Pelkääkö ihmise että avioero tarttuu? Ku mulle tuli ero ihan puuntakaa ,liitto ollu kestäny yli 20v, kun se tuli julki niin kaikki kamut vähän niinkuin hävis ja kaikilla oletus että minä aiheutin liiton hajoamisen vaimoa säälitään kauheasti ja kysellään kuin voit,mutta kun mä en oikein viitsis kertoa kuin kaikki meni ja kuka on syypää mihinkin,mut se vaan jurppii kun kukaan kaveri ei ole vaivautunut kysyy kuin menee,yksin oon pyöritelly ajatuksia valvonu öitä ja miettiny,mutta nythän näki että ei ole ollut oikeita kavereita,ne kyl tuntee mut ja tietää että en ole ekana ruinaamassa apua,mä oon aina auttanu ja jelpannu kun joku on pyyäny näköjään takas ei saa
Pelkääkö ihmiset että avioero tarttuu
8
116
Vastaukset
- Anonyymi
Ilmeisesti pelkäävät. Jotkut pohtivat oikein julkkistenkin eroja, joten ilmeisen suuri pelko se on.
- Anonyymi
On tollane vähän säälittävää,vai onko liitot nykyään niin heikkoja ?
- Anonyymi
Olet ilmeisesti mies, vai tulkitsenko väärin? Jos olet, niin se varmasti selittää osan tuosta. Miesten ei usein oleteta edes haluavan puhua tunteistaan ja tuntemuksistaan, vaan oletetaan sen tuntuvan miehestä vähintään nololta, jos tuollaisia kyselee. Jos kavereistasikin vielä suurin osa on miehiä, niin eiväthän he nyt yleensä moisia kysele, kuin korkeintaan humalassa. Jos oma äitisikään ei ole kysynyt vointiasi, sitten pitäisin outona.
Jos olette kerta eronneet, niin mistä muuten tiedät mitä exältäsi kysellään?- Anonyymi
Oma äiti on muisti sairas .olen kyllä mies,tiedän kun joudutaan asuu vielä yhdessä sen aikaa kunminun asunto vapautuu,me ollaan kyllä puheväleissä ja ollaan satuu sovittua ositukset ja kaikki muutkin asiat,toisella on yläkerta ja toisella alakerta,on huvittavaa kun kaikki odottaa että riidellään nyt olla sulassa sovussa,elämä vaan nyt heitti vähän paskaa ropelliin,kyllä mä uskon jotta mäkin vielä hymyilen ja positivisuus palaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma äiti on muisti sairas .olen kyllä mies,tiedän kun joudutaan asuu vielä yhdessä sen aikaa kunminun asunto vapautuu,me ollaan kyllä puheväleissä ja ollaan satuu sovittua ositukset ja kaikki muutkin asiat,toisella on yläkerta ja toisella alakerta,on huvittavaa kun kaikki odottaa että riidellään nyt olla sulassa sovussa,elämä vaan nyt heitti vähän paskaa ropelliin,kyllä mä uskon jotta mäkin vielä hymyilen ja positivisuus palaa
Jos häneltä kysellään tuollaisia sinun kuultesi ja sinulle ei sitten mainita mitään, niin tuollainen on kieltämättä todella erikoista käytöatä.
- Anonyymi
Noihin on parempi ol puuttumatta sen enempää mä totesin kaverille vaan et mua on ihan turha syyttää kun tyttären äidin luota läksin sanoin vaan et te ette sitä vielä tunne mu opitte tuntemaan kyllä kun ei voi mulle enään kiukutella
- Anonyymi
Eronnut mies koetaan uhaksi ystäväpariskuntien miesten taholta, koska eronnut mies saattaa vietellä heidän naisiaan. Ystäväpariskuntien naisten taholta eronnut mies koetaan pahaksi mieheksi, koska rikkoi parisuhteensa - naisissahan tunnetusti ei ole mitään vikaa koskaan, joten se on aina mies joka aiheuttaa eron. Näistä toisiaan vahvistavista syistä seuraa että erotapauksessa ystäväpariskunnat pääosaltaan siirtyvät eronneen naisen ystäviksi ja siis haamuttavat eronneen miehen.
Mutta, muutamien kuukausin päästä erosta, osa ystäväpariskuntien naisista ihan jonottaa päästä antautumaan eronneelle miehelle. Herra ottaa ja herra antaa. Tasan ei käy onnellisuuden lahjat. Puhumattakaan siitä että eronnut mies on saattanut peuhata ystäväpariskuntien naisten kanssa silloin kun nämä olivat peuhaamisen arvoisia. Kertomuksesi on vähän omituinen?
- mistä sinä tiedät, kuinka paljon vaimoa säälitellään ja mitä häneltä kysellään?
- kenelle sinä kertoisit miten kaikki meni, jos sinulta kamut hävisi?
-kerrot, että kaverit tuntee sut, vaikka toteat, ettei sinulla ole kavereita
Pari neuvoa:
- eronneille miehille on ryhmiä, joissa voi käydä juttelemassa, niin ei tarvitse yksin miettiä
- nyt täytyy ruveta hankkimaan uusia kavereita
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP palauttaa Suomen kansalle kulta-ajat
Hyvinvointivalto on pääosin SDP:n ja osin myös Maalaisliiton rakentama. Hyvinvointivaltion ylläpito edellyttää oikeude14913158Aamun Riikka: työttömyydessä lähestytään viime laman synkintä vaihetta
Nopeasti mentiiin upean Marinin hallituksen ennätystyöllisyydestä toiseen ääripäähän, kohti Suomen historian kurjimpia t729601Älkää vassarit kuvitelko, että Marinin kulta-ajat palaavat
Vaikka demarit voittaisivat seuraavat vaalit, se ei palauta Marinin taskut-täyteen-kelasta-aikaa takaisin, ei voi eikä h949094Suomen velka kasvoi ennätysvauhtia - Mäkynen repostelee
– Velka kasvoi eniten tilaston historiassa, Mäkynen kirjoittaa. – Vuoden 2025 toisella neljänneksellä selvästi eniten k187734Giorgia Meloni vs Riikka Purra
Kyllä Italian pääministeri on kauniimpi ja seksikkäämpi, kuin Suomen valtiovarainministeri Riikka Purra. Mitä jotkut näk386714Johtuuko vasemmistolaisten inho kristinuskoa kohtaan heidän islamin uskostaan?
Tätä jäin pohdiskelemaan.1476134Ohhoh. Kokoomusvirkamiehen mukaan Suomessa ei ole työttömyyskriisiä
Kun kokoomuksen johtama hallitus epäonnistuu täydellisesti talouspolitiikassaan, niin aikaisemmin erittäin pahaksi määri153114En lähde armeijaan enkä siviilipalvelukseen
Maanantaina telkan uutisissa toistamiseen kerrottiin tästä luuserista, joka kärsii muka "masennuksesta", mutta nauraa rä3911189Aikuisten säälittävä käytös
Mikä mahtaa aikuisia hiertää ja mistä näin kovaa että alaikäisen pahoinpitelyn jälkeen vielä kirjotellaan täällä. Sana v71133YLE: Stora Enso Imatra aloittaa yyteet
www.hs.fi/talous/art-2000011528377.html Yle: Stora Enso aloitti muutosneuvottelut Imatran-tehtailla Metsäteollisuus|Yl84980