0,99€ ! Teen keittoja!
Ääs marketissa oli kahden kilon pussit perunaa ja porkkanaa
30
266
Vastaukset
- Anonyymi
Ostin kanssa. Mulla oli sipuleita kotona. Hävikkinä miinus 30% kananfileitä,neljällä eurolla.
Keitin perunat,porkkanat ja sipulit kasviliemen kanssa, soseutin, maustoin curryllä, savupaprikalla, suolalla ja pippurilla. Ja vähän muskottipähkinää. Silppusin kanafileet ja ruskistin pannulla, lisäsin keittoon. Pakkasesta myös pussi maissia, sopii kanan kanssa. Lopuksi purkki kookosmaitoa. 3 min. Ja koko kattila kanasoppaa!- Anonyymi
Namii.
- Anonyymi
Juurekset on hyvä pohja ja siihen vaan jotain proteiinia!
Hävikkituotteita,jos valmistaa samana päivänä.
Ja jos on mahku laittaa pakkaseen ylimääräinen annoksina.- Anonyymi
🤍✌🏼
- Anonyymi
Porkkanat ja perunat on loistava vihje näin satokauden päättyessä.
Aina kannattaa suosia edullisia sesonkituotteita kun kotimainen
tomaattikin on joi aivan hirmuhinnoissa näin syksyllä.- Anonyymi
Kyllä ja kaali myös.
Oli muuten 2 kilon porkkanapussikin s-market..potut otin käsipotuista laarista 8 kpl..hinta löytyy kuitista motta ei se paljon ollu s marketit rokkaa..
- Anonyymi
Oletko kokeillut laittaa keitettyjä kasveja sekoitinmyyllyyn ja sitten lisätä hieman nestettä?Muusin ei tarvitse olla aina perunoista tehtyjä. Lisäämällä esim. herneitä keittoon siitä saadaan lähes muusi.
Oikein hyvää jatkoa ja matkaa sinne elintarvikkeiden pariin. Anonyymi kirjoitti:
Oletko kokeillut laittaa keitettyjä kasveja sekoitinmyyllyyn ja sitten lisätä hieman nestettä?Muusin ei tarvitse olla aina perunoista tehtyjä. Lisäämällä esim. herneitä keittoon siitä saadaan lähes muusi.
Oikein hyvää jatkoa ja matkaa sinne elintarvikkeiden pariin.Kyllä olen. Olen surauttanut yhtä sun toista ja luonut ainakin omasta mielestäni kulinaarisia herkkuja. Pyreitä ja muusseja.
Kerran surautin isäni pyytämät ahvenet myllyssä ja laitoin kiinalaista kalakastiketta ja osterikastikettakin. Tuli oivat kalapyörykät... a la oriental. Massan pyöritin jauhoissa sitten kananmunissa ja sitten ikiaikaiset vaalean leivän jälkeiset korppujauhot (köyhä käyttää kaiken hyväksi)... niissä pyöritettiin lopuksi.. sitten uunitus..- Anonyymi
P.ervokki kirjoitti:
Kyllä olen. Olen surauttanut yhtä sun toista ja luonut ainakin omasta mielestäni kulinaarisia herkkuja. Pyreitä ja muusseja.
Kerran surautin isäni pyytämät ahvenet myllyssä ja laitoin kiinalaista kalakastiketta ja osterikastikettakin. Tuli oivat kalapyörykät... a la oriental. Massan pyöritin jauhoissa sitten kananmunissa ja sitten ikiaikaiset vaalean leivän jälkeiset korppujauhot (köyhä käyttää kaiken hyväksi)... niissä pyöritettiin lopuksi.. sitten uunitus..Minulla ei ole varsinaista surautinta, mutta on sellainen kahvasta nyhdettävä vimpain, jossa on pyörivät terät sisällä. Se on kuin vetäisi Jonseredia käyntiin. Ei tarvitse montaa kertaa kiskoa, niin pienenee sipulit sun muut mitä sinne on laitellut.
- Anonyymi
P.ervokki kirjoitti:
Kyllä olen. Olen surauttanut yhtä sun toista ja luonut ainakin omasta mielestäni kulinaarisia herkkuja. Pyreitä ja muusseja.
Kerran surautin isäni pyytämät ahvenet myllyssä ja laitoin kiinalaista kalakastiketta ja osterikastikettakin. Tuli oivat kalapyörykät... a la oriental. Massan pyöritin jauhoissa sitten kananmunissa ja sitten ikiaikaiset vaalean leivän jälkeiset korppujauhot (köyhä käyttää kaiken hyväksi)... niissä pyöritettiin lopuksi.. sitten uunitus..Kala on rohkea valinta.
- Anonyymi
Lantut ja nauriit ne miehet tiellä pitää.
jaa missä?
No samassa vessassa.Kaskinauriita ja lanttulaatikkoa= laksatiiviset vaikutukset? onko yleistä? mulle kaffee ja vihree tee tekee noita..laksatiivisia vaikutuksia.
- Anonyymi
Elämä on ruokaa 🤍
- Anonyymi
Jokin aika sitten oli hernekeittoa. Positiivinen yllätys. Erilaiset sosekeitot on ihan OK.
- Anonyymi
Muistan vielä sellaisenkin aikakauden, kun yhdeksälläkymmenelläyhdeksällä sentillä sai jopa viiden kilon pussin perunoita. Silloin pysyi pienellä rahalla tärkkelyksessä.
- Anonyymi
Tupauuno on innoissaan!
- Anonyymi
Perunoista tehty perunamuusi on hyvää, keittiön väki osaa tehdä hyvän perunamuusin. Se on vähän voin makuinen ja siinä on hieman suolaa. Voi tai juustolevitesilmän avulla siitä saadaan arvosanalla Bueno ++ varustettu tuote.
Perunamuusi sopii todella moneen kasvisperäisenä kylkiruoaksi. Ja siihen voi tulla hyvä suhde sen takia, että se maistuu niin hyvältä ja omaa napakkuutta suutuntumassa. - Anonyymi
Minä lähden nyt ostamaan cooperin testiä varten 12 coopia. Lisäksi ostan lantun tai nauriin, jonka pilkon uuniin öljyn ja mausteiden kanssa pehmenemään.
- Anonyymi
Täytyy olla aikamoinen pölvästi kun..tai no anti olla!
- Anonyymi
Sain lantun halkaistua. Oli iso homma. Siinä men puolet coopeista. Pitää huomenna jatkaa projektia, kun en muista enää mitä olin tekemässä.
- Anonyymi
Samalla rahalla olisi saanut tölkin lageria
- Anonyymi
Ämpäri täynnä juureksia kuten perunaa, sipulia, porkkanaa hintaan yht 5:- keitto ym tarpeisiin K-Superhypermarket joo.
- Anonyymi
Ei leipäjonossa ole pakko käydä , kyllä ruokaa halvalla tulee kun vaan viitsii keitellä itse.Se on taitolaji katsoa mitä tekee ja ostaa.
- Anonyymi
Vai taitolaji😝😂🤦
- Anonyymi
Hyviin raakaaineisiin kannattaa satsata.
- Anonyymi
Joskus, jos siis vaurastun, ostan kyssäkaalin.
- Anonyymi
Porkkanaa reppuun ja halosta kaaliin!
- Anonyymi
Jos makaroonilaatikon laittaa uuniin siitä saa huomattavasti maittavampaa kuin mikroaaltouunissa lämmitetystä makaroonilaatikosta. Nyt ei ole muuta kuin chili pippuriseosta viimeistelemään suutuntumaa, mutta sekin on ihan OK. Muutoin ehkä sipulimurska ja mahdollisesti sinappi olisi hyviä lisiä makukokonaisuuksiin.
- Anonyymi
Mutta maistuuko se yhtä hyvältä kun -30% tarjouksen wieninleike.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Erään T miehen viimeinen aloitus tänne
Moi Olen kirjoittanut täällä säännöllisesti yli 5 vuotta. Kaivannut kuten kuuluukiin, mutta myös unohdellut ja selvitel353385Sanna vaihteeksi Australian "60 minuuttia" ohjelmassa
Kansanvälinen superstaramme esiintyi tällä kertaa toisella puolen maapalloa esitettävässä ohjelmassa. Kiinnostus on kova1302424Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v241927Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen71520Yritän saada sinut pois mielestäni ja ajatuksistani nainen
Turhaan. Mitä enemmän yritän, sitä enemmän haluan sinut ja sinua. Miten voitkaan olla niin ihana ja tuntua niin hyvältä.721505Nyt meni maku vas.liittoon, kun vaativat minimituntipalkkaa lakiin
Sehän tarkoittaa samalla myös maksimituntipalkkaa, koska kun laki on kerran laadittu, niin sitä on vaikea muuttaa. Työma541310- 621147
Leikitään tavuleikkiä
Millaiset nimitavut muodostuvat jos yhdistät oman etunimesi ensimmäisen tavun ja kaipaamasi ihmisen etunimen ensimmäisen661142Mun on pakko uskaltaa
Mikäköhän olisi pahin skenaario, jos vain laittaisin hänelle viestin, et haluan jutella meistä? Se, että hän vastaisi, e521100- 611011