Monet naiset ovat niin oksettavan näköisiä että yksinään elämästä nauttii enemmän ja sinkkuus jopa parasta niin pitkään kun muita sukulaisia yms elää
Sikoja ei kannata kasvattaa vaan kasvata itseäsi ja nauti omasta elämästä
Anonyymi-ap
7
135
Vastaukset
- Anonyymi
Miehen tulee osata olla kusipää myös ja karsia heikot naiset pois ja olla mielummin 1 ja tietty katsoa myös luonnetta mutta myös ulkonäköä ja kroppas
- Anonyymi
Millä tavoin käytännössä palstasetä ja äidistäskö puhut taas?
- Anonyymi
*Kroppaa
- Anonyymi
Nöf nöf. Sisältä taidat olla pjaskaa kun noin ajattelet!
- Anonyymi
Vaikka joku nainen olisi johonkin ihastunut se mies taas pitää sitä 🚩 ja taas sama naisen mielestä
- Anonyymi
No mutta mikäs siinä sitten on ongelma? Saathan sinä olla yksin.
- Anonyymi
Kiitos palstasetä tästä, laitan sutkautuksen sukanvarteen talteen tulevaa varten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512