Hei Sä ihana siellä..Tai moni ihana..

quistis

Voisitteko tulla auttamaan mua mattojen pesussa...Tahtoo ihan vähän seuraa...et homma hoituis kunnolla...:o))) Tulkaa jo..

48

703

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kätsy ;)

Meinaatkos ihan rannalla matot sipasta?

Voi kun se oliskin ihanaa päästä oikeen rannalle mattopyykille :)

Meillä kun viedään vaan pesulaan :/

Pääsee helpommalla :D

*en oo laiska en* :D

• quistis

ja koska et ole laiska niin tuu auttaa...Nää porukat täällä vain kääntää kylkee..:o(

• quistis kirjoitti:

ja koska et ole laiska niin tuu auttaa...Nää porukat täällä vain kääntää kylkee..:o(

täällä mä ainaki laiskottelen..... ei vaan matot ne mun kans pitäis pestä.....:))))))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

täällä mä ainaki laiskottelen..... ei vaan matot ne mun kans pitäis pestä.....:))))))))

tekemättömät työt on sitten niin raskaita:o(

• quistis kirjoitti:

tekemättömät työt on sitten niin raskaita:o(

ne on...... pitäis vaan alkaa tekeen ni ois äkkiä pois päiväjärjestyksestä.......:)

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

ne on...... pitäis vaan alkaa tekeen ni ois äkkiä pois päiväjärjestyksestä.......:)

tääl apua huutelinkin..Heh..Vauhtia vain käyn ottamassa:o))

• BBrunetti
        quistis kirjoitti:

tääl apua huutelinkin..Heh..Vauhtia vain käyn ottamassa:o))

hyvä et saa vähän vauhtia......:))))

• quistis
        BBrunetti kirjoitti:

hyvä et saa vähän vauhtia......:))))

täällä huuhaalla saa välil sellasta kyytiä,et huh,huh;o))))

• Kätsy ;)
        quistis kirjoitti:

Mielelläni tulisin mut nyt ei kerkiä :)

Pitää muksut saada kohta nukkumaan ja ite valmistautua iltaa varten :D

Tää mamma lähtee bilettämään :DD

• quistis
        Kätsy ;) kirjoitti:

Mielelläni tulisin mut nyt ei kerkiä :)

Pitää muksut saada kohta nukkumaan ja ite valmistautua iltaa varten :D

Tää mamma lähtee bilettämään :DD

toi kelpaa syyksi...Heh et kai sentään muksuja viel yöunille;o))

• Kätsy ;)
        quistis kirjoitti:

toi kelpaa syyksi...Heh et kai sentään muksuja viel yöunille;o))

Hihii se vielä puuttuis :D

No ei kun päikkäreille ja sitte ite vedän lonkkaa täs sen aikaa ja mietin mitä päällesä tyrkkäis kun on niin helvatan kuuma :/

Ja kun isäntä tulee kotiin ni sitte suihkuun ja pärstäkerroin uusiks (pakkelia pakkelia) ja sitte tuo katras heittää mut kyseiseen bilepaikkaan :D

Ja onneks mun kultainen äiti tulee sitte huomena palleroiden kanssa niin saan vetää taas lonkkaa ja potea mahdollista pääkipua :D

• quistis
        Kätsy ;) kirjoitti:

Hihii se vielä puuttuis :D

No ei kun päikkäreille ja sitte ite vedän lonkkaa täs sen aikaa ja mietin mitä päällesä tyrkkäis kun on niin helvatan kuuma :/

Ja kun isäntä tulee kotiin ni sitte suihkuun ja pärstäkerroin uusiks (pakkelia pakkelia) ja sitte tuo katras heittää mut kyseiseen bilepaikkaan :D

Ja onneks mun kultainen äiti tulee sitte huomena palleroiden kanssa niin saan vetää taas lonkkaa ja potea mahdollista pääkipua :D

tosi kivaa tiedossa:o))) Nyt kyl tekis mieli bilettää ja tosi rankasti...Ottasin kyl ihan persukkeet olalle,,,;o)) Mul ei edes lastenhoito huolia,kun ovat jo niin isoja:o))

• Kätsy ;)
        quistis kirjoitti:

tosi kivaa tiedossa:o))) Nyt kyl tekis mieli bilettää ja tosi rankasti...Ottasin kyl ihan persukkeet olalle,,,;o)) Mul ei edes lastenhoito huolia,kun ovat jo niin isoja:o))

No eiku baanalle vaan :D

Mikäs sen mukavampaa kun aloittaa ilta jossain terassilla ja siitä jatkaa etiäpäin minne nokka näyttää :D

• quistis
        Kätsy ;) kirjoitti:

No eiku baanalle vaan :D

Mikäs sen mukavampaa kun aloittaa ilta jossain terassilla ja siitä jatkaa etiäpäin minne nokka näyttää :D

muuta...Voihan,,,Milloin viimeksi olinkaan terassilla...No mut viedään perjantaina...Onneksi on ystäviä:o)))

• Kätsy ;)
        quistis kirjoitti:

muuta...Voihan,,,Milloin viimeksi olinkaan terassilla...No mut viedään perjantaina...Onneksi on ystäviä:o)))

Hauskan kuulosta että "viedään" :DDDD

Voikun joku veis mutkii joskus :D vaikka oikein pakottais terassille ;)

Mäkään en meinaa ole ollu tänä kesänä yhelläkään terassilla vielä :/ olis varmaa jo korkee aika :O

• quistis
        Kätsy ;) kirjoitti:

Hauskan kuulosta että "viedään" :DDDD

Voikun joku veis mutkii joskus :D vaikka oikein pakottais terassille ;)

Mäkään en meinaa ole ollu tänä kesänä yhelläkään terassilla vielä :/ olis varmaa jo korkee aika :O

raahaa ihan...Mä olin varmasti terassilla viimeks parikymppisenä ja mun poikani on nyt sen ikäinen:(
        Ystävä sitä mieltä et mä tarvitsen silmän tuokaa ja muutenkin tuuletusta aivoille...

• kaupunki

mikä kunta? Tulossa jo!!

• quistis

tavataan huuhaan mattolaiturilla...:o)))

• nainen!!
        quistis kirjoitti:

tavataan huuhaan mattolaiturilla...:o)))

Tyrmäys tuli,vaikka apua tarjosin!

• quistis
        nainen!! kirjoitti:

Tyrmäys tuli,vaikka apua tarjosin!

et noin ajattelet..Ihan osoitteenkin annoin;o)))

• eijarina

Niin lujaa kun vain pääsen!! Ellen kupsahda helteeseen ennen perille pääsyä!

• quistis

jos sieltä aiot juosta niin ota ainakin juomaa mukaan;o))))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

jos sieltä aiot juosta niin ota ainakin juomaa mukaan;o))))

siit jokunen maratooni kun tääl sinne hilppaisisin juosten, ei taitas kunto ihan kestää eikä varmaan auttas juominenkaan mut riittäiskö se jos oon hengessä mukana sulla?

• quistis
        eijarina kirjoitti:

siit jokunen maratooni kun tääl sinne hilppaisisin juosten, ei taitas kunto ihan kestää eikä varmaan auttas juominenkaan mut riittäiskö se jos oon hengessä mukana sulla?

riittää tämän kerran,mut ensi kerralla tuut kyl oikeesti auttamaan:o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

riittää tämän kerran,mut ensi kerralla tuut kyl oikeesti auttamaan:o)))

ihan oikeesti et tuun sit kun tarvit. Varovainen eteneminen tietyissä asioissa on aina paikallaan... niinku nyt helteessä.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

ihan oikeesti et tuun sit kun tarvit. Varovainen eteneminen tietyissä asioissa on aina paikallaan... niinku nyt helteessä.

niinkuin helteessä...Ja mattojen pesun aloituksessa ja kaikessa;o)) Hyvä kämppis:o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

niinkuin helteessä...Ja mattojen pesun aloituksessa ja kaikessa;o)) Hyvä kämppis:o)))

varmaan menee tänäänkin että älä ihmettele jos ei "kotona" välillä näy! Kyl mä poikkeilen:

• quistis
        eijarina kirjoitti:

varmaan menee tänäänkin että älä ihmettele jos ei "kotona" välillä näy! Kyl mä poikkeilen:

vain kuntoa....Tuus Säkin tonne nakurannalle uimaan:o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

vain kuntoa....Tuus Säkin tonne nakurannalle uimaan:o))

jo tulla ja lujaa sittenkin. Olit just kävässy siel ennen mua.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

jo tulla ja lujaa sittenkin. Olit just kävässy siel ennen mua.

Hemmetti on toi Uuno niin vetovoimainen et unohdin kokonaan mattojen pesunkin..Ja niin vanhakin kun koko mies viel on:o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

Hemmetti on toi Uuno niin vetovoimainen et unohdin kokonaan mattojen pesunkin..Ja niin vanhakin kun koko mies viel on:o))

sil just sanomassa etten ala..

• quistis
        eijarina kirjoitti:

sil just sanomassa etten ala..

nyt ma ei jymmarra mitaan:o//

• eijarina
        quistis kirjoitti:

nyt ma ei jymmarra mitaan:o//

sä oot aina mua nopeempi ja mä saan sit kipittää perässä, niinku nyt uimaan.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

sä oot aina mua nopeempi ja mä saan sit kipittää perässä, niinku nyt uimaan.

heh..Sähän se viipotat niin et mä olen ihan pää pyörällä.Eilenkin luulin et olet jo pehkuissa ja supittelin hiljaa,mut Sä tulitkin jonkun jannun luota;o))))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

heh..Sähän se viipotat niin et mä olen ihan pää pyörällä.Eilenkin luulin et olet jo pehkuissa ja supittelin hiljaa,mut Sä tulitkin jonkun jannun luota;o))))

oli vaan toi eilinen ilta mahdollisesti, kai, kenties...Saa nähdä.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

oli vaan toi eilinen ilta mahdollisesti, kai, kenties...Saa nähdä.

on savolaisia piirteitä...Se vain ,jos ,saas nyt...Heh:o))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

on savolaisia piirteitä...Se vain ,jos ,saas nyt...Heh:o))

eihän sitä ikinä tie minkä kiven takana se piru istuu ja voi sattua vaikka mitä!!!

• quistis
        eijarina kirjoitti:

eihän sitä ikinä tie minkä kiven takana se piru istuu ja voi sattua vaikka mitä!!!

pikkupiru usein olkapäälläni...Mut me tullaan juttuun:o)) Se demonii...Tiedäthän;o)

• eijarina

kyl tunnen oikein hyvinkin! Tarvis jonkun näkösen pikku avustajan tukemaan erästä ystäväämme.

• quistis

ja tukee...Kerro enemmän:o)))

• eijarina
        quistis kirjoitti:

ja tukee...Kerro enemmän:o)))

on parempi paikka sille. Katotaan sit myöhemmin, lähe sä vaiks uimaan niin mä meen tonne olemaan valmiina kun tarvitaan. Tuun sit perässä uimaan tai mistä sut sit taas löytääkin.

• quistis
        eijarina kirjoitti:

on parempi paikka sille. Katotaan sit myöhemmin, lähe sä vaiks uimaan niin mä meen tonne olemaan valmiina kun tarvitaan. Tuun sit perässä uimaan tai mistä sut sit taas löytääkin.

näin ja sano terkut...Lämpöiset sellaiset:o)))

• sydänystävä

jo tulossa,tuukko sit mun mattoja pesee? ;))

• quistis

Sä autat mua ja mä autan Sua..Niin se menee:o)))

• kippari1

voinnut muuten tulla mut meni kokopäivä taas niin nopee ettei huomannutkaan voi itkun itku:=((((

• quistis

nyt sit olis matotkin jo pesty..Enkä olis sortunu Uunon nakurannalle:o))

• kippari1
        quistis kirjoitti:

nyt sit olis matotkin jo pesty..Enkä olis sortunu Uunon nakurannalle:o))

olla et olis löytänyt itsensä sieltä:=))

• quistis
        kippari1 kirjoitti:

olla et olis löytänyt itsensä sieltä:=))

Mielenkiintoista:o)))

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu
      Suomalaiset julkkikset
      16
      2320
    2. Mitä aiot sanoa, kun ja jos tapaatte seuraavan kerran?

Oletko päättänyt etukäteen?
      Ikävä
      168
      2249
    3. Archie ja Iida ero.

Suuri kohujen saattelema rakkaustarina on ohi?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      113
      1818
    4. Olen levoton takiasi

Enkä saa itseäni rauhoittumaan
      Ikävä
      149
      1789
    5. Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä

Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta
      479
      1399
    6. Lakkaa haaveilemasta.

Oon löytänyt uuden naisen. mieheltä. tutulle. Naiselle.
      Ikävä
      92
      1215
    7. Ois kiva nähdä

Ja viettää Iltoja sun kanssa
      Ikävä
      55
      1011
    8. Syntymän ja kuoleman aallot

Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa
      Hindulaisuus
      423
      942
    9. Älä stressaa. Rakastan sua

Eikä tämä tunne mene pois, se on varmaan jo huomattu kumpikin ❤️
      Ikävä
      49
      921
    10. En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita

Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä
      Maailman menoa
      237
      881
    Aihe