Väyrysen päätös olla osallistumatta seuraaviin presidentinvaaleihin on hätiköity. HO HOO, HO HOO!
Hätiköity päätös Väyryseltä.
13
144
Vastaukset
- Anonyymi
Niin kyrsii Väyrysen poistuminen. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Väyrystä niin kyrsii Nato ja länsimaalaisuus.
- Anonyymi
Tursussa olisi ainesta uudeksi Väyryseksi eli venäjäkiimaisten messiaaksi.
- Anonyymi
Höpö Paavo ei malta ajatella ensin.
- Anonyymi
Väyrysellä on enemmän intoa kuin taitoja.
- Anonyymi
Väyrynen on aina panikoinut, kun on lopulta huomannut ryssineensä, Esko Ahon tapaus oli hyvä esimerkki. Ruotsissa Väyrystä pidetään täysin venäjän kellokkaana ja on aina pidetty, eivät luottaneet Väyryseen missään asiassa tippaakaan.
- Anonyymi
Väyrysen ongelma on aina ollut se, että intoa ja uskoa on omiin kykyihin järkyttävän paljon, mutta vastaavasti kaikki kyvyt puuttuu täysin. Ossi on hyvin samanlainen, mutta molemmat kärsivät jonkin asteisesta messias-syndroomasta, tekisi mieli julistaa, mutta viesti Krelmlin.
- Anonyymi
Miten Munakarva kehtaa arvostella ulkopolitiikkamme ainoaa osaajaa. Kekkosen aikaan olimme täysin itsenäisiä, paitsi koska sodimme natsien rinnalla niin kuuluimme Neuvostoliiton etupiiriin ja he ainoastaan valvoivat meidän ulkopolitiikkaa ja sisäpolitiikka, mutta muuten olimme täysin itsenäisiä. HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILAS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten Munakarva kehtaa arvostella ulkopolitiikkamme ainoaa osaajaa. Kekkosen aikaan olimme täysin itsenäisiä, paitsi koska sodimme natsien rinnalla niin kuuluimme Neuvostoliiton etupiiriin ja he ainoastaan valvoivat meidän ulkopolitiikkaa ja sisäpolitiikka, mutta muuten olimme täysin itsenäisiä. HO HOO, HO HOO!
Ossi, oikea SOTILASMiksi et muuta Venäjälle? Silloin sinulla olisi itsenäinen isänmaa.
- Anonyymi
Väyrynen ja Ossi ei malta ajatella ensin, mutta touhottavat menemään ja iskevät päätään seinään vaaleista toiseen.
- Anonyymi
Väyryselle alkaa tulla kiire, biologinen kello tikittää kiihtyvällä vauhdilla. HO HOO, HO HOO!
- Anonyymi
Väykän kannattaisi pyytää audienssia Trumpilta ja Witkoffilta, he uskovat melkein kaikkia Putinia ylistäviä henkilöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väykän kannattaisi pyytää audienssia Trumpilta ja Witkoffilta, he uskovat melkein kaikkia Putinia ylistäviä henkilöitä.
Ehdottomasti, Väykky teki sen virheen, että yritti saada halvalla konsultaatiota ¨Vladimir Zirinovskilta.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512