Onneksi tuli ostettua muutamia kymmeniä ja ovat kunniapaikalla kirjahyllyllä kantakirjojen vieressä. Rahaa on tulossa kuin Talvivaaran osakkeista!
Väyrysen kiinan kuningaskuppien arvo tulee nousemaan ohi muumimukien!
13
121
Vastaukset
- Anonyymi
Myös Väyrysen kirjat "On totuuden aika 1-30" voivat nousta Pahkasikojen kaltaisiksi klassikoiksi ja antikvariaattien helmiksi.
- Anonyymi
Nyt tuli Jäck Pot. HO HOO, HO HOO! Nyt lyön rahoiksi!
Ossi, kupillinen SOTILAS- Anonyymi
Laitatko molemmat kupit myyntiin heti?
- Anonyymi
Onneksi olen kerännyt koko sarjan ja kohta lyödään pääomat rahoiksi!
- Anonyymi
Nyt rikastuu moni kepulainen kuin Talvivaaran osakkeilla!
- Anonyymi
Saakohan VKK puolue taloutensa ja nakkikioskinsa kuntoon Väyrysen kuppeja myymällä?
- Anonyymi
Väyrysen varastot hupenee silmissä.
- Anonyymi
Moni keskustalainen saa uuden traktorin hinnan Paavo kupeilla.
- Anonyymi
Väyrysen kirjoille tulee huikea kysyntä. On totuuden aika on kaksiosainen siksi, että yhdessä kirjassa on puolet totta.
- Anonyymi
Suomi voi saada Nokian veroisen vientituotteen Väyrysen mukeista ja kirjoista!
- Anonyymi
Jokohan Ossi kokee itsensä Kapiksi ja suurituloiseksi, olisiko toinen kupeista jo myyty kovalla rofitilla.
- Anonyymi
Ossilla mahdollisuus ostaa kerrankin jauhe-tai peräti kokolihaa puolisen kiloa! Voi sitä fiestaa Inkeroisissa!
- Anonyymi
Nyt all in Väyrysen kuppeihin, joka penni joka talvivaaran sijoituksesta jäi!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512