Paljon kavereita, mutta ei yhtään ystävää

Anonyymi-ap

Onko teillä muilla kellään niin, että on kavereita mutta ei yhtään ystävää kelle uskaltaa kertoa mitään yksityisempää?
Se läheisin kaveri kertoo ihan kaikki eteenpäin ja arvostelee kaveripiirin. Tiedän sellaistenkin ihmisten asiat, keitä en itse edes tunne.
Muuten kiva ihminen ja harrastetaan paljon samoja asioita. Mutta ei vaan yhtään voi luottaa ja kertoa mitään yksityiskohtia. Varon muutenkin aina mainitsemasta ihmisten nimiä. En halua juoruilla ihmisistä tunnistettavia juoruja.
Tämä taas kertoo ystävättärien sänky jutut ja törppöilyt eteenpäin seikkaperäisesti. Tiedän kellä miehellä ei seiso kunnolla ja kuka juo kaikki rahansa jne.
Joskus yksi toinen kaveri puhui ohi suunsa minusta kuulemiaan asioita.
Joskus harmittaa kun ei ole luottoystävää. Tuntuu, että kaikki puhuvat pahaa muista.
Vietänkin nykyään aina vaan mielummin aikaa mun koirien kanssa. Ne eivät sindkaan lavertele kaikkea eteenpäin.

13

345

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Ei ole ystäviä.

• Anonyymi

:(

• Anonyymi

Erästä henkilöä luulin ystäväkseni, mutta sitten korviini kantautuikin asioita joita olin kertonut vain hänelle ja hän oli kertonut jo aiemmin omien kavereidensa asioita minulle, en edes tuntenut heitä. Asia paljastui kun yhteinen tuttu kerran kysyi minulta asiasta jonka tämä "ystäväni" oli kertonut. Siinä vaiheessa sitten jätin kertomatta enää mistään henkilökohtaisesta ja keskustelin hänen kanssaan enää yleisluontoisista asioista. Nykyään enää harvemmin ollaan tekemisissä kun hän muutti toiselle paikkakunnalle ja yhteydenpito jäi lähes yksinomaan minun yhteydenottojen varaan ja tietyistä syistä en kovin usein soittele. Jos asia tärkeämpi laitan tekstiviestin.

• Anonyymi

• Anonyymi

Mulla on yks hyvä ystävä, joka ottaa kopin kun on vaikeaa javoin puhua mistä vaan, kuten myös hän minulle. Sitten on muutamia kavereita, joiden kanssa voi myös puhua luottamuksella puolin ja toisin. Mulla on enemmän niin, että niitä hoiden kanssa voi puhua, niitä kyllä on mutta sellaisia joiden kans tulis myös hyvin juttuun ja olis jotain yhteistä tekemistä, ei ole. Eli puhelin ystäviä löytyy.

Harmi kun sulla tuollaisia kokemuksia. Jokainen tarttis jonkun

• Anonyymi

Se on hyvä ottaa koppia asioista ja hyvällä vaan tiätysti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on hyvä ottaa koppia asioista ja hyvällä vaan tiätysti

Joo

• Anonyymi

itse olen jo reilusti vanhempi kuin 40v, mutta ei mimullak ollut 40-v iässä yhtään ihmistä jota olisin voinut kutsua ystäväksi.

• Anonyymi

Sama on minullakin, vasta yli kuuskymppisenä tutustuin ikäiseeni ihmiseen jota voin sanoa ystäväkseni. Kovin usein ei tosin nähdä kun pitkä välimatka, mutta sähköposti ja puhelin toimii yhteydenpitoon viikottain.

• Anonyymi

Jotkut ne lörpöttelee ja vääristelee toisen asiat eteenpäin….

• Anonyymi

Kaveri/ystävä ei tuollaista tee toiselle.

• Anonyymi

Missä asut ja minkä ikäinen oot nimittäin oon hyvä ystävä en juoruaja

• Anonyymi

Tosipaikassa huomaa kuka on kaveri/ystävä. Lopputulos nolla.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour

(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa
      Maailman menoa
      124
      5171
    2. Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu

Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu
      Maailman menoa
      179
      4909
    3. "Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana

Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste
      Maailman menoa
      69
      3359
    4. Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä

Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa
      Maailman menoa
      107
      2956
    5. Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta

Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan
      Maailman menoa
      24
      2272
    6. Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?

Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua
      Maahanmuutto
      236
      1702
    7. Muistatko vielä minä vuonna tavattiin ekan kerran?

Sun katse sulatti mut...
      Ikävä
      99
      1259
    8. Toivottavasti odotat minua

Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.
      Ikävä
      77
      1241
    9. Huomenta naiselle

Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.
      Ikävä
      71
      940
    10. Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä

Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.
      Ikävä
      96
      907
    Aihe