Olet ihana 🩷. Tunteilleni en mitään mahda ja vaikka kuinka Yritän unohtaa sinut,se unohtuu hetkellisesti mutta sitten kun taas näen sinut niin ihastumisen tunne palaa. 👩❤️👩.
Sinulle ihana M nainen
12
1145
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pakko nähdä?
- Anonyymi
On ihana nähdä ja en halua unohtaa, kaunis ja ihana nainen olet
- Anonyymi
Sinä olet ihana jos olet hän joka saa mun ajatukset sekaisin 🩷👩❤️👩. T. Ap
- Anonyymi
Miksi sitten olet sanonut,että mun pitäisi etsiä joku toinen johon kohdistan nämä tunteeni?
Toiseksi kun en mä tunteilleni mitään mahda, en mä suunnitellut,että ihastuisin sinuun, niin vain kävi
-ap-
- Anonyymi
Voi kuinka ihana aloitus. Menikö tämä naiselta naiselle? Voisitko jutella face to face hänelle. Itselläni samanlaisia ajatuksia eräälle naiselle työpaikalla.❤️
- Anonyymi
Kyllä, viesti on naiselta naiselle 👩❤️👩. Hänen pitäisi kyllä tietää, että pidän hänestä mutta hänestä en ota selvää. -ap-
- Anonyymi
En usko,että keskustelu mitään auttaa 💔 -ap-
- Anonyymi
🩷🩷🩷🩷🩷🩷 on ihanin
- Anonyymi
Kuka on ihanin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on ihanin?
Mxxxxa nähty jo tänään ja juteltukin hetkinen.
Täydellisen ihana nainen, halauksia ja suudelmia toivoisin voivani vaihtaa hänen kanssaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mxxxxa nähty jo tänään ja juteltukin hetkinen.
Täydellisen ihana nainen, halauksia ja suudelmia toivoisin voivani vaihtaa hänen kanssaan.Ohi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Haluan sinut, kuuletko minua.
Haluan sinut. Toivon, että voisimme olla yhdessä. Mietin pystynkö täyttämään toiveesi, olemaan arvoisesi. Voisitko saad621208- 42901
Alastomat miehet seksikeinussa lasten nähden PRIDEssä!
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/adf62289-a0b6-4b4c-9672-9e19c01beb51 Eikö nyt muka mene jo aivan liian pitkälle että335685- 51661
- 51638
Anteeksipyynnöstä
Uskotko anteeksipyynnön voimaan? Mikä tekee anteeksipyynnöstä vaikeaa? Onko se mielestäsi joskus turhaa, joko pyytäjän116636- 99613
Naiselle Kuuleppa Tämä
Tämä ei ole mikään vitsi. Minulla on ikävä sinua nainen! Naiselle mieheltä38605- 76582
- 56574