Naisen oleellisin seikka on hänen reiteinsä muoto (massa).
Kun leidi kävelee kauppaan ostamaan farkkuja, niin sovituskopissa tuntuu olevan ahdasta.
Eikä tämä postaus ole mikään runo.
(naurua)
Reidet
15
127
Vastaukset
- AnonyymiUUSI
Akkaa päälle
Siis niin täydellistä läppää että vanhakin tässä jo nuortuu.
Siis suosittelen television avaamista.
(hirn)- AnonyymiUUSI
Haapaniemenkatu
Teatteri ”korkean” jäämistö on aika vakuuttavaa.
Ihminen on yksinkertainen, mikä pointeista tärkein on muistaa.
(hihitystä)
- AnonyymiUUSI
Miksi minun aikaisempi viestini poistettiin? 😵
Siinä luki näin:
"Akkaa päälle, ohjan poika? 🤔"
Tosi sääntöjenvastaista! 😁
🦄- AnonyymiUUSI
Juuri näin
Koska itse olen Vaasassa, niin vieno merituuli hivelee (väistämättä) alastonta olotilaani.
(naurua) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin
Koska itse olen Vaasassa, niin vieno merituuli hivelee (väistämättä) alastonta olotilaani.
(naurua)Onko kellään
Onko kellään tilannetietoa nykyhetkestä?
Ei
Minun reiteni voivat vallan mainiosti, enkä ole niistä huolissani. Mutta mistä olen on se että joku kehtaa arvostella niitä julkisesti.
Reiteni ovat temppelini, ja sinä (lukija) orpo.
(naurua) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Onko kellään
Onko kellään tilannetietoa nykyhetkestä?
Ei
Minun reiteni voivat vallan mainiosti, enkä ole niistä huolissani. Mutta mistä olen on se että joku kehtaa arvostella niitä julkisesti.
Reiteni ovat temppelini, ja sinä (lukija) orpo.
(naurua)Kreisiä
Kun iskee päälle valtawa paineen tarpeen tunne, niin palan loppuun jo ennen syntymääni.
Kuinka se menee teillä?
(hirn) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kreisiä
Kun iskee päälle valtawa paineen tarpeen tunne, niin palan loppuun jo ennen syntymääni.
Kuinka se menee teillä?
(hirn)Mjoo
Aika latteaa, kieltämättä.
Vittu on kirosana, jota ei tulisi sivistyneen ihmisen lausua. Mutta ongelma tässä on se, että kyseinen sana on yleisin kirosana, jota käytetään.
Vittu toimii.
(naurua) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Mjoo
Aika latteaa, kieltämättä.
Vittu on kirosana, jota ei tulisi sivistyneen ihmisen lausua. Mutta ongelma tässä on se, että kyseinen sana on yleisin kirosana, jota käytetään.
Vittu toimii.
(naurua)Reisiltä kotiin.
Rakentakaa matka mieleenne, niin olette perillä, josta matka vasta alkaa.
Ei orgasmi ole mikään häpeäpaalu, jota kivittää. Se on taivas ja sen tähdet.
(hihitystä) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Reisiltä kotiin.
Rakentakaa matka mieleenne, niin olette perillä, josta matka vasta alkaa.
Ei orgasmi ole mikään häpeäpaalu, jota kivittää. Se on taivas ja sen tähdet.
(hihitystä)Oraakkeli
En tiedä teistä, mutta mutta nähdessäni itseni valossa olen olemassa.
Ilman tätä valoa ei ole mitään.
(hirn) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Oraakkeli
En tiedä teistä, mutta mutta nähdessäni itseni valossa olen olemassa.
Ilman tätä valoa ei ole mitään.
(hirn)Kärsimyksen kautta
Kun ihminen menettää uskonsa toiseen, niin hänelle jää käteen hyvin ohuet kortit.
Edessä on yksinäinen tie ei minnekään.
Olet siis (noin periaatteessa) jo perillä.
(hihitystä) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Kärsimyksen kautta
Kun ihminen menettää uskonsa toiseen, niin hänelle jää käteen hyvin ohuet kortit.
Edessä on yksinäinen tie ei minnekään.
Olet siis (noin periaatteessa) jo perillä.
(hihitystä)Filosofiiaa
Olen aina mättänyt itseäni siitä, että olen erilainen kuin muut.
Kesti kymmeniä vuosia, kunnes ymmärsin olevani samanlainen kuin muut.
Todellinen aasi
(naurua) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Filosofiiaa
Olen aina mättänyt itseäni siitä, että olen erilainen kuin muut.
Kesti kymmeniä vuosia, kunnes ymmärsin olevani samanlainen kuin muut.
Todellinen aasi
(naurua)Yhteiskuntakritiikkiä
Lähtökohta tähän on konkreettinen: minä.
Koska elämme minuuden ja luolamiesnuijimisen hybriksessä, niin jokin sellainen kehitelmä kuin perhe, parisuhde tahi kumppanuus kuulostaa jotenkin ontolta.
Mielestäni ihmisten tulisi mediassa puhua vain & ainoastaan itsestään. Ja kommentoida itselleen, sillä niin vetävän näköisiä pakkauksia harvoin näkee, jotta niitä viitsi jaella.
Olenko itseni kanssa samaa mieltä, vai kiemuretelenko vain?
(reps) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Yhteiskuntakritiikkiä
Lähtökohta tähän on konkreettinen: minä.
Koska elämme minuuden ja luolamiesnuijimisen hybriksessä, niin jokin sellainen kehitelmä kuin perhe, parisuhde tahi kumppanuus kuulostaa jotenkin ontolta.
Mielestäni ihmisten tulisi mediassa puhua vain & ainoastaan itsestään. Ja kommentoida itselleen, sillä niin vetävän näköisiä pakkauksia harvoin näkee, jotta niitä viitsi jaella.
Olenko itseni kanssa samaa mieltä, vai kiemuretelenko vain?
(reps)Selvästi kiemurtelet
Kiemurtelu kuuluu niille joilla ei ole häntää.
(hirn) - AnonyymiUUSI
Anonyymi kirjoitti:
Selvästi kiemurtelet
Kiemurtelu kuuluu niille joilla ei ole häntää.
(hirn)Mjoo
Olet (olen) oikeassa.
En itse jaksa keskittyä siihen, että tekisin tahattomia virheitä. Ne tekevät sen itse.
Ei huolta.
Mutta koska minulla on ollut hieman stressiä, niin päätin käydä nukkumaan.
Hauskaa päivänjatkoa.
(reps)
- AnonyymiUUSI
Loppukommentti
Kun naisen seksuaalisuuden myytti taipuu ”tahtotilaan”, niin hänen positionsa yhteiskunnallisessa asetelmassa muuttuu.
Miettikää tuota hetki ja sitten kommentoikaa.
Itse menen nukkumaan. Onhan jo keskipitkä päivä.
(reps)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miksi persuilla ei ole firmoja?
Kuten vasemmisstolaisilla, esim. Sannalla MA\PI. Eikö ole aika erikoista?837101Persut hommasivat Suomeen 35 000 pientä lasta v. 2015
Onko Riikka Purra nyt tavoittelemassa tätä samaa historiallista persujen utopiaa? Purram kaksinaamaisessa pelissä vaadit267053Purran tuhoja tuskin saadaan koskaan korjatuksikaan
Purra on aiheuttanut Suomen taloudelle karmaisevat tuhot. Sen lisäksi Purra on ajanut myös suuren osan Suomen kansasta k1096168Persujen kaksoisstandardit: Räsäsen uhkailu paha, Virran uhkailu hyvä
Tässä taas nähdään kuinka kaksinaamaista porukkaa persut ovat. Mitäs persut tähän?455404Miksette persut irtisanoudu Kirkin lausunnoista?
Kirkhän muun muassa vaati raiskattuja naisia pidättäytymään abortista ja vaimoja alistumaan aviomiestensä tahtoon. Mik845238Demarikultin uhri kertoo
Demarikultin uhri kertoo: “En saanut mennä edes suihkuun ilman lupaa” – Seksuaalisen hyväksikäytön uhri kertoo vuosistaa635205Miksi vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa?
Vasemmistolaiset eivät omista yhtään firmaa joka työllistäisi ihmisiä. Miksi? No siksi, että jos vasemmistolainen perus405108Sanna valittiin Euroopan huonoimmaksi pääministeriksi
Sannan kaudella Suomi oli ainut maa missä bkt laski. Kannattaa huomata, että luvut valitsi Sannan huonoimmaksi. Ihmiset274595Purran vuoro kiihoittua Lepomäen sääristä
"Ulkoministeri Elina sanoo, ettei muuta pukeutumistaan sen mukaan, kenet tapaa, ja että hän ei suostuisi peittämään kasv163467Vasemmistolaiset paskat eivät nousseet seisomaan kun Akaan kaupunginvaltuusto
vietti hiljaisen hetken Charlie Kirkin muistoksi https://www.aamulehti.fi/uutiset/art-2000011523016.html3003390