vuokrattiin sitten RENTAL-vuokraamosta Ferrari 360-modena ja heitettiin lenkkiä viikonvaihteessa. Aivan helvetin hieno peli ja mahtavat tehot, 400hp ja kiihtyvyys jotain aivan hullua, 4,5sk/0-100.. Keskimoottorin murinat varsinkin tekivät vaikutuksen. Kyllä päät kääntyy kun tuolla ajaa...aivan sikamakee kokemus. Ei mitään vikaa muutakuin hinta (vuokraksen myös, 650eur/vrk), mutta eipä sitäkään tarvinnut tällä kertaa itse maksaa. Suosittelen kuitenkin kaikkia kykeneviä ainakin kerran elämässä kokeilemaan aitoa FEFEÄ!!
360 modenaa kokeillut
12
3169
Vastaukset
- 55555
Mua kiinnostaisi kokeilla wanhaa 60-luvun 275 GTB.tä.
- muuten
halpa, saman ottavat saksassakin ,useassa paikassa enemmänkin...
- ,,,,,,,,,,,,
Mainostatte itseänne Suomi24- palstalla?
Jos mulla on tarve Ferrarilla ajaa, niin ostan ihan omiin nimiini.- ................
mainostat rahavarojasi suomi24-palstalla, ketä kiinnostaa...
- -------------
................ kirjoitti:
mainostat rahavarojasi suomi24-palstalla, ketä kiinnostaa...
Älä vaihda puheenaihetta.
- rs6+
------------- kirjoitti:
Älä vaihda puheenaihetta.
eli kyseisellä audilla kyykytin kyseistä vuokra fiattia, nuori kolli piukka typy vieressään luuli vähän liikoja autostaan :)
- menee...
rs6+ kirjoitti:
eli kyseisellä audilla kyykytin kyseistä vuokra fiattia, nuori kolli piukka typy vieressään luuli vähän liikoja autostaan :)
"kolli" ei osannut kiihdyttää...
- mm.
rs6+ kirjoitti:
Taidat lasketella työksesi? Plussia ei taida montaa olla maassa.
- niitä
mm. kirjoitti:
Taidat lasketella työksesi? Plussia ei taida montaa olla maassa.
muitakin kuin kallen, höh...
- eii
rs6+ kirjoitti:
kiinnosta tuollaset itäblokin tusina vehkeet.
- TT.
ÄLÄ SAATANA HAUKU MUN AUTOA!!! TUNGE SE FEFE PERSEESEES!!! SAATANA!!!
- voi vittu
poju on tainnut käydä isin lompakolla ruinaamassa rahaakun ei saa muuten pilua.hahahahahahahahaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272930Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän342622- 1482284
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542259Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241880Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911716Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1051664- 3121569
- 1351469
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131456