Voisitteko tulla auttamaan mua mattojen pesussa...Tahtoo ihan vähän seuraa...et homma hoituis kunnolla...:o))) Tulkaa jo..
Hei Sä ihana siellä..Tai moni ihana..
48
703
Vastaukset
- Kätsy ;)
Meinaatkos ihan rannalla matot sipasta?
Voi kun se oliskin ihanaa päästä oikeen rannalle mattopyykille :)
Meillä kun viedään vaan pesulaan :/
Pääsee helpommalla :D
*en oo laiska en* :D- quistis
ja koska et ole laiska niin tuu auttaa...Nää porukat täällä vain kääntää kylkee..:o(
quistis kirjoitti:
ja koska et ole laiska niin tuu auttaa...Nää porukat täällä vain kääntää kylkee..:o(
täällä mä ainaki laiskottelen..... ei vaan matot ne mun kans pitäis pestä.....:))))))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
täällä mä ainaki laiskottelen..... ei vaan matot ne mun kans pitäis pestä.....:))))))))
tekemättömät työt on sitten niin raskaita:o(
quistis kirjoitti:
tekemättömät työt on sitten niin raskaita:o(
ne on...... pitäis vaan alkaa tekeen ni ois äkkiä pois päiväjärjestyksestä.......:)
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
ne on...... pitäis vaan alkaa tekeen ni ois äkkiä pois päiväjärjestyksestä.......:)
tääl apua huutelinkin..Heh..Vauhtia vain käyn ottamassa:o))
quistis kirjoitti:
tääl apua huutelinkin..Heh..Vauhtia vain käyn ottamassa:o))
hyvä et saa vähän vauhtia......:))))
- quistis
BBrunetti kirjoitti:
hyvä et saa vähän vauhtia......:))))
täällä huuhaalla saa välil sellasta kyytiä,et huh,huh;o))))
- Kätsy ;)
quistis kirjoitti:
Mielelläni tulisin mut nyt ei kerkiä :)
Pitää muksut saada kohta nukkumaan ja ite valmistautua iltaa varten :D
Tää mamma lähtee bilettämään :DD - quistis
Kätsy ;) kirjoitti:
Mielelläni tulisin mut nyt ei kerkiä :)
Pitää muksut saada kohta nukkumaan ja ite valmistautua iltaa varten :D
Tää mamma lähtee bilettämään :DDtoi kelpaa syyksi...Heh et kai sentään muksuja viel yöunille;o))
- Kätsy ;)
quistis kirjoitti:
toi kelpaa syyksi...Heh et kai sentään muksuja viel yöunille;o))
Hihii se vielä puuttuis :D
No ei kun päikkäreille ja sitte ite vedän lonkkaa täs sen aikaa ja mietin mitä päällesä tyrkkäis kun on niin helvatan kuuma :/
Ja kun isäntä tulee kotiin ni sitte suihkuun ja pärstäkerroin uusiks (pakkelia pakkelia) ja sitte tuo katras heittää mut kyseiseen bilepaikkaan :D
Ja onneks mun kultainen äiti tulee sitte huomena palleroiden kanssa niin saan vetää taas lonkkaa ja potea mahdollista pääkipua :D - quistis
Kätsy ;) kirjoitti:
Hihii se vielä puuttuis :D
No ei kun päikkäreille ja sitte ite vedän lonkkaa täs sen aikaa ja mietin mitä päällesä tyrkkäis kun on niin helvatan kuuma :/
Ja kun isäntä tulee kotiin ni sitte suihkuun ja pärstäkerroin uusiks (pakkelia pakkelia) ja sitte tuo katras heittää mut kyseiseen bilepaikkaan :D
Ja onneks mun kultainen äiti tulee sitte huomena palleroiden kanssa niin saan vetää taas lonkkaa ja potea mahdollista pääkipua :Dtosi kivaa tiedossa:o))) Nyt kyl tekis mieli bilettää ja tosi rankasti...Ottasin kyl ihan persukkeet olalle,,,;o)) Mul ei edes lastenhoito huolia,kun ovat jo niin isoja:o))
- Kätsy ;)
quistis kirjoitti:
tosi kivaa tiedossa:o))) Nyt kyl tekis mieli bilettää ja tosi rankasti...Ottasin kyl ihan persukkeet olalle,,,;o)) Mul ei edes lastenhoito huolia,kun ovat jo niin isoja:o))
No eiku baanalle vaan :D
Mikäs sen mukavampaa kun aloittaa ilta jossain terassilla ja siitä jatkaa etiäpäin minne nokka näyttää :D - quistis
Kätsy ;) kirjoitti:
No eiku baanalle vaan :D
Mikäs sen mukavampaa kun aloittaa ilta jossain terassilla ja siitä jatkaa etiäpäin minne nokka näyttää :Dmuuta...Voihan,,,Milloin viimeksi olinkaan terassilla...No mut viedään perjantaina...Onneksi on ystäviä:o)))
- Kätsy ;)
quistis kirjoitti:
muuta...Voihan,,,Milloin viimeksi olinkaan terassilla...No mut viedään perjantaina...Onneksi on ystäviä:o)))
Hauskan kuulosta että "viedään" :DDDD
Voikun joku veis mutkii joskus :D vaikka oikein pakottais terassille ;)
Mäkään en meinaa ole ollu tänä kesänä yhelläkään terassilla vielä :/ olis varmaa jo korkee aika :O - quistis
Kätsy ;) kirjoitti:
Hauskan kuulosta että "viedään" :DDDD
Voikun joku veis mutkii joskus :D vaikka oikein pakottais terassille ;)
Mäkään en meinaa ole ollu tänä kesänä yhelläkään terassilla vielä :/ olis varmaa jo korkee aika :Oraahaa ihan...Mä olin varmasti terassilla viimeks parikymppisenä ja mun poikani on nyt sen ikäinen:(
Ystävä sitä mieltä et mä tarvitsen silmän tuokaa ja muutenkin tuuletusta aivoille...
- kaupunki
mikä kunta? Tulossa jo!!
- quistis
tavataan huuhaan mattolaiturilla...:o)))
- nainen!!
quistis kirjoitti:
tavataan huuhaan mattolaiturilla...:o)))
Tyrmäys tuli,vaikka apua tarjosin!
- quistis
nainen!! kirjoitti:
Tyrmäys tuli,vaikka apua tarjosin!
et noin ajattelet..Ihan osoitteenkin annoin;o)))
- eijarina
Niin lujaa kun vain pääsen!! Ellen kupsahda helteeseen ennen perille pääsyä!
- quistis
jos sieltä aiot juosta niin ota ainakin juomaa mukaan;o))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
jos sieltä aiot juosta niin ota ainakin juomaa mukaan;o))))
siit jokunen maratooni kun tääl sinne hilppaisisin juosten, ei taitas kunto ihan kestää eikä varmaan auttas juominenkaan mut riittäiskö se jos oon hengessä mukana sulla?
- quistis
eijarina kirjoitti:
siit jokunen maratooni kun tääl sinne hilppaisisin juosten, ei taitas kunto ihan kestää eikä varmaan auttas juominenkaan mut riittäiskö se jos oon hengessä mukana sulla?
riittää tämän kerran,mut ensi kerralla tuut kyl oikeesti auttamaan:o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
riittää tämän kerran,mut ensi kerralla tuut kyl oikeesti auttamaan:o)))
ihan oikeesti et tuun sit kun tarvit. Varovainen eteneminen tietyissä asioissa on aina paikallaan... niinku nyt helteessä.
- quistis
eijarina kirjoitti:
ihan oikeesti et tuun sit kun tarvit. Varovainen eteneminen tietyissä asioissa on aina paikallaan... niinku nyt helteessä.
niinkuin helteessä...Ja mattojen pesun aloituksessa ja kaikessa;o)) Hyvä kämppis:o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
niinkuin helteessä...Ja mattojen pesun aloituksessa ja kaikessa;o)) Hyvä kämppis:o)))
varmaan menee tänäänkin että älä ihmettele jos ei "kotona" välillä näy! Kyl mä poikkeilen:
- quistis
eijarina kirjoitti:
varmaan menee tänäänkin että älä ihmettele jos ei "kotona" välillä näy! Kyl mä poikkeilen:
vain kuntoa....Tuus Säkin tonne nakurannalle uimaan:o))
- eijarina
quistis kirjoitti:
vain kuntoa....Tuus Säkin tonne nakurannalle uimaan:o))
jo tulla ja lujaa sittenkin. Olit just kävässy siel ennen mua.
- quistis
eijarina kirjoitti:
jo tulla ja lujaa sittenkin. Olit just kävässy siel ennen mua.
Hemmetti on toi Uuno niin vetovoimainen et unohdin kokonaan mattojen pesunkin..Ja niin vanhakin kun koko mies viel on:o))
- eijarina
quistis kirjoitti:
Hemmetti on toi Uuno niin vetovoimainen et unohdin kokonaan mattojen pesunkin..Ja niin vanhakin kun koko mies viel on:o))
sil just sanomassa etten ala..
- quistis
eijarina kirjoitti:
sil just sanomassa etten ala..
nyt ma ei jymmarra mitaan:o//
- eijarina
quistis kirjoitti:
nyt ma ei jymmarra mitaan:o//
sä oot aina mua nopeempi ja mä saan sit kipittää perässä, niinku nyt uimaan.
- quistis
eijarina kirjoitti:
sä oot aina mua nopeempi ja mä saan sit kipittää perässä, niinku nyt uimaan.
heh..Sähän se viipotat niin et mä olen ihan pää pyörällä.Eilenkin luulin et olet jo pehkuissa ja supittelin hiljaa,mut Sä tulitkin jonkun jannun luota;o))))
- eijarina
quistis kirjoitti:
heh..Sähän se viipotat niin et mä olen ihan pää pyörällä.Eilenkin luulin et olet jo pehkuissa ja supittelin hiljaa,mut Sä tulitkin jonkun jannun luota;o))))
oli vaan toi eilinen ilta mahdollisesti, kai, kenties...Saa nähdä.
- quistis
eijarina kirjoitti:
oli vaan toi eilinen ilta mahdollisesti, kai, kenties...Saa nähdä.
on savolaisia piirteitä...Se vain ,jos ,saas nyt...Heh:o))
- eijarina
quistis kirjoitti:
on savolaisia piirteitä...Se vain ,jos ,saas nyt...Heh:o))
eihän sitä ikinä tie minkä kiven takana se piru istuu ja voi sattua vaikka mitä!!!
- quistis
eijarina kirjoitti:
eihän sitä ikinä tie minkä kiven takana se piru istuu ja voi sattua vaikka mitä!!!
pikkupiru usein olkapäälläni...Mut me tullaan juttuun:o)) Se demonii...Tiedäthän;o)
- eijarina
kyl tunnen oikein hyvinkin! Tarvis jonkun näkösen pikku avustajan tukemaan erästä ystäväämme.
- quistis
ja tukee...Kerro enemmän:o)))
- eijarina
quistis kirjoitti:
ja tukee...Kerro enemmän:o)))
on parempi paikka sille. Katotaan sit myöhemmin, lähe sä vaiks uimaan niin mä meen tonne olemaan valmiina kun tarvitaan. Tuun sit perässä uimaan tai mistä sut sit taas löytääkin.
- quistis
eijarina kirjoitti:
on parempi paikka sille. Katotaan sit myöhemmin, lähe sä vaiks uimaan niin mä meen tonne olemaan valmiina kun tarvitaan. Tuun sit perässä uimaan tai mistä sut sit taas löytääkin.
näin ja sano terkut...Lämpöiset sellaiset:o)))
- sydänystävä
jo tulossa,tuukko sit mun mattoja pesee? ;))
- quistis
Sä autat mua ja mä autan Sua..Niin se menee:o)))
- kippari1
voinnut muuten tulla mut meni kokopäivä taas niin nopee ettei huomannutkaan voi itkun itku:=((((
- quistis
nyt sit olis matotkin jo pesty..Enkä olis sortunu Uunon nakurannalle:o))
- kippari1
quistis kirjoitti:
nyt sit olis matotkin jo pesty..Enkä olis sortunu Uunon nakurannalle:o))
olla et olis löytänyt itsensä sieltä:=))
- quistis
kippari1 kirjoitti:
olla et olis löytänyt itsensä sieltä:=))
Mielenkiintoista:o)))
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu162320- 1682249
- 1131818
- 1491789
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4791399- 921215
- 551011
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa423942- 49921
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä237881