24. ja 25.10 Finlandia talossa SCDC:n Carmina Burana esitys. SCDC ilmeisesti joku tanssiryhmä ja Carmina Burana Carl Orffin 1955-56 säveltämä musiikkiteos. Mutta mikä tuo SCDC:n esitys oikeasti on? Onko se tanssiesitys, jossa nauhalta tulevana musiikkina tuo Carmina Burana vai onko siellä oikein orkesteri ja se musiikkikin tulee livenä? Eikö noista voisi paremmin informoida, että tietäisi, mihin on kalliita lippuja hankkimassa.
Finlandia talo ja Carmina Burana???
5
588
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa minäkin mietin. Tuleeko musiikki nauhalta?
- Anonyymi
Tuo Carl Orffin kantaatti aivan mahtava kuuntelunautinto. Mahtaako Finlandia talon lavalle edes mahtua tanssiryhmän lisäksi suurta orkesteria ja kuoroa. SCDCn ylettömien kehujen sijaan Finlandia talon sivuilla pitäisi kertoa tarkemmin itse tapahtumasta.
https://www.youtube.com/watch?v=Yb6jULNu5ik&list=RDYb6jULNu5ik&start_radio=1 - Anonyymi
Tuli nauhalta ja oli minulle kyllä pettymys siihen nähden mitä siltä odotin. Kyllähän tanssijat olivat taitavia, mutta lavastus, valaistus yms. niin se olisi voitu tehdä paremmin, minun mielestäni.
- Anonyymi
Samaa mieltä
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 521171
Toivotko koskaan mies...
Että nähtäis ja aloitettais alusta, puhtaalta pöydältä tutustuminen. Olit oikeassa ei me kunnolla tunnettu. Olin hölmö.901157Tämän päivän puukotusuutinen
Epäillyn tuntomerkit? Nisti vai matu? Laittaisin betsit jälkimmäiselle.171030- 17868
Olisin valmis salaisiin tapaamisiin
Juuri sinun kanssasi mies. Olet saanut minun pääni pyörälle ja ajatukseni pyörimään ympärilläsi. Hittoon velvollisuudet45783Kyllä näin 45 vuotiaana miehenä pitää sanoo, että 40-50v naiset näyttää vanhoilta
Niin väsynyttä, silmäryppyä, harmaata hiusta jne jne112758Olisit voinut olla...
....ihan tavallinen ihminen, terve mieleltään ja kropaltaan, hyvä seuraihminen ja luotettava kumppani. Mutta ei, olit n64722- 12697
- 38609
YT skoda Transtech
Noin 200 saa potkut. Saksikäsipetturi ajoi suomen konkkaan ja tarkkikselle. Totaalinen Petosjytky..70591