vuokrattiin sitten RENTAL-vuokraamosta Ferrari 360-modena ja heitettiin lenkkiä viikonvaihteessa. Aivan helvetin hieno peli ja mahtavat tehot, 400hp ja kiihtyvyys jotain aivan hullua, 4,5sk/0-100.. Keskimoottorin murinat varsinkin tekivät vaikutuksen. Kyllä päät kääntyy kun tuolla ajaa...aivan sikamakee kokemus. Ei mitään vikaa muutakuin hinta (vuokraksen myös, 650eur/vrk), mutta eipä sitäkään tarvinnut tällä kertaa itse maksaa. Suosittelen kuitenkin kaikkia kykeneviä ainakin kerran elämässä kokeilemaan aitoa FEFEÄ!!
360 modenaa kokeillut
12
3195
Vastaukset
- 55555
Mua kiinnostaisi kokeilla wanhaa 60-luvun 275 GTB.tä.
- muuten
halpa, saman ottavat saksassakin ,useassa paikassa enemmänkin...
- ,,,,,,,,,,,,
Mainostatte itseänne Suomi24- palstalla?
Jos mulla on tarve Ferrarilla ajaa, niin ostan ihan omiin nimiini.- ................
mainostat rahavarojasi suomi24-palstalla, ketä kiinnostaa...
- -------------
................ kirjoitti:
mainostat rahavarojasi suomi24-palstalla, ketä kiinnostaa...
Älä vaihda puheenaihetta.
- rs6+
------------- kirjoitti:
Älä vaihda puheenaihetta.
eli kyseisellä audilla kyykytin kyseistä vuokra fiattia, nuori kolli piukka typy vieressään luuli vähän liikoja autostaan :)
- menee...
rs6+ kirjoitti:
eli kyseisellä audilla kyykytin kyseistä vuokra fiattia, nuori kolli piukka typy vieressään luuli vähän liikoja autostaan :)
"kolli" ei osannut kiihdyttää...
- mm.
rs6+ kirjoitti:
Taidat lasketella työksesi? Plussia ei taida montaa olla maassa.
- niitä
mm. kirjoitti:
Taidat lasketella työksesi? Plussia ei taida montaa olla maassa.
muitakin kuin kallen, höh...
- eii
rs6+ kirjoitti:
kiinnosta tuollaset itäblokin tusina vehkeet.
- TT.
ÄLÄ SAATANA HAUKU MUN AUTOA!!! TUNGE SE FEFE PERSEESEES!!! SAATANA!!!
- voi vittu
poju on tainnut käydä isin lompakolla ruinaamassa rahaakun ei saa muuten pilua.hahahahahahahahaha
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun433054Kova karman laki
Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko5081897Päivieni piristys, missä olet?
Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei171870Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia
jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si751571- 171474
Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo431358- 251300
Millainen kaivattusi luonne on?
Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?901289UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa
Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa1041086Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.
Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.1031083