https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/7c89bd72-65b5-42e9-89f3-5d9ecd7e881b?_gl=1*lskltn*_ga*MTg3MTMwNjA5NC4xNzU5MjE1NzI1*_ga_3L539PMN3X*czE3NTkyMTU3MjQkbzEkZzEkdDE3NTkyMTY0MzUkajU2JGwwJGgw
Ruotsin tyyliä jo
16-vuotiasta ammuttiin useita kertoja Töölössä
23
352
Vastaukset
- Anonyymi
Töölön ampuja pakenee: Uhri 16-vuotias
Teinipoikaan osui useita luoteja. Hän on sairaalahoidossa, mutta hänellä ei ole hengenvaaraa. - Anonyymi
Oliko ampuja matu?
- Anonyymi
Tai sitten kulmajousut.
- Anonyymi
"Lindholmin mukaan asunnossa oli paikalla useita nuoria henkilöitä. Hänen mukaansa paikalla ei ollut ”kasoittain ihmisiä”, vaan kyse oli muutamien henkilöiden seurueesta."
"seurue" on avainsana. - Anonyymi
Matujengit linnaan muutamiksi vuosiksi ja sen jälkeen palautus sinne mistä ovat tulleetkin. Samoin mustalaisille kunnon rangaistukset ja kova kuri jossain työsiirtolassa että työnteko alkaisi kiinnostaa. Eivät muuten opi ikinä.
- Anonyymi
Asehulluilta magalaisilta luvat pois!
- Anonyymi
Onko Halla-ahon alibi jo tarkistettu? Riikallakin taisi olla häiriintyneitä aseajatuksia?
- Anonyymi
Onko mt-ongelmasi pahakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko mt-ongelmasi pahakin?
Ei, en haaveile ihmisten ampumisesta.
Sen takia minusta ei ole persuksikaan.
- Anonyymi
Haaveilla saa mistä vaan, mutta tositoimiin ei aina kannata ryhtyä.
- Anonyymi
Peukkulassa on väkivaltaista
- Anonyymi
Minulla on tässä näppiksen vieressä Töölön Ylipoliisimestarilta salaa saamani poliisiraportti.
Siinä tapahtumaketju kuvataan varsin tarkoin. Suorastaan täydellisesti.
Ampumisen suoritti valkoihoinen, suorastaan albiino ammattitappaja automaattiaseellaan. Huutaen valkoisen ylivallan iskulauseita.
Mukana kannustamassa olivat koko Perussuomalaisen puolueen puoluejohto ja sen näkyvimmät muut jäsenet.
Tämän vahvistaa koko eteläsuomen poliisikunta silminnäkijälausunnoissaan.
Nyt olisi suuren voimannäytön ja voimankäytön paikka. Voimmeko sallia persun elää?
Olen itse valmis henkilökohtaisesti johtamaan marssia ja machinegunien mylvintää.
PÄIVI L- Anonyymi
Olet sekaisin
- Anonyymi
missä peukku sillä ongelma,
- Anonyymi
Missä peukku, siellä Persu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä peukku, siellä Persu.
Missä peukku, niin siellä vihervassu mahdollistaa käytön
- Anonyymi
Pientä paukuttelua vain. Ketään ei edes kuollut, joten ei ylitä edes uutiskynnystä.
- Anonyymi
Taas Persu on saanut aseen käsiinsä.
Persut peukuttaa eniten ja jälki on rumaa. - Anonyymi
Ei ole ruotsin tyyliä ampua ketään vaan tyylin omistavat rikolliset jotka käyttävät ruotsin maata hyväkseen ammuskelelemassa toisiaan . Siis ei mitenkään ruotsin malli vaan laukussa kiellettyä Ruotsissa. Kaikki ampumiset, mutta eräöt eivät kunnioita lakeja.
- Anonyymi
Mamu roadmamujen keskinäisiä juttuja
- Anonyymi
Linkin voi yleensä lopettaa tuohon huutomerkkiin (jota siis ei kirjoiteta) eli tässä tapauksessa viimeinen merkki olisi "b".
- Anonyymi
Lyhytvuokrauskämppään tilattiin peukkua, mutta maksajasta epäselvyyttä niin sliipattu diileri näpäytti teinijullia, mitä niskoittelusta maksun suhteen seuraa ens kerralla lähteekin sitten nirri.
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1121681Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581232
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771181