Kun seuraa nykypäivän parisuhdekeskusteluja nuorten keskuudessa, pitää todeta, miten fiksusti osaavat ajatella ja toimia. Tietenkään tämä ei päde kaikkiin. Omasta nuoruudestani muistan, miten onnellinen oli, kun löysi jonkun miehen joka oli kiinnostunut. Ei ollut väliä, johtiko se kiinnostus pelkkään seksiin. Ajateltiin, että kun seksi toimii, niin sitä on valmis avioliittoon tämän kumppanin kanssa. Eihän siitä seuraa välttämättä oikeaa aviosuhdetta, sellaista, jossa keskustellaan, asetetaan yhdessä tavoitteita ja suunnitellaan tulevaisuutta. Ainakin omassa avioliitossani seksi on näytellyt aivan liian suurta roolia. Nimittäin kun syntyivät lapset, rakennettiin talo ja liitto muuttui arkiseksi puurtamiseksi, ei sitä seksiä aina jaksanut harrastaa. No, mitä teki mies? Hän hakee sitä muualta ja ottaa kenet vain, välittämättä mitä minä ajattelen. Luottaa siihen, että en nosta meteliä - sen normaalin arjen jatkuminen on tärkeintä. Vuosien jälkeen tuli hänen harrastamansa suhde julki, mikä loukkasi eniten. Hän oli pitänyt siskoni kanssa seksisuhdetta monta vuotta - sisareni sen kertoi. Tästä suhteesta ei saa keskustella, mies kieltää sen tyystin. Ei ole väliä, miltä minusta tuntuu. Hän sanoo menneiden olevan menneitä eikä niitä saa tekemättömäksi. Eli häntä ei saa muistuttaa niistä. Minusta asioista pitää voida keskustella. Ja kun ei voi on pakko purkaa itseään tälle palstalle. Sen neuvon haluan antaa, että jos suhteessa päällimmäisenä on seksi - eli kaikki hyväilyt päätyvän aina itse aktiin - juoskaa sellaisesta suhteesta eroon!
Alistunut nainen
Anonyymi-ap
1
111
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1381299
Kauhavan häiriköijistä
Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä35830Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..46587- 14580
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad27576Miksi Lapset kiusaa yöllä
Miksi Lapset kiusaa yöllä ihmisiä? Miksi vanhemmat antaa tämän tapahtua? Eikö ne huomaa ettei lapset ole kotona vai eivä26538Ajatteletko ollenkaan minua
Naiselle, jonka kanssa vahva tunne yhteydestä. Jota kipeästi kaipaan, mutta jota ei juuri näe. Onko siitä jo kolme vuott30526- 24511
Viimeinen lankafest
Käykää viimeisessä lanka festissä. Ensivuonna sitä ei enää ole. Rahat on loppu. Harmi .16482Sama ransetti taas!
Keikkui tällä kertaa Honkavaaran tien varressa muutaman sadan metrin päässä Louhenkoskelta.. Otin rekisterin ylös ja ver15472