Mies luuli minua huoraksi!

Anonyymi-ap

Eilen tapahtui jotain sellaista etten olisi ikinä voinut uskoa.

Mieheni oli työpaikkansa syyspäivillä ja odottelin häntä illan suussa kotiin. Olin tehnyt komeron siivousta ja lajitellut roskiin meneviä vaatteita. Ajattelin heittää laatikollisen vaatteita roskiin ja vedin päälleni vanhan takin joltain teiniajoilta koska se oli löytynyt komerosta ja ulkona satoi.

Roskakatos sijaitsee vastapäätä toista taloa jossa asuu hieman villimpää väkeä ja näin nytkin jonkun hahmon rapun syvennyksessä kusella. Kävelin nopeasti ohi kun hahmo huikkasi perääni "otatko huora suihin 50 eurolla?" Ääni kuulosti tutulta ja kun käännyin, näin kauhukseni mieheni housut kintuissa ja seisova penis kädessä.

Mieheni meni ihan valkoiseksi kun tajusi että se olin minä vieraassa takissa ja alkoi takeltelemaan jotain hyvästä vitsistä ja väittämään että oli jostain telkkariohjelmasta nähnyt samanlaisen kohtauksen.

Jätin laatikon siihen ja juoksin kotiin. Mies tuli jonkun ajan päästä laatikon kanssa perässä ja oli kuin mitään ei olisi tapahtunut. En puhunut mitään vaan painuin sänkyyn itkemään. Mies yritti tulla viereen mutta meni sohvalle nukkumaan kun tiuskaisin ettei tällä huoralla nyt ole vastaanottoa. Aamulla oli lähtenyt töihin ja päivällä laittoi viestiä että menee auttamaan äitiään jossain talon maalauksessa.

En tiedä mitä teen kun mies palaa. En tiedä edes haluanko nähdä koko miestä enään. Tuntuu vaan niin pahalta... :(

12

443

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Noloo

• Anonyymi

Sinun palstaäijän juontaminen alkaa olla jo aika apaattista. Ootko nesteytyksen muistanu?

• Anonyymi

Kyllä munkin ukko huorittelee varsinkin kännissä aika helposti. En ole jaksanut asiasta tehdä numeroa kun selvinpäin on kuitenkin ihan ok.

• Anonyymi

Just curse he’s thing to green. Onpa raikas monologi, aloittajaäijä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Just curse he’s thing to green. Onpa raikas monologi, aloittajaäijä

Mitäs se nuppijumi taas kimittää? Joko on varmasti nyt ulistu ihan joka langassa? Mahtaa olla antoisa elämä kun lässyttää samaa aamusta iltaan jossain s24 palstalla. Täytyy olla kyseessä jokin neuroottinen itseprojisoija/persoonallisuushäiriöinen maanikko. Ehkä myös jollain tapaa jakautunut mieli.

• Anonyymi

Muistitko naisia esittäen tärkeitä yhteiskunnallisia keskusteluita ylläpitävä palstaäijä laittaa sekä housut että puseron? Säväyttävä yhdistelmä on. T naiselta

• Anonyymi

Äitis esittää naisia

• Anonyymi

Valehtelija! Olen lukenut tämän saman tarinan aiemmin jostain muualta. Ei ole tapahtunut sulle.

• Anonyymi

Ap on palstan haittaohjelma.

• Anonyymi

Jätä se sika.

• Anonyymi

No voi että.

• Anonyymi

No olisit ottanut suihin (jota muutenkin teet) ja olisit nyt 50€ rikkaampi... typerä nainen :D

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa

(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys
      Maailman menoa
      65
      2572
    2. Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.

Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs
      Ikävä
      241
      1585
    3. Kaivattusi nimi vol.3

Kaipaajankin nimi olisi kiva. 🥰
      Ikävä
      94
      1380
    4. 6 vkoa kulunut ilman sua

…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo
      Ikävä
      8
      901
    5. Viestisi kaipaamallesi ihmiselle

Mitä ajattelet tilanteestanne tänään?
      Ikävä
      65
      882
    6. Jotenkin se harmittaa

Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian
      Ikävä
      46
      700
    7. Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti

Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os
      Ikävä
      2
      652
    8. Haluan kysyä vain yhden asian

Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs
      Ikävä
      39
      579
    9. Mies aion pilata elämäsi

Ole hyvä vaan, olet ansainnut sen.
      Ikävä
      73
      562
    10. Kauneus on katsojan silmissä

Mitä kaunista sun silmät näkevät?
      Ikävä
      22