapaikan saaminen kesti niin kauan. Ja tämän kertoo ihan Yle, eikä yhtään toimittaja kyseenalaist1714057Mikä vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin sinne tyhjään tilaan, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki1043705Ohjelma "Rikollisjengien Ruotsi" hyvin paljasti jakautuneen maan
eli ns. ruotsalaiset yhdellä puolella, muslimit ja muut kehitysmaalaiset toisella puolella. Siinäkin hyvin näki mitä ma423233Pidennetään viikko 8 päiväiseksi
Ja jätetään työpäivien määrä nykyiseen 5:een. Tuo olisi kompromissiratkaisu vellovaan keskusteluun työajan lyhentämisest222557- 1872302
Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet haluaisit nähdä juontohommissa?
Katja Ståhl on ollut kuluvalla viikolla sairaalahoidossa. Jos Katja Ståhl ei pääse juontamaan Elämäni biisiä, kenet halu281480- 981297
Vähäkankailla ollut ongelmia vuokra-asunnossa
Aina ne ikävätkin asiat tulevat mediaan. Jasmin ja Marko saaneet edellisestä asunnostaan häädöt ja Jasmin todettu varatt1341181Tiesitkö? Tuure ja Saana Boelius ovat sisaruksia!
Tiesitkö? Tuure Boelius ja Saana Boelius ovat tänä syksynä kumpainenkin reality-ohjelmissa tv:ssä: Tuure Petollisissa ja251174Jos elämäsi ihminen
on osoittanut kiinnostuksensa, niin kannattaa vastata edes jotain vaikka mikä olisi. Toista mahdollisuutta ei välttämätt691068