Olet ihana 🩷. Tunteilleni en mitään mahda ja vaikka kuinka Yritän unohtaa sinut,se unohtuu hetkellisesti mutta sitten kun taas näen sinut niin ihastumisen tunne palaa. 👩❤️👩.
Sinulle ihana M nainen
11
907
Vastaukset
- Anonyymi
Onko pakko nähdä?
- Anonyymi
On ihana nähdä ja en halua unohtaa, kaunis ja ihana nainen olet
- Anonyymi
Sinä olet ihana jos olet hän joka saa mun ajatukset sekaisin 🩷👩❤️👩. T. Ap
- Anonyymi
Miksi sitten olet sanonut,että mun pitäisi etsiä joku toinen johon kohdistan nämä tunteeni?
Toiseksi kun en mä tunteilleni mitään mahda, en mä suunnitellut,että ihastuisin sinuun, niin vain kävi
-ap-
- Anonyymi
Voi kuinka ihana aloitus. Menikö tämä naiselta naiselle? Voisitko jutella face to face hänelle. Itselläni samanlaisia ajatuksia eräälle naiselle työpaikalla.❤️
- Anonyymi
Kyllä, viesti on naiselta naiselle 👩❤️👩. Hänen pitäisi kyllä tietää, että pidän hänestä mutta hänestä en ota selvää. -ap-
- Anonyymi
En usko,että keskustelu mitään auttaa 💔 -ap-
- Anonyymi
🩷🩷🩷🩷🩷🩷 on ihanin
- Anonyymi
Kuka on ihanin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuka on ihanin?
Mxxxxa nähty jo tänään ja juteltukin hetkinen.
Täydellisen ihana nainen, halauksia ja suudelmia toivoisin voivani vaihtaa hänen kanssaan. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mxxxxa nähty jo tänään ja juteltukin hetkinen.
Täydellisen ihana nainen, halauksia ja suudelmia toivoisin voivani vaihtaa hänen kanssaan.Ohi
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jens Ihlen (ex Kukka) poika todistaa oikeudessa
10:49 "Välit ovat olemattomat" Minkälainen isäsi ja sinun välinen suhde on tällä hetkellä? "Minulla ei ole minkäännäkö2609750K-kaupassa on mukava käydä, kun ei tarvitse katsella köyhiä
vasemmistolaisia, joista monet myös varastavat. Mielellään maksaa vähän enemmän tuotteista K-kaupassa, jotka ovat paljon1785503Suomeen ei kuulu ihmiset jotka ei halua kätellä toisia ihmisiä, koska tämä on vääräuskoinen
Nainen joka ei halunnut kätellä Stubbia on selvästi ääripään muslimi, eli sitä sakkia josta niitä ongelmia koituu. Ulos1565119PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT
* * PS:n Purra teki -JÄTTI-VELAT - ! ja jätti MaksuHuolet -Kansan Maksettavaksi -! *694790- 2102354
Nainen, sanotaan että totuus tekee kipeää
Ehkä mutta se voi olla myös se kaikkein kamalin asia kohdata. Kuplassa on turvallista, kun tietää vähemmän on helpompi.122209Valtio lopettaa pienituloisten perheiden kylpylälomien tukemisen
Pienituloiset suomalaiset ovat voineet vuosikymmenten ajan hakea tuettuja lomia terveydellisin, sosiaalisin ja taloudell3021832- 901537
- 211471
- 411113