Nainen löytää aina miehen.

Anonyymi-ap

Kysymys on vain siitä kenet nainen kelpuuttaa.

13

556

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Kyllä löytää. Mun kohdalla ollut näin. Kyse ei kuitenkaan ole ollut kelpuuttamisesta, vaan siitä että kenen kanssa suht lyhyessä ajassa on tullut tärkeä. Tätä on ollut luomassa se mitä minä ihmisenä olen ja mitä hän ihmisenä on. Miellytämme toistemme silmää mutta meillä on myös hyvin samankaltainen menneisyys, tunneilmaisu ja ajatuksen juoksu. Rauhallisia ja herkkiä molemmat. Kyse ei ole ollut kelpuuttamisesta vaan luonnollisesta yhteensopivuudesta, jonka olemme yhdessä havainneet. Kyse oli myös sattumisesta eräänä päivänä samaan paikkaan samaan aikaan.

• Anonyymi00002

Ei välttämättä.

Minulla ei ole kovinkaan suuret vaatimukset miehelle vaan riittää, kun mies on normaalipainoinen, absolutisti ja savuton.

Eipä näytä sellaista miestä löytyvän jossa olisi kaikki nuo ominaisuudet. 👎🏽

• Anonyymi00003

Vai ei kovinkaan suuret vaatimukset? Näkyyhän ne olevan.

• Anonyymi00005

Miksi pitäisi olla absolutisti?

• Anonyymi00009
        Anonyymi00005 kirjoitti:

Miksi pitäisi olla absolutisti?

Minä olen absolutisti, joka ei käytä alkoholia, tupakkaa eikä mitään muitakaan päihteitä niin miksi luulet, että minä ottaisin minun puolisoksi jonkun sellaisen joka käyttää alkoholia eikä näin ollen jaa yhteisiä elämänarvoja minun kanssa?

Olen sen verran paljon katsellut alkoholin vaikutuksen alaisena olevia ihmisiä, että en sitä kyllä tee enää näin aikuisiällä vaan vaadin että minun puolison on oltava absolutisti, kuten minäkin olen.

• Anonyymi00011
        Anonyymi00003 kirjoitti:

Vai ei kovinkaan suuret vaatimukset? Näkyyhän ne olevan.

Minä olen normaalipainoinen, absolutisti ja savuton niin miksi minun pitäisi ottaa joku joka ei yllä näihin samoihin saavutuksiin kuin minä? 🤔 Onko vähän kaksinaismoralismia ilmassa, että naisen pitää olla hoikka kuin vitsa, syödä kuin mies ja yltää moneen muuhunkin aivan älyyttömään vaatimukseen samaan aikaan, kun miehiltä ei saisi vaatia yhtään mitään?👎🏽

• Anonyymi00004

Pitkälti näin, mutta ei aina.

• Anonyymi00006

Eivät kelpuuta nykypäivänä enää juuri ketään, vaatimukset on taivaissa ja sosiaalinen media käristänyt muutenkin aivot. Ei siis yllätä että on yksinäisyysepidemia meneillään.

• Anonyymi00007

Tietenkään itse ei tarvitse kelpuuttaa kaikkia!

Me jokainen olemme erilaisia, ja jokaisella on omat arvot joiden mukaa kukin elää.
      Joten: vakka aina loytää kantensa kun vain viitsii nähdä etsiä ja valita.

Siksi meille on annettu aivot jota käyttää sekä itsensä että ystävänsa parhaaksi.

• Anonyymi00008

Se on hyvä öitä

• Anonyymi00010

Myös mies löytää aina naisen. Kysymys on vain siitä kenet mies kelpuuttaa, vai kelpuuttaako ketään.

• Anonyymi00013

Tuo on kyllä totta, että mies löytää aina naisen, jos laskee parinvalintakriteerejä riittävän matalalle. Mutta se onkin sitten asia erikseen että minkälainen parisuhde siitä seuraa, kun yksilö on valinnut kumppanin pelkästään sillä parinvalinta kriteerillä että "kunhan nyt vain jonkun tuohon vierelle saa" ja pariskunnalla on vaikka täysin erillaiset elämänarvot yms, sellainen parisuhde tuskin kestää loppuelämän ajan. Tai jos kestääkin jollain ihmeen ilveellä niin sellainen suhde tuskin on kauhean onnellinen.👎🏽

• Anonyymi00012

Nainen voi kelpuuttaa mutta mies ei huoli.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      115
      6157
    2. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      59
      5103
    3. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      60
      4228
    4. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      96
      3819
    5. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      10
      3596
    6. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      119
      3141
    7. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      52
      2536
    8. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2469
    9. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      64
      2217
    10. Persut pettävät ja valehtelevat aina

Petoksistahan jää kiinni kuten olemme persujen kannatusromahduksesta nähneet, mutta siitä huolimatta persut jatkavat val
      Maailman menoa
      23
      1561
    Aihe