Onko teillä muilla kellään niin, että on kavereita mutta ei yhtään ystävää kelle uskaltaa kertoa mitään yksityisempää?
Se läheisin kaveri kertoo ihan kaikki eteenpäin ja arvostelee kaveripiirin. Tiedän sellaistenkin ihmisten asiat, keitä en itse edes tunne.
Muuten kiva ihminen ja harrastetaan paljon samoja asioita. Mutta ei vaan yhtään voi luottaa ja kertoa mitään yksityiskohtia. Varon muutenkin aina mainitsemasta ihmisten nimiä. En halua juoruilla ihmisistä tunnistettavia juoruja.
Tämä taas kertoo ystävättärien sänky jutut ja törppöilyt eteenpäin seikkaperäisesti. Tiedän kellä miehellä ei seiso kunnolla ja kuka juo kaikki rahansa jne.
Joskus yksi toinen kaveri puhui ohi suunsa minusta kuulemiaan asioita.
Joskus harmittaa kun ei ole luottoystävää. Tuntuu, että kaikki puhuvat pahaa muista.
Vietänkin nykyään aina vaan mielummin aikaa mun koirien kanssa. Ne eivät sindkaan lavertele kaikkea eteenpäin.
Paljon kavereita, mutta ei yhtään ystävää
13
345
Vastaukset
- Anonyymi
Ei ole ystäviä.
- Anonyymi
:(
- Anonyymi
Erästä henkilöä luulin ystäväkseni, mutta sitten korviini kantautuikin asioita joita olin kertonut vain hänelle ja hän oli kertonut jo aiemmin omien kavereidensa asioita minulle, en edes tuntenut heitä. Asia paljastui kun yhteinen tuttu kerran kysyi minulta asiasta jonka tämä "ystäväni" oli kertonut. Siinä vaiheessa sitten jätin kertomatta enää mistään henkilökohtaisesta ja keskustelin hänen kanssaan enää yleisluontoisista asioista. Nykyään enää harvemmin ollaan tekemisissä kun hän muutti toiselle paikkakunnalle ja yhteydenpito jäi lähes yksinomaan minun yhteydenottojen varaan ja tietyistä syistä en kovin usein soittele. Jos asia tärkeämpi laitan tekstiviestin.
- Anonyymi
- Anonyymi
Mulla on yks hyvä ystävä, joka ottaa kopin kun on vaikeaa javoin puhua mistä vaan, kuten myös hän minulle. Sitten on muutamia kavereita, joiden kanssa voi myös puhua luottamuksella puolin ja toisin. Mulla on enemmän niin, että niitä hoiden kanssa voi puhua, niitä kyllä on mutta sellaisia joiden kans tulis myös hyvin juttuun ja olis jotain yhteistä tekemistä, ei ole. Eli puhelin ystäviä löytyy.
Harmi kun sulla tuollaisia kokemuksia. Jokainen tarttis jonkun- Anonyymi
Se on hyvä ottaa koppia asioista ja hyvällä vaan tiätysti
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on hyvä ottaa koppia asioista ja hyvällä vaan tiätysti
Joo
- Anonyymi
itse olen jo reilusti vanhempi kuin 40v, mutta ei mimullak ollut 40-v iässä yhtään ihmistä jota olisin voinut kutsua ystäväksi.
- Anonyymi
Sama on minullakin, vasta yli kuuskymppisenä tutustuin ikäiseeni ihmiseen jota voin sanoa ystäväkseni. Kovin usein ei tosin nähdä kun pitkä välimatka, mutta sähköposti ja puhelin toimii yhteydenpitoon viikottain.
- Anonyymi
Jotkut ne lörpöttelee ja vääristelee toisen asiat eteenpäin….
- Anonyymi
Kaveri/ystävä ei tuollaista tee toiselle.
- Anonyymi
Missä asut ja minkä ikäinen oot nimittäin oon hyvä ystävä en juoruaja
- Anonyymi
Tosipaikassa huomaa kuka on kaveri/ystävä. Lopputulos nolla.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivi Räsänen vs. Abbas Bahmanpour
(Bahmanpour on imaami Helsingissä) Syyttäjä siis jahtaa edelleen Räsästä tämän H-puheista, joissa hän on ilmeisesti vaa1245171Demokratian uhka: Perussuomalaiset ja polarisoiva "me ja muut" -ajattelu
Laurence Rees varoittaa, kuinka demokratian heikkeneminen ja autoritaaristen liikkeiden nousu voidaan liittää "me ja muu1794909"Rauhanomainen" miekkari hesassa: "Eläköön aseellinen vastarinta" - lakana
Kyseessä on Suomen Palestiinalaisten yhdistyksen viime perjantaina järjestämä ”Hiljainen kynttiläkulkue Palestiinalaiste693359Palkansaajan oikeus nauttia työuransa hedelmistä
Työeläkejärjestelmä on verrattavissa pyramidihuijaukseen, jossa alemmat tasot, eli nykyiset palkansaajat, toimivat maksa1072956Monella äärivasemmistolaisella C-paperit armeijasta
Kuinka kävisi sodan tullen noille? Puolustusvoimat huomauttaa, että C-luokituksen saaneiden sijoittumisesta sodan aikan242272Onko rajojen kiinnipitäminen ihmisoikeuksien vastaista?
Maahanmuutosta puhutaan usein niin kuin kyse olisi vain numeroista ja rajoista. Kyse on kumminkin ihmisistä, jotka halua2361702- 991259
Toivottavasti odotat minua
Koitan järjestellä asiani niin, että voin olla kanssasi. On valtava ikävä sinua.771241Huomenta naiselle
Toivottavasti tiedät, etten ole koskaan tuntenut ketään kohtaan näin voimakkaasti. Olen tietenkin meistä epävarma silti.71940Hurraa! Oon vihdoin vapaa J:stä
Poistin numerosi, poistin chattimme. En halua sua enää enkä odota sulta mitään.96907