Paljon kavereita, mutta ei yhtään ystävää

Anonyymi-ap

Onko teillä muilla kellään niin, että on kavereita mutta ei yhtään ystävää kelle uskaltaa kertoa mitään yksityisempää?
Se läheisin kaveri kertoo ihan kaikki eteenpäin ja arvostelee kaveripiirin. Tiedän sellaistenkin ihmisten asiat, keitä en itse edes tunne.
Muuten kiva ihminen ja harrastetaan paljon samoja asioita. Mutta ei vaan yhtään voi luottaa ja kertoa mitään yksityiskohtia. Varon muutenkin aina mainitsemasta ihmisten nimiä. En halua juoruilla ihmisistä tunnistettavia juoruja.
Tämä taas kertoo ystävättärien sänky jutut ja törppöilyt eteenpäin seikkaperäisesti. Tiedän kellä miehellä ei seiso kunnolla ja kuka juo kaikki rahansa jne.
Joskus yksi toinen kaveri puhui ohi suunsa minusta kuulemiaan asioita.
Joskus harmittaa kun ei ole luottoystävää. Tuntuu, että kaikki puhuvat pahaa muista.
Vietänkin nykyään aina vaan mielummin aikaa mun koirien kanssa. Ne eivät sindkaan lavertele kaikkea eteenpäin.

23

549

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole ystäviä.

• Anonyymi

:(

• Anonyymi

Erästä henkilöä luulin ystäväkseni, mutta sitten korviini kantautuikin asioita joita olin kertonut vain hänelle ja hän oli kertonut jo aiemmin omien kavereidensa asioita minulle, en edes tuntenut heitä. Asia paljastui kun yhteinen tuttu kerran kysyi minulta asiasta jonka tämä "ystäväni" oli kertonut. Siinä vaiheessa sitten jätin kertomatta enää mistään henkilökohtaisesta ja keskustelin hänen kanssaan enää yleisluontoisista asioista. Nykyään enää harvemmin ollaan tekemisissä kun hän muutti toiselle paikkakunnalle ja yhteydenpito jäi lähes yksinomaan minun yhteydenottojen varaan ja tietyistä syistä en kovin usein soittele. Jos asia tärkeämpi laitan tekstiviestin.

• Anonyymi

• Anonyymi

Mulla on yks hyvä ystävä, joka ottaa kopin kun on vaikeaa javoin puhua mistä vaan, kuten myös hän minulle. Sitten on muutamia kavereita, joiden kanssa voi myös puhua luottamuksella puolin ja toisin. Mulla on enemmän niin, että niitä hoiden kanssa voi puhua, niitä kyllä on mutta sellaisia joiden kans tulis myös hyvin juttuun ja olis jotain yhteistä tekemistä, ei ole. Eli puhelin ystäviä löytyy.

Harmi kun sulla tuollaisia kokemuksia. Jokainen tarttis jonkun

• Anonyymi

Se on hyvä ottaa koppia asioista ja hyvällä vaan tiätysti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä ottaa koppia asioista ja hyvällä vaan tiätysti

Joo

• Anonyymi

itse olen jo reilusti vanhempi kuin 40v, mutta ei mimullak ollut 40-v iässä yhtään ihmistä jota olisin voinut kutsua ystäväksi.

• Anonyymi

Sama on minullakin, vasta yli kuuskymppisenä tutustuin ikäiseeni ihmiseen jota voin sanoa ystäväkseni. Kovin usein ei tosin nähdä kun pitkä välimatka, mutta sähköposti ja puhelin toimii yhteydenpitoon viikottain.

• Anonyymi

Jotkut ne lörpöttelee ja vääristelee toisen asiat eteenpäin….

• Anonyymi

Kaveri/ystävä ei tuollaista tee toiselle.

• Anonyymi

👍🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

👍🏼

🐖 🐖
        🕊🐁🐻🦃🦡🐿🐘🐒🐒🦍🐶🐵🐒🦍🐶🐕🐩🐺🦊🦝🐱🐈🦁🐯🐅🐆🐴🐎🦓🦄🦌🐮🐂🐃🐄🐷🐖🐽🐗🐏🐑🐐🐪🐫🦙🦒🐘🦏🦛🐭🐁🐀🐹🐰🐇🐿🦔🦇🐻🐨🐼🦘🦡🦃🐔🐓🐾🐣🐥🐧🕊🦢🐥🕊🦅🦜🦉🦢🦆🐦🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦠🦟🦟🦟🦟🦟🦟

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

🐖 🐖
        🕊🐁🐻🦃🦡🐿🐘🐒🐒🦍🐶🐵🐒🦍🐶🐕🐩🐺🦊🦝🐱🐈🦁🐯🐅🐆🐴🐎🦓🦄🦌🐮🐂🐃🐄🐷🐖🐽🐗🐏🐑🐐🐪🐫🦙🦒🐘🦏🦛🐭🐁🐀🐹🐰🐇🐿🦔🦇🐻🐨🐼🦘🦡🦃🐔🐓🐾🐣🐥🐧🕊🦢🐥🕊🦅🦜🦉🦢🦆🐦🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦟🦠🦟🦟🦟🦟🦟🦟

1🦊🫎🫶🥹🫏😃😀😄😁😆😅🤣😂🙂🙃🫠😉😊😇🥰😍🤩😘😗☺️😚😙🥲😛😜🤪😝🤑🤗😝🤪🐷🐗🦓🐯🦌🦌🦄🦄🦄🐎🦌🐯🐈‍⬛🦓🦌🦁🦮🐶🐱🫏🫏🦝🦍🦓🦬🐩🐴🦬🐈🐈‍⬛🐕‍🦺🐆🐮🦧🐽🦁🐏🐯🦬🦄🐎🐱🐈🦌🦌🐯🐯🦬🦬🦌🦌🦌🦌🦌🦌🦌🦌🦌🦌🦌🦌🦁🦁🦌🦓🦓🦄🐈🐈‍⬛🦁🐮🐕‍🦺🦁🦄🐱🐶🐕‍🦺🐅🐕🦄🐅🐕‍🦺🦮🐕🐶🐶🦮🦮🦮🐈‍⬛🦝🐎🐖🦌🐅🐆🐆🐅🐅🦓🐐🐅🐅🦁🐗🐅🐽🦁🐅🐈‍⬛🦓🐅🦁🐈‍⬛🐽🦓🐅🐕🐈‍⬛🦓🐅🦓🐂🐯🐆🦁🦓🐮🦁🐈‍⬛

• Anonyymi

Missä asut ja minkä ikäinen oot nimittäin oon hyvä ystävä en juoruaja

• Anonyymi

Tosipaikassa huomaa kuka on kaveri/ystävä. Lopputulos nolla.

• Anonyymi

Minulla on ollut ympärillä niitä, jotka on ollut hyvinä aikoina siinä. Ja sitten kun alkoi mennä huonosti, sain heiltä vielä huonomman olon. Joko häipyivät itse tai sitten katkaisin välit. Järjestetty juttu, vaikkei sitä kukaan uskoisi. Minä tiedän, on sen verran erikoinen elämä ollut. Eräs taho todellakin on toivonut jo kauan, että tappaisin itseni. Mutta en sitä tee. Kunhan tästä kaamosajan synkkyydestä nousen, olen entistä vahvempi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minulla on ollut ympärillä niitä, jotka on ollut hyvinä aikoina siinä. Ja sitten kun alkoi mennä huonosti, sain heiltä vielä huonomman olon. Joko häipyivät itse tai sitten katkaisin välit. Järjestetty juttu, vaikkei sitä kukaan uskoisi. Minä tiedän, on sen verran erikoinen elämä ollut. Eräs taho todellakin on toivonut jo kauan, että tappaisin itseni. Mutta en sitä tee. Kunhan tästä kaamosajan synkkyydestä nousen, olen entistä vahvempi.

Meitä on muitakin samassa tilanteessa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meitä on muitakin samassa tilanteessa.

Vika on silloin itsessä. Sori vaan.

n53

• Anonyymi

S, ollaanko kavereita? :-○.

• Anonyymi

Kaikki mun kaverit asuvat muualla, ne loput mitkä asuu samalla paikkakunnalla niin niillä on perheet. Että aika hiljasta on. Itse introverttinä en todellakaan uskalla tutustua uusiin ihmisiin noin vaan.

• Anonyymi

Jos ystävillä joilla on perhe ja ystävilläsi ei ole aikaa pitää sinuun yhteyttä niin eivät he kerkeä pitää muihinkaa yhteyttä ,jos perhe vie kaiken ajan. Sinun pitää vaan ymmärtää että perheellisellä ystävillä ei ole aikaa laittaa tekstiviestiä tai kysellä sinun kuulumisia. Ystäväsi aika menee lasten hoitoon ja parisuhteeseen. Jos heillä ei ole aikaa sinulle niin ei heillä ole aikaa kellekkään muillekaan.

• Minulla on tuo just tasan toisinpäin. Eli ei ole paljon kavereita mutta pari hyvää ja vanhaa ystävää löytyy. Ehkä se on parempi niin.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Minkähän takia ns. persuille ei tunnu työ maistuvan?

Vaikuttavat olevan joutoväkeä syystä tai toisesta  – työttömiä tai työeläkeloisia. Muiden rahoilla pötköttelevää väkeä,
      Maailman menoa
      123
      4619
    2. Olit ihan

Kiihkona silloin. Sen näki ja lähes tunsi. Ei tainnut olla kaukana et olisit vetänyt lähellesi jos siihen olisi hetki tu
      Ikävä
      29
      3357
    3. Kaipaamasi miehen nimi?

Ja maakunta tai kaupunki?
      Ikävä
      20
      3265
    4. Miksiköhän vasemmistossa on niin paljon ns. tapatyöttömiä ja muita köyhiä?

Tokihan Minja Koskela oli sitä mieltä, että ei terveenkään ihmisen ole pakko tehdä töitä, sitä neuvoa moni vassu noudatt
      Maailman menoa
      47
      2969
    5. Oletko keskustellut kaivatustasi muiden

Kanssa lähiaikoina? Jos, onko keskustelu ollut positiivista tai negatiivista? Vaikuttaako keskustelut mielipiteeseesi ka
      Ikävä
      50
      2876
    6. Trump huonommassa kunnossa kuin Usasta virallisesti sanotaan?

"Terveys on vakaa mutta ei normaali".Uskallan melkein sanoa,että Trumpin terveydentilaa kaunistellaan.Myös se että se nu
      Maailman menoa
      122
      2809
    7. Kyllä on Vasemmistoliitosta Koskelan johdolla tullut todellinen ääripuolue

se on niin tulipunainen kuin olla voi, ja selvästi haluaa jatkuvasti eripuraa, ja repiä kansaa kahtia. Siinä on jo vuod
      Maailman menoa
      18
      2580
    8. Suomen veroaste 5 %-yks liian matala

Palauttamalla kokonaisveroaste 1990-luvun tasolle saadaan hyvinvointivaltion palvelut rahoitettua ilman velan ottoa.
      Maailman menoa
      113
      2305
    9. MTV: Harvinainen haastattelu! Vappu Pimiä kommentoi vihdoinkin uutta TTK-juontajaa

TTK-juontajaspekuloinnit käyvät edelleen kuumana. Kenet sinä haluaisit uudeksi TTK-juontajaksi? Kommentoi alle! Lue,
      Suomalaiset julkkikset
      14
      2125
    10. Vornanen ja oulainen

Voi voi Ville mihin sekaannuit🥶
      Oulainen
      9
      2079
    Aihe