siellä voi tavata ihmisiä, joiden kanssa voi yhdessä pohtia uskonkysymyksiä.
Ateistit taas pohitvat yksinäisinä aivopierujen ja potaskan eroa, kun ei heillä elämässään muutakaan ole.
Sunnuntai on hieno päivä käydä kirkossa
30
209
Vastaukset
- Anonyymi
Eikö ole tylsää lukea ja pohtia samaa kirjaa vuosikymmenestä toiseen?
- Anonyymi
Ei yhtään verrattuna siihen, että vuosikymmeniä jankuttaisi, ettei Jumalaa ole.
- Anonyymi
Luuletko sinä, että uskovaiset lukee ja pohtii yhtään mitään?! Minä olen lukenut, eikä tarvitse kauaa julistaa sitä sanaa, niin uskovaiset polttaa oman Raamattunsa. Mistähän te luotte mielikuvia siitä tietämättänne, että mitä siellä kirjassa lukee?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko sinä, että uskovaiset lukee ja pohtii yhtään mitään?! Minä olen lukenut, eikä tarvitse kauaa julistaa sitä sanaa, niin uskovaiset polttaa oman Raamattunsa. Mistähän te luotte mielikuvia siitä tietämättänne, että mitä siellä kirjassa lukee?!
Nyt kun kuun lopulla jatkuvat raamattukäräjät, niin jo alkuvaiheesa, kun Päivi Räsänen kertoi viisi tuntia yhteenmenoon lukeneensa poliisille Raamattua, ettei sanomansa mukaan ehtinyt edes vettä välillä juoda, hän ennusteli, että Raamattu tullaan kokonaan kieltämään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt kun kuun lopulla jatkuvat raamattukäräjät, niin jo alkuvaiheesa, kun Päivi Räsänen kertoi viisi tuntia yhteenmenoon lukeneensa poliisille Raamattua, ettei sanomansa mukaan ehtinyt edes vettä välillä juoda, hän ennusteli, että Raamattu tullaan kokonaan kieltämään.
Tätä minä olen kanssa puntaroinut, kun kenenkään äly ei tunnu riittävän sen sisältöön, missä Paholainen yllyttää pahan tekoon oikein urakalla Jumalan ja Jeesuksen nimeen, kun varastaa ihmisen sielun.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tätä minä olen kanssa puntaroinut, kun kenenkään äly ei tunnu riittävän sen sisältöön, missä Paholainen yllyttää pahan tekoon oikein urakalla Jumalan ja Jeesuksen nimeen, kun varastaa ihmisen sielun.
Ja sitten, kun nämä varsinaiset Perkeleen omat saavatkin maallisissa oikeuslaitoksissa tuomion, eikä heidän kuoliaaksi kidutettuna palvomansa Jeesus auttanutkaan, niin sehän on Jeesuksen vika, ja alkaa Jeesuksen pilkkaherjaaminen, kuten toisessa ketjussa näkyy.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sitten, kun nämä varsinaiset Perkeleen omat saavatkin maallisissa oikeuslaitoksissa tuomion, eikä heidän kuoliaaksi kidutettuna palvomansa Jeesus auttanutkaan, niin sehän on Jeesuksen vika, ja alkaa Jeesuksen pilkkaherjaaminen, kuten toisessa ketjussa näkyy.
Juutalainen osasi luoda kristinuskon juuri näin - kun se kaatuun, uskovaiset syyttävät Jeesusta, ja näin juutalaiset saavat hävitettyä lopullisesti tuon hyvää tietoa opettaneen opettajan, jonka monet kohdat tangeeraavat, jopa tämän päivän tieteelliseen tietoon, meidän todellisuuden luonteesta.
On todella outoa, että tuo juutalainen Paavali, sanoo jo Raamatussa, että hän ristiinnaulitsi koko maailman itselleen - siis juutalaisille. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuskin kannattaa lähteä kieltämään aikuisten satukirjaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei yhtään verrattuna siihen, että vuosikymmeniä jankuttaisi, ettei Jumalaa ole.
"Ei yhtään verrattuna siihen, että vuosikymmeniä jankuttaisi, ettei Jumalaa ole."
Ateistit eivät jankuta ettei Jumalaa ole.
Sen sijaan uskovaiset/teistit ovat jankuttaneet vuosi tuhansia että jumala on. Tietenkin ilman yhtäkää todistetta että asia oikeasti olisi näin eli suomennettuna ovat valehdelleet asiasta tuhansia vuosia.
Ateisti on henkilö joka ei usko näihin valheisiin.
- Anonyymi
No enkös minä sanonut. Uskovainen.
- Anonyymi
Sunnuntai onkin viikon ensimmäinen arkipäivä.
1. Sunnuntai
2. Maanantai
3. Tiistai
4. KESKIVIIKKO
5. Torstai
6. Perjantai
7. Lauantai
1234567---- Anonyymi
No niinpä onkin!
- Anonyymi
Miksi keskiviikosta ei tehty sunnuntaista, niin olisi saatu torstai ensimmäiseksi arkipäiväksi?!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No niinpä onkin!
Monet uskovaiset pyrkivät opettamaan Raamattua, eivät kuitenkaan itse senvertaa ymmärrä, että sunnuntai on viikon ensimmäinen arkipäivä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Monet uskovaiset pyrkivät opettamaan Raamattua, eivät kuitenkaan itse senvertaa ymmärrä, että sunnuntai on viikon ensimmäinen arkipäivä.
Löytyykö ateisteilta järkeä ymmärtää ?
- Anonyymi
"Ateistit taas pohitvat"
Väärä todistus!!! En ole ikinä pohitvannut.- Anonyymi
Saat tuon virheesi anteeksi, sitten joskus Taivaassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saat tuon virheesi anteeksi, sitten joskus Taivaassa.
Itse olet suuri virhe ja vahinko!
- Anonyymi
Rukoilin Jumalalle tautirikasta tulevaisuutta! Amen!
- Anonyymi
Jumala kiittää opetuksesta!
- Anonyymi
Uskovat ovat heti avoimia toisille ihmisille
Koska on sama asia mikä jaetaan niin
on helppo keskustella laajemminkin
Kaikista asioista... elämästä ynnä muuta
Suljettu tila...ilman Jumalaa..Energiaa
On voimattomampaa tai ääriateismissa
Täysin ilman oikeaa energiaa...joka
haluaa poistaa jumalan energian
Tousista ihmisistä.
Tässä kunnostautuu tiktok saarnaaja
jaylenox75
Hän poistaa hengellisyyden ja
Sitä vasten tulee lähettää rahaa - Anonyymi
Jumalaan liittyy loppumaton määrä kysymyksiä... kiinnostavia...mielenkiintoisia..myös tieteeseen
..että tunnemaailmaan...
Ateismi STOP --- thinking.
Lopeta.
Jumalan koordinaattia ei ole olemassa
Ihminen ateistina on viisain olento
Universumissa
Voi hyvänen aika - Anonyymi
On aika erikoista, että jotenkin 'ontuvat uskovaiset' ovat omineet ateismipalstan paatokselleen. Täällä osiossa on varsin outoja ilmiöitä.
- Anonyymi
Ikään kuin kokoelma jonkinlaisia 'surullisen hahmon ritareita'.
- Anonyymi
Teologisessa tiedeuknnassa professorit ei ole edes uskossa. https://www.youtube.com/watch?v=-ZVE2K6zM5c
- Anonyymi
Ja kirkon jälkeen voi purkaa mukavasti paineita raiskaamalla pari pikkulasta, eikö vain ?
- Anonyymi
Sunnuntai on liian hieno päivä pilattavaksi olemattoman palvontaan. Sen voi käyttää hyödyllisesti esimerkiksi kuntoiluun. Sellainen ei kasvata läskimahaa niin kuin joutava kirkkokahvittelu löllöpullan parissa.
- Anonyymi
Sunnuntai on minulle saunapäivä. Toki sunnuntai on turmiollinen pesupäivä, koska ainoa oikea peseytmispäivä on Laugardagr eli lauantai. Minä nyt uhmaan vanhoja uskomuksia ja saunon Sunnuntaisin. Silloin Alkon myymälät eivät ole avoinna, eli ei kannata lähteä kauppaan.
- Anonyymi
sunnuntaina on yleensä halpa sähkö ja siksi menen saunaan silloin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
sunnuntaina on yleensä halpa sähkö ja siksi menen saunaan silloin
Minulla on puulämmitteinen kiuas. Toki läträän kuumaa vettä paljon. Saunon noin puolen päivän aikoihin 1,5 tuntia. Iltasaunasta saan seuraavaksi aamuksi migreenin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
SDP haluaa LISÄÄ veroja bensa-autoille!
Sdp:n vaihtoehtobudjetti esittää polttomoottoriautoille lisää veroja Sdp esittää tuoreessa vaihtoehtobudjetissaan verot19117594Riikka se jytkytti BKT:stä nyt 0,3 prosenttia pois
Ja vain kolmessa kuukaudessa! Vuositasollahan tuo tarkoittaa reilun prosentin pudotusta. Pärjäisi varmaan lasketteluss4810091Vasemmistoaate on aatteista jaloin
Kaikki saavat ja kukaan ei jää ilman. Kuka tuollaista voisi vastustaa?1736233Antti Lindtman kiitti valtiovarainministeri Purraa
Ministeri Purra kertoi ottavasa vastuun EU:n alijäämämenettelyyn joutumisesta. Hän myös sanoi tietävänsä, että Lindtman463240Suomalaisten enemmistö on (ateisteja / fiksuja / sosialisteja)
Tai jokin noiden yhdistelmä, koska S-ryhmän markkinaosuus päivittäistavarakaupasta on yli 50 prosenttia.232939Brittiläinen vasemmistolehti: Sanna Marin oli vihdoin rehellinen
Nyt tulee pahasti lunta tupaan Seiskan tähtitytölle. Ex-pääministerin kirjaa arvostellaan latteuksista ja itsekehusta.352913"Purra löylytti oppositiota", sanoi naistoimittaja Pöllöraadissa
Kyllä, Purra tekee juuri sitä työtä mitä hänen tuossa asemassa pitää tehdä, hän antaa oppositiolle takaisin samalla mita592731Henkilökohtaisia paljastuksia Dubaista - Kohujulkkis Sofia Belorf on äitipuoli ja puoliso!
Tiesitkö, että Sofia on äitipuoli ja rakastava puoliso? Sofia Belorf saa oman sarjan, jossa seurataan hänen Bling Bling882690Persut: haluamme lisää veroja!
Lisää lisää veroja huutaa persukuoro. Veroila Suomi nousuun! "Uusi matkailuvero eli matkailijamaksu peritään esimerki12422Alexander C. G. riisti demari-Veijolta arvonimen
"Stubb myönsi 66 arvonimeä ja peruutti yhden arvonimen. Presidentti Tarja Halonen myönsi Baltzarille kulttuurineuvoksen521971