Omatunto soimaa. Mies päätti suhteen ja päätin vetää pään täyteen viiniä. Asumme yhdessä kuitenkin.
Jotain tapahtui hämärinä muistikuvia. Muttei seksiä asti kuitenkaan.
Mitä teen? Tunnustanko pettäneeni? Vai tuotanko tuskaa rakkaalleni... kärsinkö yksin ja odotan että mieheni saa kuulla muualta....
Auttakaa auttakaa auttakaa
4
301
Vastaukset
- Anonyymi
No mitenkä sä häntä si muka petit jos hän itse päätti suhteen oma moka jos ei ollu itse järkänny itselleen kämppääkin jonne lähteä samoin tein mu oletettavaa onnettä hän oli itse jo pettänyt ennen kuin suhteen päätti joitain ongelmia mitä mahtaa tulla jos ei puheyhteys toimi
- Anonyymi
En olisi saanut sekoilla. Hävettää oma käytös niin paljon ettei happikaan kunnolla kulje.
Totta sekin että hän jätti. Silti kadun.
- Anonyymi
Tuskaa "rakkaallesi"? Mistä? Siitäkö että se päätti jättää sinut ja antaa sinun viettää haluamasilaista elämää? Vai siitäkö että näytit "rakkaallesi" millaista sinun haluama oikea elämä on -tehdä itsesi sekopäiseksi vinan avulla ja sitten " mutku mää en muista mitään" -niinku se olis joku hyvä syy sekoiluun?!
Vain laske "rakkaasi" menemään ja lopeta sekoilu. "Rakkaasi" on kristallin kirkkaasti esittänyt sinulle ettei hän halua enää olla "rakkaasi". Täytyykö tuo iskostaa päähäsi kuminuijalla ellet muuten tajua noin selvää viestiä?
Vain laske se menemään, teidän yhteinen taival on päättynyt ja kummallakin on oikeus jatkaa omaa elämää.
Auttaa suuresti kun hankit itsellesi tervettä tekemistä. Ala treenaamaan kehoasi ja aivojasi,ota toinen työpaikka, mene auttamaan avun tarvitsijoita, jne.
Saat tuosta paljon enemmän itsellesi kuin osaat arvatakkaan!!!!!!
Aikanaan tiellesi osuu ihminen jonka valitsemisessasi sinulla on paljon korkeammat kriteerit, sinun ei tarvitse tyytyä kehen tahaansa! - Anonyymi
Mies haluaa jatkaa elämäämme ja katuu sanomisiaan. Itse kadun viinipulloon tarttumista. En tiedä kuinka saattaisin jatkaa elämää kuin mitään ei olisi tapahtunut. Yksi asia on varma, päätin että jätän viinit ja alan elämään terveemmin. Kiitos kommenteista. Silti mieltä kalvaa kaikki.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näitä venäjä-faneja tuntuu edelleen vaan riittävän - kummallista
ja lähinnä siis ihan suomalaisia. Mitä hienoa ja hyvää he näkevät maassa joka on diktatuuri, maassa jossa ei ole sananv4353656Sanna on pakottaja, domina
Pakotti sadistisessti työttömät hakemaan töitä, josta seurasi hirmuinen työttömyys. Näin on asia, jos uskomme Hesarin k1182700Ulkoistin makuaistini Yleisradiolle
Nyt voimme luottaa siihen, että Virallinen Totuus tekee maistelutyön puolestamme. Me persulandiassa arvostamme priimaa,32421Skodan hankintaan painostaminen toi potkut
Kylläpä on kovat keinot käytössä, kun on yritetty pakottaa hankkimaan Skoda painostuskeinoilla. Kyllä valinnan pitää oll422259Vassarina hymyilyttää vaurastuminen persujen kustannuksella
Olen sijottanut määrätietoisesti osan Kelan tuista pörssiosakkeisiin, ja salkku on paisunut jo toiselle sadalle tuhanne172197Riikka runnoo: Elisalta potkut 400:lle
Erinomaisen hallitusohjelman tavoite 100 000 työllistä lisää yksityisellä sektorilla on kohta saavutettu. Toivotaan toiv252053Niinistö neliraajajarrutteli Natoon liittymistä vielä sodan alettua
Myöntää nyt itsekin, mikä jo aikaisemmin tiedettiin. Marin vei Suomen ja Ruotsin Natoon. "”Myönnän auliisti jarruttelle1941637Pääseekö kuka tahansa hoitaja katselemaan kenen tahansa ihmisen terveystietoja?
"Meeri selaili puhelinta uteliaisuuttaan ja katuu nyt – Moni hoitaja on tehnyt saman rikoksen Tuttujen ihmisten asiat k491584Kokoomus on Suomen kommunistisin puolue
"Hallituksessa on erimielisyyttä siitä, kuinka suuri osa veronkiristyksestä hyvitetään datakeskuksille uudella erillisel761570Kyllä minua hävettää nainen tämä tilanne
niin kuin se teki silloin aiemminkin. Monellakin tasolla ei minulta sopivaa. Herätät minussa vain niin vahvoja tunteita,541465